SAMODZIELNY PUBLICZNY
ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ
w Wyszkowie
07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
Telefony: Sekretariat Dyrekcji - (0-29) 743 76 11 (bezpośredni) lub (0-29) 743 76 00 (centrala), nr wew. 311; FAX – (0-29) 743 76 05; e-mail: spzzoz@wp.pl ; www.szpital-wyszkow.com.pl
Wyszków, dnia 02.08.2013 r.
DEZ/P/3410/101/2013/TGZP-26/2013
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Zamawiający, SPZZOZ w Wyszkowie, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r Nr 113 poz.759 z późn. zm.) na DOSTAWĘ URZADZEŃ MEDYCZNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE; DEZ/P/341/ZP-26/2013. Numer ogłoszenia w BZP: 293342 – 2013, data zam. 24.07.2013, dokonał wyboru:
I. Oferty nr 1 złożonej przez Dutchmed PL Sp. z o.o., ul. Szajnochy 14, 85-738 Bydgoszcz, dla:
zadanie nr 1 wg opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 2/1:
- inkubator do transportu wewnątrzszpitalnego noworodka wraz z Infant Flow SIPAP oraz pulsoxymetru po 1 sztuce za łączną wartość brutto: 158 868,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset sześćdziesiąt osiem złotych) w tym: wartość netto wynosi: 147 100,00 zł (słownie sto czterdzieści siedem tysięcy sto złotych) plus VAT: 8 %, 11 768,00 zł.
zadanie nr 2 wg opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 2/2:
- inkubator noworodkowy zamknięty oraz pulsoxymetr po 1 sztuce za łączną wartość brutto: 62 964,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące dziewięćset sześćdziesiąt cztery złote) w tym: wartość netto wynosi: 58 300,00 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy trzysta złotych) plus VAT: 8%, 4 664,00 zł.
zadanie nr 3 wg opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 2/3:
- stanowisko do resuscytacji noworodka wraz z Resuscitition Unit oraz kardiomonitor po 1 sztuce za łączną wartość brutto: 83 916,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące dziewięćset szesnaście złotych) w tym: wartość netto wynosi: 77 700,00 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy siedemset złotych) plus VAT: 8%, 6 216.00 zł.
II. Oferty nr 2 złożonej przez WALMED Sp. z o.o., ul. Ptaków Leśnych 73, 05-500 Jastrzębie k/Warszawy, dla zadania nr 4 wg opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 2/4:
- kardiomonitor 1 sztuka za łączną wartość brutto: 13 640,40 zł. (słownie: trzynaście tysięcy sześćset czterdzieści złotych 40 groszy) w tym: wartość netto wynosi: 12 630,00 zł (słownie dwanaście tysięcy sześćset czterdzieści złotych) plus VAT: 8%, 1 010,40 zł.
Uzasadnienie.
W niniejszym przetargu dla każdego z czterech zadań złożono po jednej, wyżej opisanej ofercie. Ceny zaoferowane dla każdego z czterech zadań mieszczą się w kwocie jaką Zmawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. Jedynym kryterium jest cena i w ocenie punktowej, zgodnie z SIWZ, Zadania nr 1, nr, 2, nr 3 i nr 4 otrzymały po 100 pkt..
Jednocześnie Zamawiający informuje, że podpisanie umów z wybranymi Wykonawcami nastąpi z dniem 08/08/2013 roku w siedzibie Zamawiającego w SPZZOZ w Wyszkowie.
Agnieszka Ogonowska
Zastępca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Administracyjnych
Wyszków, dnia 31.07.2013 r.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r Nr 113 poz.759 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA URZADZEŃ MEDYCZNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE; DEZ-P-341-ZP-26-2013. Numer ogłoszenia w BZP: 293342 – 2013, data zam. 24.07.2013.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, na podstawie art. 38 ust. 1. i 2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) udziela następujących odpowiedzi na złożone zapytania.
DOTYCZY: zadania nr 2(pytania 1 do 17).
PYTANIE 1: Czy Zamawiający dopuści do postępowania inkubator, którego ekran umieszczony jest na stałe w sekcji sterowania i kontroli poniżej kopuły, tak aby nie ograniczać widoczności wnętrza urządzenia?
ODPOWIEDŹ: Zgodnie z SIWZ.
PYTANIE 2: Czy Zamawiający dopuści do postępowania inkubator z ekranem LCD z podświetleniem i diodami LED?
ODPOWIEDŹ: Tak, Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie.
PYTANIE 3: Czy Zamawiający dopuści do postępowania inkubator z kopuła trójścienną?
ODPOWIEDŹ: Zgodnie z SIWZ.
PYTANIE 4: Czy Zamawiający dopuści do postępowania inkubator regulacja kąta nachylenia materacyka w zakresie 0-12°?
ODPOWIEDŹ: Zgodnie z SIWZ.
PYTANIE 5: Czy Zamawiający dopuści do postępowania inkubator, którego poziom hałasu wewnątrz kopuły przy włączonych wszystkich opcjach nie przekracza 47 dB?
ODPOWIEDŹ: Zgodnie z SIWZ.
PYTANIE 6: Czy Zamawiający dopuści do postępowania inkubator z automatyczną regulacja wilgotności od 0 do 90% z rozdzielczością 1%?
ODPOWIEDŹ: Zgodnie z SIWZ.
PYTANIE 7: Czy Zamawiający dopuści do postępowania inkubator z ręczną regulacją temperatury powietrza pod kopułą w pełnym zakresie od 25°C do 39°C?
ODPOWIEDŹ: Zgodnie z SIWZ. Natomiast Zamawiający dopuszcza szersze zakresy od podanych.
PYTANIE 8: Czy Zamawiający dopuści do postępowania inkubator z automatyczną regulacją temperatury skóry w pełnym zakresie od 34°C do 38°C?
ODPOWIEDŹ: Podany zakres jest szerszy od wymaganego w SIWZ, zatem spełnia on zapisy SIWZ.
PYTANIE 9: Czy Zamawiający dopuści do postępowania inkubator bez oxymetru przenośnego?
ODPOWIEDŹ: Zgodnie z SIWZ.
PYTANIE 10: Czy Zamawiający dopuści do postępowania pulsoksymetr, którego czas pracy na zasilaniu awaryjnym wynosi co najmniej 5h?
ODPOWIEDŹ: Zgodnie z SIWZ.
PYTANIE 11: Czy Zamawiający dopuści do postępowania pulsoksymetr o dokładności pomiaru SpO2 w zakresie: 70-100% +/- 2 cyfry, 50-69% +/- 3 cyfry?
ODPOWIEDŹ: Tak, Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie.
PYTANIE 12: Czy Zamawiający dopuści do postępowania pulsoksymetr z zakresem pomiaru pulsu od 15 do 300 uderzeń/minutę?
ODPOWIEDŹ: Podany zakres jest szerszy od wymaganego w SIWZ, zatem spełnia on zapisy SIWZ.
PYTANIE 13: Czy Zamawiający dopuści do postępowania pulsoksymetr bez regulacji kontrastu ekranu?
ODPOWIEDŹ: Zgodnie z SIWZ.
PYTANIE 14: Czy Zamawiający dopuści do postępowania pulsoksymetr z analogowym wyjściem RS 232 w miejsce wymaganych EIA 232 i RS 422?
ODPOWIEDŹ: Zgodnie z SIWZ.
PYTANIE 15: Czy Zamawiający dopuści do postępowania pulsoksymetr bez funkcji przywoływania pielęgniarki?
ODPOWIEDŹ: Tak, Zamawiający dopuszcza.
PYTANIE 16: Czy Zamawiający dopuści do postępowania pulsoksymetr bez regulacji czasu opóźnienia reakcji alarmu na zmianę saturacji?
ODPOWIEDŹ: Zgodnie z SIWZ.
PYTANIE 17: Czy Zamawiający dopuści do postępowania pulsoksymetr, który posiada zintegrowany kabel z czujnikiem SpO2?
ODPOWIEDŹ: Tak, Zamawiający dopuszcza.
PYTANIE 18: Czy zapis „potwierdzona przez producenta specyfikacja techniczna” – zostanie spełniony w przypadku załączenia oryginalnej broszury zawierającej specyfikację oferowanego urządzenia?
ODPOWIEDŹ: Tak, Zamawiający wyraża zgodę. (Zamawiający przypomina, ,ze to nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wypełnienia tabeli, dla konkretnego oferowanego urządzenia, zawartej w załączniku nr 2/1; 2/2; 2/3; 2/4.
PYTANIE 19: Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie Pulsoksymetru przenośnego w pakiecie 1 i 2 oraz monitora w pakiecie nr 3, którego nie jesteśmy autoryzowanym dystrubutorem? Jednocześnie załączając oświadczenie o zagwarantowaniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego tychże urządzeń oraz posiadaniu dostępu do oryginalnych części zamiennych?
ODPOWIEDŹ: Tak, Zamawiający wyraża zgodę.
PYTANIE 20(dotyczy zadania nr1): W związku z tym, iż przedmiot zamówienia w zadaniu nr 1 Dostawa inkubatora do transportu wewnątrzszpitalnego noworodka wraz z Infant Flow SIPAP oraz pulsoxymetru po 1 sztuce dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego SPZZOZ w Wyszkowie składa się z dwóch odrębnych urządzeń (inkubatora zamkniętego i aparatu wspomagającego oddech) zwracamy się z prośbą o wydzielenie z zadania „Zestawu do nieinwazyjnego wspomagania oddechu u noworodka metodą dwufazowego NCPAP” i utworzenie oddzielnego pakietu. Oba urządzenia występujące razem dają możliwość złożenia oferty tylko jednej firmie (DUTCHMED). Rozdzielenie zadań spowoduje zwiększenie konkurencyjności w postępowaniu oraz może mieć wpływ na obniżenie ceny.
ODPOWIEDŹ: Zamawiający nie wyraża zgody. Zgodnie z SIWZ.
PYTANIE 21(dotyczy zadania nr1): (punkt 8.2 specyfikacji technicznej)Czy zamawiający pozwoli na złożenie oferty na urządzenie nCPAP nowoczesnej konstrukcji bazujące na innych efektach przepływu powietrza niż efekt Coanda i umożliwiające precyzyjniejszy pomiar stosunków ciśnienia panujących w płucach noworodka niż urządzenia wykorzystujące efekt Coanda? Proponowane przez nas urządzenie zamiast brzusznego czujnika oddechów(sonda GRAESBY) posiada czujnik ciśnienia, który przenosi impulsy ciśnienia w płucach noworodka i przedstawia je w formie krzywej na wyświetlaczu urządzenia, co pozwala na precyzyjniejsze śledzenie zarówno procesu oddechowego jak i postępów terapeutycznych bezpośrednio w miejscu gdzie następuje terapia, a nie pośrednio poprzez pomiar czujnikiem brzusznym (sonda GRAESBY)? Oferowana przez nas złączka komorowa wykorzystuje zawór Benvenisty. Takie rozwiązanie daje możliwość pomiaru ciśnienia CPAP bezpośrednio z noska pacjenta, a nie jak w starszej metodzie z przepony brzusznej. Wykorzystywany efekt COANDA jest charakterystyczny dla jednego typu urządzenia. Taki zapis powoduje ograniczenie konkurencji do jednej firmy, a to nie jest zgodne z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Pozostałe parametry zostają spełnione.
ODPOWIEDŹ: Zamawiający nie wyraża zgody. Zgodnie z SIWZ. Znamy kilka aparatów wykorzystujących efekt Coanda.
Jednocześnie Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 4. ustawy pzp., poprawia oczywistą pomyłkę pisarską w tabeli Załączniku nr 2/2 do SIWZ - w rubryce „wartość wymagana” L.p. 8.11 wykreśla się wpis „2 sztuki” pozostawiając tylko zapis „TAK”.
Termin składania ofert nie ulega zmianie, oferty należy składać na adres Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07-200 Wyszków, nie później niż do dnia 02/08/2013 roku do godz. 10:00, w budynku administracyjnym pokoju nr 3 (kancelaria).
Otwarcie ofert nastąpi dnia 02/08/2013 roku o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07-200 Wyszków, w budynku administracyjnym pokoju nr 2 .
Agnieszka Ogonowska
Zastępca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Administracyjnych
Wyszków, 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy