SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1 Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpitalwyszkow.pl Wyszków, dnia 10.10.2013 r. DEZ/P/3410/129/2013/TG ZP-28/2013 INFORMACJA  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o sza­cunkowej wartoś­ci o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przed­miot zamówienia: WYKONANIE ZADANIA „SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ” w tym: Zadanie nr 1 — wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la oraz Zadanie nr 2 — zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej.  Nasz znak DEZ/P/341/ZP-28/2013.  Numer ogłoszenia w BZP: 386562 – 2013, data zam. 24.09.2013. Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1,  dokon­ał:
  1. unieważnienia postępowa­nia w zakre­sie Zada­nia nr 1 na pod­staw­ie   art.  93   ust.  1. pkt. 1)  ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  pra­wo   zamówień   pub­licznych   ( Dz. U.  z 2013r. poz. 907   z późn. zm.) ponieważ nie złożono żad­nej ofer­ty.
  2. unieważnienia postępowa­nia w zakre­sie Zada­nia nr 2 na pod­staw­ie art. 93 ust 1 pkt. 4) ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  pra­wo   zamówień   pub­licznych   ( Dz. U.  z 2013r. poz. 907   z późn. zm.) ponieważ cena złożonej ofer­ty przewyższa kwotę jaką Zamaw­ia­ją­cy może przez­naczyć na sfi­nan­sowanie zamówienia.
Zamaw­ia­ją­cy jed­nocześnie infor­mu­je, że w powyższym postępowa­niu została złożona jed­na ofer­ta przez Wykon­aw­cę RS Tech­ni­ka Ireneusz Rafa­lik, Kali­nowo 86, 07–300 Ostrów Mazowiec­ka dla Zada­nia 2 – cena brut­to 168 510.00 zł.- postępowanie unieważnione. mgr Cecylia Domżała Dyrek­tor Wyszków, dnia 07.10.2013 r. DEZ/P/3410/127/2013/TG ZP-28/2013 ODPOWIEDŹ   NA   PYTANIA Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o sza­cunkowej wartoś­ci o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przed­miotem zamówienia jest WYKONANIE ZADANIA „SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ” obe­j­mu­jącego: Zadanie nr 1: wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la oraz Zadanie nr 2: zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej.  Nasz znak DEZ/P/341/ZP-28/2013.  Numer ogłoszenia w BZP: 386562 – 2013, data zam. 24.09.2013. Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, na pod­staw­ie   art.  38   ust.  1. i 2.  ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  pra­wo   zamówień   pub­licznych   ( Dz. U.  z 2013r. poz. 907   z późn. zm.) udziela następu­ją­cych odpowiedzi na złożone zapy­ta­nia. PYTANIE DO ZADANIA NR 1: WYMIANA NA NOWY DŹWIGU SZPITALNEGO O NR EWIDENCYJNYM  3127068060 W BUDYNKU GŁÓWNYM SZPITALA PYTANIE 1: — Czy Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na przedłuże­nie ter­minu real­iza­cji zamówienia do 10.01.2014 roku. ODPOWIEDŹ: Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że nie ma możli­woś­ci przedłuże­nia ter­minu real­iza­cji do 10.01.2014 r. ponieważ było­by to równoz­naczne z koniecznoś­cią unieważnienia postępowa­nia z powodu braku środ­ków finan­sowych. Zadanie jest finan­sowane ze środ­ków PFRON w ramach Pro­gra­mu wyrów­na­nia różnic między region­a­mi II w obszarze B. i musi być rozlic­zone najpóźniej do dnia 16 grud­nia 2013 r. po przed­staw­ie­niu przez Zamaw­ia­jącego fak­tur oraz Pro­tokółu Odbioru Koń­cowego Robót wraz z Pro­tokołem Dopuszczenia Urządzeń Dźwigowych do Eksploat­acji. SPZZOZ w Wyszkowie może sfi­nan­sować zadanie tylko z udzi­ałem dofi­nan­sowa­nia z PFRON, które wygasa w 2013 r. i nie może być prze­nie­sione na rok następ­ny. PYTANIA DO ZADANIE NR 2: ZAMONTOWANIE DWUPRZYSTANKOWEGO, ZEWNĘTRZNEGO DŹWIGU OSOBOWEGO (PLATFORMY PIONOWEJ), PRZY BUDYNKU GŁÓWNYM SZPITALA, DLA ZAKŁADU REHABILITACJI  LECZNICZEJ. PYTANIE 1: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na zas­tosowanie plat­formy o pręd­koś­ci pod­noszenia 0,15 m/s? ODPOWIEDŹ: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza pręd­kość zgod­nie z SIWZ, w Pro­gramie Funkcjon­al­no-Użytkowym określono pręd­kość w następu­ją­cych zakre­sach: „Nom­i­nal­na pręd­kość jazdy: 1,0 m/s (maksy­mal­nie do 2,0 m/s) dla dźwigu szpi­tal­nego i do 0,63 m/s dla dźwigu 2‑u przys­tankowego”. Nad­mieni­amy, że dźwig musi być zabez­piec­zony przed wpły­wem warunk­ów atmos­fer­ycznych. PYTANIE 2: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na przedłuże­nie ter­minu real­iza­cji zamówienia do 12 tygod­ni od pod­pisa­nia umowy,  ponieważ  tyle cza­sy jest potrzeb­ne na wypro­dukowanie urządzenia.  Prag­nę nad­mienić, że wszys­tkie urządzenia są pro­dukowane pod konkret­ny obiekt i nie ma możli­woś­ci zas­tosowa­nia wcześniej wypro­dukowanego urządzenia. ODPOWIEDŹ: Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że nie ma możli­woś­ci przedłuże­nia ter­minu real­iza­cji do 12 tygod­ni od pod­pisa­nia umowy, ponieważ było­by to równoz­naczne z koniecznoś­cią unieważnienia postępowa­nia z powodu braku środ­ków finan­sowych. Zadanie jest finan­sowane ze środ­ków PFRON w ramach Pro­gra­mu wyrów­na­nia różnic między region­a­mi II w obszarze B. i musi być rozlic­zone najpóźniej do dnia 16 grud­nia 2013 r. po przed­staw­ie­niu przez Zamaw­ia­jącego fak­tur oraz Pro­tokółu Odbioru Koń­cowego Robót wraz z Pro­tokołem Dopuszczenia Urządzeń Dźwigowych do Eksploat­acji. SPZZOZ w Wyszkowie może sfi­nan­sować zadanie tylko z udzi­ałem dofi­nan­sowa­nia z PFRON, które wygasa w 2013 r. i nie może być prze­nie­sione na rok następ­ny. PYTANIE 3: Czy Zamaw­ia­ją­cy może udostęp­nić więcej rysunków dot. urządzenia? ODPOWIEDŹ: Rysun­ki zostały udostęp­nione w załączniku nr 1 do SIWZ(Program Funkcjon­al­nie Użytkowy i rysun­ki). Ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie, ofer­ty należy składać na adres Zamaw­ia­jącego:  Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200  Wyszków, nie później niż do dnia 10/10/2013  roku do godz. 10:00, w budynku admin­is­tra­cyjnym poko­ju nr 3 (kance­lar­ia). Otwar­cie ofert nastąpi dnia 10/10/2013 roku o godz. 10:15, w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200  Wyszków, w budynku admin­is­tra­cyjnym poko­ju nr 2 . mgr Agniesz­ka Ogonows­ka Zastęp­ca Dyrek­to­ra ds. eko­nom­iczno-admin­is­tra­cyjnych Wyszków, dnia 27.09.2013 r. ZP-28/2013 DEZ/P/3410/124/2013/TG ODPOWIEDŹ   NA   PYTANIA Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o sza­cunkowej wartoś­ci o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przed­miotem zamówienia jest WYKONANIE ZADANIA „SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ” obe­j­mu­jącego: Zadanie nr 1: wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la oraz Zadanie nr 2: zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej.  Nasz znak DEZ/P/341/ZP-28/2013.  Numer ogłoszenia w BZP: 386562 – 2013, data zam. 24.09.2013. Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, na pod­staw­ie   art.  38   ust.  1. i 2.  ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  pra­wo   zamówień   pub­licznych   ( Dz. U.  z 2013r. poz. 907   z późn. zm.) udziela następu­ją­cych odpowiedzi na złożone zapy­ta­nia. PYTANIE 1: Wyma­ga­ją Państ­wo real­iza­cji przed­mio­tu umowy do dnia 09.12.2013 r., ofer­ty należy złożyć do dnia 10.10.2013 r., ważność ofer­ty to 30 dni, umowa zostanie pod­pisana najszy­b­ciej w ciągu 5 dni licząc od dnia pod­ję­cia decyzji o wyborze oferenta – w wari­an­cie pesymisty­cznym do dnia 15.11.2013 r. Wykon­aw­cy pozosta­je zatem niecały miesiąc na pro­dukcję, kom­ple­tację, wyko­nanie pro­jek­tu, demon­taż starej windy, mon­taż nowej, odbio­ry dźwigu przez UDT. Cały pro­ces trwa min­i­mum 3 miesiące. Prag­niemy zaz­naczyć, iż takie określe­nie ter­minu real­iza­cji stanowi narusze­nie zasady ucz­ci­wej konkurencji określonej w art. 7 ustawy Pzp poprzez nieuza­sad­nione ogranicze­nie kręgu osób mogą­cych ubie­gać się o przed­miotowe zamówie­nie – wprowad­zony wymóg w sposób oczy­wisty utrud­nia dostęp do prze­tar­gu Wykon­aw­com którzy nie wiedzieli wcześniej o planowanym postępowa­niu i nie rozpoczęli odpowied­nio wcześniej pro­cesów wyszczegól­nionych powyżej. Usta­wowo, Urząd Dozoru Tech­nicznego ma 30 dni na odbiór dźwigu od chwili zgłoszenia swo­jej gotowoś­ci co w sposób jed­noz­naczny potwierdza nasze obawy o ter­mi­nowość wyko­na­nia zamówienia i sprzeczność z przepisa­mi. Jeśli Zamaw­ia­ją­cy ma do rozdys­ponowa­nia przyjęte fun­dusze do koń­ca roku, prosimy o: — wydłuże­nie ter­minu real­iza­cji co najm­niej do 15.02.2014 r. przy czym dostawa mate­ri­ałów na obiekt powin­na nastąpić do dnia 23.12.2013 – w ten sposób Wykon­aw­ca będzie mógł zafak­tur­ować Zamaw­ia­jącego kwotą ~90% wartoś­ci kon­trak­tu rok­iem 2013 za dostar­c­zony mate­ri­ał podle­ga­ją­cy mon­tażowi z początkiem roku. Będziemy wdz­ięczni za usto­sunkowanie się do naszych pytań. Wierzymy, że poz­woli to na stworze­nie korzyst­nej ofer­ty dla oby­d­wu stron. Dobrze wyko­nany dźwig jest wielo­let­nią wiz­ytówką i rekomen­dacją dla Wykon­aw­cy, dlat­ego nasze pyta­nia mają na celu pełne usatys­fakcjonowanie Zamaw­ia­jącego i wye­lim­i­nowanie potenc­jal­nych nieporozu­mień. ODPOWIEDŹ: Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że nie ma możli­woś­ci przedłuże­nia ter­minu real­iza­cji do 15.02.2014 r. ponieważ było­by to równoz­naczne z koniecznoś­cią unieważnienia postępowa­nia z powodu braku środ­ków finan­sowych. Zadanie jest finan­sowane ze środ­ków PFRON w ramach Pro­gra­mu wyrów­na­nia różnic między region­a­mi II w obszarze B. i musi być rozlic­zone najpóźniej do dnia 16 grud­nia 2013 r. po przed­staw­ie­niu przez Zamaw­ia­jącego fak­tur oraz Pro­tokółu Odbioru Koń­cowego Robót wraz z Pro­tokołem Dopuszczenia Urządzeń Dźwigowych do Eksploat­acji. Nie ma żad­nych możli­woś­ci prze­niesienia finan­sowa­nia zada­nia poza ter­min określony w  Umowie o dofi­nan­sowanie, która została pod­pisana w dniu 13 wrześ­nia 2013 r.  i wcześniej zarówno Zamaw­ia­ją­cy, jak i nikt inny nie mógł mieć infor­ma­cji o zak­wal­i­fikowa­niu zada­nia do real­iza­cji i ter­mi­nach.  Naty­ch­mi­ast po uzyska­niu dofi­nan­sowa­nia Zamaw­ia­ją­cy opra­cow­ał odpowied­nią Specy­fikację Istot­nych Warunk­ów Zamówienia i ogłosił prze­targ nieogranic­zony na udzie­le­nie zamówienia pub­licznego w dniu 24.09.2013 r. jed­nocześnie powiadami­a­jąc o tym, zgod­nie z art.40 ust 5c) Ustawy Pzp, sied­miu znanych dostaw­ców urządzeń dźwigowych.  Zda­je­my sobie sprawę z napię­tych ter­minów, jed­nak naszym zdaniem zadanie jest możli­we do zre­al­i­zowa­nia. Wybór ofer­ty i pod­pisanie umowy może nastąpić do 17 październi­ka 2013 r. i wtedy pozosta­je około ośmiu tygod­ni na real­iza­cję zada­nia. Nad­mieni­amy, że Zamaw­ia­ją­cy nie miał i nie ma żad­nych „fun­duszy do rozdys­ponowa­nia”, a może jedynie otrzy­mać dofi­nan­sowanie ze środ­ków PFRON po wyko­na­niu zada­nia i przedłoże­niu fak­tur oraz Pro­tokółu Odbioru Koń­cowego Robót wraz z Pro­tokołem Dopuszczenia Urządzeń Dźwigowych do Eksploat­acji. Real­ność wyko­na­nia zada­nia w podanym ter­minie muszą określić Wykon­aw­cy biorąc pod uwagę także to, że SPZZOZ w Wyszkowie może sfi­nan­sować zadanie tylko z udzi­ałem dofi­nan­sowa­nia z PFRON, które wygasa w 2013 r. i nie może być prze­nie­sione na rok następ­ny. Jed­nocześnie kat­e­go­rycznie odrzu­camy wszelkie insynu­acje o narusze­niu zasady ucz­ci­wej konkurencji. Tak późne przyz­nanie dofi­nan­sowa­nia wyni­ka z przy­czyn leżą­cych poza SPZZOZ w Wyszkowie. W przy­pad­ku braku ofert prze­targ zostanie unieważniony, a zadanie to, w dającej się przewidzieć per­spek­ty­wie, nie będzie real­i­zowane z powodu braku możli­woś­ci sfi­nan­sowa­nia. Ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie, ofer­ty należy składać na adres Zamaw­ia­jącego:  Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200  Wyszków, nie później niż do dnia 10/10/2013  roku do godz. 10:00, w budynku admin­is­tra­cyjnym poko­ju nr 3 (kance­lar­ia). Otwar­cie ofert nastąpi dnia 10/10/2013 roku o godz. 10:15, w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200  Wyszków, w budynku admin­is­tra­cyjnym poko­ju nr 2 . mgr Agniesz­ka Ogonows­ka Zastęp­ca Dyrek­to­ra ds. eko­nom­iczno-admin­is­tra­cyjnych Wyszków, dnia 24/09/2013 r.  WYKONANIE ZADANIA SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ oznacze­nie sprawy w SPZZOZ w Wyszkowie: DEZ/P/341/ZP-28/2013 Numer ogłoszenia: 386562 — 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — robo­ty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obow­iązkowe. Ogłosze­nie doty­czy: zamówienia pub­licznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
  1. 1) NAZWA I ADRES: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, 07–200 Wyszków, woj. mazowieck­ie, tel. 0–29 7437600, faks 029 7437605.
  • Adres strony inter­ne­towej zamaw­ia­jącego: www.szpitalwyszkow.pl
  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodziel­ny pub­liczny zakład opie­ki zdrowot­nej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówie­niu przez zamaw­ia­jącego: WYKONANIE ZADANIA SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ oznacze­nie sprawy w SPZZOZ w Wyszkowie: DEZ/P/341/ZP-28/2013. II.1.2) Rodzaj zamówienia: robo­ty budowlane. II.1.4) Określe­nie przed­mio­tu oraz wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: Przed­miotem zamówienia jest WYKONANIE ZADANIA:SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ, obe­j­mu­jącego: 1.1. Zadanie nr 1: wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zaw­iera Pro­gram Funkcjon­al­no — Użytkowy oraz rysun­ki i szkice inwen­taryza­cyjne. Zadanie obe­j­mu­je: a) demon­taż ist­niejącego dźwigu, b) opra­cow­anie niezbęd­nego zakre­su doku­men­tacji pro­jek­towej wraz z uzyskaniem, w imie­niu Zamaw­ia­jącego, zez­woleń budowlanych (decyz­ja o poz­wole­niu na budowę, zgłosze­nie budowy — jeżeli jest wyma­gane) oraz uzgod­nie­niem doku­men­tacji z właś­ci­wym organem jed­nos­t­ki dozoru tech­nicznego, c) opra­cow­anie instrukcji eksploat­acji i kon­serwacji zamon­towanego dźwigu, d) wyko­nanie prac budowlanych i insta­la­cyjnych, dostawa, mon­taż i uru­chomie­nie dźwigu nowego, opra­cow­anie doku­men­tacji powykon­aw­czej oraz uzyskanie wszys­t­kich wyma­ganych prawem pol­skim decyzji dopuszcza­ją­cych dźwig do ruchu, w tym Pro­tokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploat­acji z Urzę­du Dozoru Tech­nicznego. 1.2. Zadanie nr 2: zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zaw­iera Pro­gram Funkcjon­al­no — Użytkowy oraz rysun­ki i szkice inwen­taryza­cyjne. Zadanie obe­j­mu­je: a) opra­cow­anie niezbęd­nego zakre­su doku­men­tacji pro­jek­towej wraz z uzyskaniem, w imie­niu Zamaw­ia­jącego, zez­woleń budowlanych (decyz­ja o poz­wole­niu na budowę, zgłosze­nie budowy — jeżeli jest wyma­gane) oraz uzgod­nie­niem doku­men­tacji z właś­ci­wym organem jed­nos­t­ki dozoru tech­nicznego, b) opra­cow­anie instrukcji eksploat­acji i kon­serwacji zamon­towanego dźwigu. c) wyko­nanie prac budowlanych i insta­la­cyjnych, dostawa, mon­taż i uru­chomie­nie dźwigu nowego, opra­cow­anie doku­men­tacji powykon­aw­czej wraz z uzyskaniem wszys­t­kich wyma­ganych prawem pol­skim decyzji dopuszcza­ją­cych dźwig do ruchu, w tym Pro­tokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploat­acji z Urzę­du Dozoru Tech­nicznego. 2. Przed­miotem zamówienia obję­ta jest też co najm­niej cztero­let­nia gwaranc­ja bez ograniczeń jej zakre­su na wszelkie robo­ty objęte umową w tym na wbu­dowane urządzenia i wyposaże­nie licząc od dnia pod­pisa­nia przez strony pro­tokołu odbioru koń­cowego przed­mio­tu zamówienia; w tym zakre­sie wykon­aw­ca będzie zobow­iązany na włas­ny koszt do: 2.1. kon­ser­wowa­nia dźwigów w zakre­sie pod­sta­wowym w sposób ustalony Instrukcją Kon­serwacji i Przepisa­mi o Budowie i Eksploat­acji Elek­trycznych Dźwigów Pio­nowych oraz Doku­men­tacją Tech­niczno-Ruchową urządzeń. 2.2. utrzy­ma­nia dźwigów w stałym ruchu, dokony­wanie przeglądów urządzeń dźwigowych oraz usuwanie na bieżą­co zauważonych niepraw­idłowoś­ci w dzi­ała­niu tych urządzeń. Zgłos­zoną przez Zamaw­ia­jącego usterkę Wykon­aw­ca zobow­iązany usunąć jest w ciągu najbliższych 8 godzin roboczych. Wykon­aw­ca zapew­nia całodobowe pogo­towie tech­niczne. 3. Zadanie jest dofi­nan­sowane ze środ­ków PFRON w ramach Pro­gra­mu wyrów­na­nia różnic między region­a­mi II w obszarze B.. II.1.6) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 42.41.61.00–6, 45.31.31.00–5, 45.30.00.00–0, 45.31.00.00–3. II.1.7) Czy dopuszcza się złoże­nie ofer­ty częś­ciowej: tak, licz­ba częś­ci: 2. II.1.8) Czy dopuszcza się złoże­nie ofer­ty wariantowej: nie.   II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończe­nie: 09.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Infor­ma­c­ja na tem­at wadi­um: Zamaw­ia­ją­cy w prowad­zonym postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego (na pod­staw­ie art. 45 ust. 2 u.p.z.p.) wyma­ga wniesienia wadi­um w wysokoś­ci: 1. dla zada­nia nr 1 — 6 000,00 zł.; słown­ie: sześć tysię­cy zło­tych. 2. dla zada­nia nr 2 — 3 000,00 zł.; słown­ie: trzy tysiące zło­tych. Wykon­aw­ca wnoszą­cy wadi­um w formie pieniężnej winien je wpłacić na rachunek Zamaw­ia­jącego w PKO SA Odd­zi­ał Wyszków, nr rachunku: 62 1240 5631 1111 0010 4519 7908. Potwierdze­nie przelewu należy dołączyć do składanej ofer­ty. Złoże­nie wadi­um w innej formie (przewidzianej w art. 45 ust. 6 u.p.z.p.) Wykon­aw­ca winien potwierdz­ić poprzez dołącze­nie do ofer­ty odpowied­niego doku­men­tu (wyma­gany ory­gi­nał doku­men­tu). 2. Wykon­aw­ca może wnieść wadi­um w for­ma­ch wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p. 3. W przy­pad­ku wnoszenia wadi­um w formie gwarancji bankowej lub ubez­pieczeniowej Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga aby była ona bezwarunk­owa, tj. jej real­iza­c­ja rozpoczy­na się (w przy­pad­ku wys­tąpi­enia okolicznoś­ci wymienionych w art. 51 pkt. 1 do 3 u.p.z.p.) po złoże­niu przez Zamaw­ia­jącego wezwa­nia do zapłaty u Gwaran­ta, bez żad­nych dodatkowych czyn­noś­ci ze strony Zamaw­ia­jącego. 4. Utra­ta wadi­um na rzecz Zamaw­ia­jącego może nastąpić jeżeli zaist­nieją okolicznoś­ci o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 u.p.z.p. 5. Zwrot wnie­sionego wadi­um nastąpi zgod­nie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. Pra­wo zamówień pub­licznych. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykony­wa­nia określonej dzi­ałal­noś­ci lub czyn­noś­ci, jeżeli przepisy prawa nakłada­ją obow­iązek ich posi­ada­nia
Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku o        Posi­ada­nia uprawnień do wykony­wa­nia określonej dzi­ałal­noś­ci lub czyn­noś­ci, jeżeli przepisy prawa nakłada­ją obow­iązek ich posi­ada­nia. Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykon­aw­ca złoży: 1. Ory­gi­nał doku­men­tu potwierdza­jącego uprawnienia osób pod­pisu­ją­cych ofer­tę (pełnomoc­nict­wa), o ile nie wynika­ją one z przepisów prawa lub innych doku­men­tów reje­strowych, ewiden­cyjnych załąc­zonych do ofer­ty. 2. Oświad­cze­nie o spełnie­niu warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu określonych przepisa­mi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz Oświad­cze­nie o braku pod­staw do wyk­luczenia z powodu niespełnienia warunk­ów, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp — załącznik nr 3. Oce­na speł­ni­a­nia ww. warunk­ów doko­nana zostanie zgod­nie z for­mułą speł­nia — nie speł­nia, w opar­ciu o infor­ma­c­je zawarte w oświad­czeni­ach i doku­men­tach wyszczegól­nionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treś­ci załąc­zonych doku­men­tów musi wynikać jed­noz­nacznie, iż ww. warun­ki wykon­aw­ca speł­nia.
  • III.3.2) Wiedza i doświad­cze­nie
Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku o        Posi­ada­nia wiedzy i doświad­czenia. Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz kiedy wykaże, że w okre­sie ostat­nich trzech lat przed upły­wem ter­minu składa­nia ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzi­ałal­noś­ci jest krót­szy — w tym okre­sie, wykon­ał, a w przy­pad­ku świad­czeń okre­sowych lub ciągłych również wykonu­je główne usłu­gi przez które zamaw­ia­ją­cy będzie rozu­mi­ał, wyko­nanie co najm­niej dwóch zamówień których przed­miotem była dostawa wraz z mon­tażem dźwigu towarowo-osobowego, lub osobowego, o wartoś­ci brut­to co najm­niej 100 000,00 zł.; w tym co najm­niej jed­nego dźwigu o co najm­niej dwóch przys­tankach, dla pod­mio­tu leczniczego (np. szpi­tal, przy­chod­nia). Wykon­aw­ca złoży wypełniony wykaz — załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykon­aw­ca może pole­gać na wiedzy i doświad­cze­niu, potenc­jale tech­nicznym, osobach zdol­nych do wyko­na­nia zamówienia lub zdol­noś­ci­ach finan­sowych innych pod­miotów, nieza­leżnie od charak­teru prawnego łączą­cych go z nimi sto­sunków. Wykon­aw­ca w takiej sytu­acji zobow­iązany jest udowod­nić zamaw­ia­jące­mu, iż będzie dys­ponował zasoba­mi niezbęd­ny­mi do real­iza­cji zamówienia, w szczegól­noś­ci przed­staw­ia­jąc w tym celu pisemne zobow­iązanie tych pod­miotów do odd­a­nia mu do dys­pozy­cji niezbęd­nych zasobów na okres korzys­ta­nia z nich przy wykony­wa­niu zamówienia — Wykon­aw­ca wypełni załącznik nr 5 i złoży wyma­gane w SIWZ doku­men­ty. Oce­na speł­ni­a­nia ww. warunk­ów doko­nana zostanie zgod­nie z for­mułą speł­nia — nie speł­nia, w opar­ciu o infor­ma­c­je zawarte w oświad­czeni­ach i doku­men­tach wyszczegól­nionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treś­ci załąc­zonych doku­men­tów musi wynikać jed­noz­nacznie, iż ww. warun­ki wykon­aw­ca speł­nia.
  • III.3.3) Potenc­jał tech­niczny
Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku o        Dys­ponowa­nia odpowied­nim potenc­jałem tech­nicznym oraz osoba­mi zdol­ny­mi do wyko­na­nia zamówienia. Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz złoży oświad­cze­nie, że oso­by, które będą uczest­niczyć w wyko­na­niu zamówienia posi­ada­ją wyma­gane uprawnienia tj.: Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca wykaże, że dys­ponu­je lub będzie dys­ponował co najm­niej: a) Jed­ną osobą posi­ada­jącą uprawnienia budowlane do kierowa­nia rob­o­t­a­mi budowlany­mi w spec­jal­noś­ci insta­la­cyjnej w zakre­sie sieci, insta­lacji i urządzeń elek­trycznych i elek­troen­er­gety­cznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia, umożli­wia­jące wykony­wanie tych samych czyn­noś­ci, do wykony­wa­nia których w aktu­al­nym stanie prawnym upraw­ni­a­ją uprawnienia budowlane w tej spec­jal­noś­ci. b) Jed­ną osobą która będzie wykony­wać zamówie­nie (mon­taż dźwigu), posi­ada­jącą zaświad­cze­nie kwal­i­fika­cyjne wydane przez Urząd Dozoru Tech­nicznego w kat­e­gorii odpowied­niej do typu ofer­owanego dźwigu. 2. Wykon­aw­ca może pole­gać na wiedzy i doświad­cze­niu, potenc­jale tech­nicznym, osobach zdol­nych do wyko­na­nia zamówienia lub zdol­noś­ci­ach finan­sowych innych pod­miotów, nieza­leżnie od charak­teru prawnego łączą­cych go z nimi sto­sunków. Wykon­aw­ca w takiej sytu­acji zobow­iązany jest udowod­nić zamaw­ia­jące­mu, iż będzie dys­ponował zasoba­mi niezbęd­ny­mi do real­iza­cji zamówienia, w szczegól­noś­ci przed­staw­ia­jąc w tym celu pisemne zobow­iązanie tych pod­miotów do odd­a­nia mu do dys­pozy­cji niezbęd­nych zasobów na okres korzys­ta­nia z nich przy wykony­wa­niu zamówienia. Oce­na speł­ni­a­nia ww. warunk­ów doko­nana zostanie zgod­nie z for­mułą speł­nia nie speł­nia, w opar­ciu o infor­ma­c­je zawarte w oświad­czeni­ach i doku­men­tach wyszczegól­nionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treś­ci załąc­zonych doku­men­tów musi wynikać jed­noz­nacznie, iż ww. warun­ki wykon­aw­ca speł­nia.
  • III.3.4) Oso­by zdolne do wyko­na­nia zamówienia
Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku o        Dys­ponowa­nia odpowied­nim potenc­jałem tech­nicznym oraz osoba­mi zdol­ny­mi do wyko­na­nia zamówienia. Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz złoży oświad­cze­nie, że oso­by, które będą uczest­niczyć w wyko­na­niu zamówienia posi­ada­ją wyma­gane uprawnienia tj.: Oświad­cze­nie, że oso­by które będą uczest­niczyć w wyko­na­niu zamówienia, posi­ada­ją wyma­gane prawem uprawnienia tj. co najm­niej: jed­na oso­ba posi­ada­ją­ca uprawnienia budowlane do kierowa­nia rob­o­t­a­mi budowlany­mi w spec­jal­noś­ci insta­la­cyjnej w zakre­sie sieci, insta­lacji i urządzeń elek­trycznych i elek­troen­er­gety­cznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia, umożli­wia­jące wykony­wanie tych samych czyn­noś­ci, do wykony­wa­nia których w aktu­al­nym stanie prawnym upraw­ni­a­ją uprawnienia budowlane w tej spec­jal­noś­ci oraz jed­na oso­ba która będzie wykony­wać zamówie­nie (mon­taż dźwigu), posi­ada­jącą zaświad­cze­nie kwal­i­fika­cyjne wydane przez Urząd Dozoru Tech­nicznego w kat­e­gorii odpowied­niej do typu ofer­owanego dźwigu — załącznik nr 7. Oce­na speł­ni­a­nia ww. warunk­ów doko­nana zostanie zgod­nie z for­mułą speł­nia nie speł­nia, w opar­ciu o infor­ma­c­je zawarte w oświad­czeni­ach i doku­men­tach wyszczegól­nionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treś­ci załąc­zonych doku­men­tów musi wynikać jed­noz­nacznie, iż ww. warun­ki wykon­aw­ca speł­nia.
  • III.3.5) Sytu­ac­ja eko­nom­icz­na i finan­sowa
Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku o        Sytu­acji eko­nom­icznej i finan­sowej. Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, kiedy wykaże, Sytu­acji eko­nom­icznej i finan­sowej — Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, kiedy wykaże, że posi­a­da opła­coną polisę na kwotę min 200 000,00 zł a w przy­pad­ku jej braku inny doku­ment potwierdza­ją­cy, że wykon­aw­ca jest ubez­piec­zony od odpowiedzial­noś­ci cywilnej, w zakre­sie prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci związanej z przed­miotem zmówienia (zgod­nie z roz­porządze­niem Min­is­tra Finan­sów z dnia 11 grud­nia 2003 r. w spraw­ie obow­iązkowego ubez­pieczenia od odpowiedzial­noś­ci cywilnej architek­tów oraz inżynierów budown­ict­wa (Dz. U. z 2003 roku Nr 220 poz. 2174). Oce­na speł­ni­a­nia ww. warunk­ów doko­nana zostanie zgod­nie z for­mułą speł­nia nie speł­nia, w opar­ciu o infor­ma­c­je zawarte w oświad­czeni­ach i doku­men­tach wyszczegól­nionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treś­ci załąc­zonych doku­men­tów musi wynikać jed­noz­nacznie, iż ww. warun­ki wykon­aw­ca speł­nia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakre­sie wykaza­nia speł­ni­a­nia przez wykon­aw­cę warunk­ów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświad­czenia o speł­ni­a­n­iu warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu należy przedłożyć:
  • potwierdze­nie posi­ada­nia uprawnień do wykony­wa­nia określonej dzi­ałal­noś­ci lub czyn­noś­ci, jeżeli przepisy prawa nakłada­ją obow­iązek ich posi­ada­nia, w szczegól­noś­ci kon­ces­je, zez­wole­nia lub licenc­je;
  • wykaz robót budowlanych wyko­nanych w okre­sie ostat­nich pię­ciu lat przed upły­wem ter­minu składa­nia ofert albo wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu, a jeżeli okres prowadzenia dzi­ałal­noś­ci jest krót­szy — w tym okre­sie, wraz z podaniem ich rodza­ju i wartoś­ci, daty i miejs­ca wyko­na­nia oraz z załącze­niem dowodów doty­czą­cych najważniejszych robót, określa­ją­cych, czy robo­ty te zostały wyko­nane w sposób należy­ty oraz wskazu­ją­cych, czy zostały wyko­nane zgod­nie z zasada­mi sztu­ki budowlanej i praw­idłowo ukońc­zone;
  • wykaz osób, które będą uczest­niczyć w wykony­wa­niu zamówienia, w szczegól­noś­ci odpowiedzial­nych za świad­cze­nie usług, kon­trolę jakoś­ci lub kierowanie rob­o­t­a­mi budowlany­mi, wraz z infor­ma­c­ja­mi na tem­at ich kwal­i­fikacji zawodowych, doświad­czenia i wyk­sz­tałce­nia niezbęd­nych do wyko­na­nia zamówienia, a także zakre­su wykony­wanych przez nie czyn­noś­ci, oraz infor­ma­cją o pod­staw­ie do dys­ponowa­nia tymi osoba­mi;
  • oświad­cze­nie, że oso­by, które będą uczest­niczyć w wykony­wa­niu zamówienia, posi­ada­ją wyma­gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakłada­ją obow­iązek posi­ada­nia takich uprawnień;
  • opła­coną polisę, a w przy­pad­ku jej braku, inny doku­ment potwierdza­ją­cy, że wykon­aw­ca jest ubez­piec­zony od odpowiedzial­noś­ci cywilnej w zakre­sie prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci związanej z przed­miotem zamówienia.
Wykon­aw­ca powołu­ją­cy się przy wykazy­wa­niu spełnienia warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zaso­by innych pod­miotów przed­kła­da następu­jące doku­men­ty doty­czące pod­miotów, zasoba­mi których będzie dys­ponował wykon­aw­ca:
  • opła­coną polisę, a w przy­pad­ku jej braku, inny doku­ment potwierdza­ją­cy, że inny pod­miot jest ubez­piec­zony od odpowiedzial­noś­ci cywilnej w zakre­sie prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci związanej z przed­miotem zamówienia;
III.4.2) W zakre­sie potwierdzenia niepodle­ga­nia wyk­lucze­niu na pod­staw­ie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświad­cze­nie o braku pod­staw do wyk­luczenia;
  • aktu­al­ny odpis z właś­ci­wego rejestru lub z cen­tral­nej ewidencji i infor­ma­cji o dzi­ałal­noś­ci gospo­dar­czej, jeżeli odręb­ne przepisy wyma­ga­ją wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykaza­nia braku pod­staw do wyk­luczenia w opar­ciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert;
  • wykon­aw­ca powołu­ją­cy się przy wykazy­wa­niu speł­ni­a­nia warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu na zaso­by innych pod­miotów, które będą brały udzi­ał w real­iza­cji częś­ci zamówienia, przed­kła­da także doku­men­ty doty­czące tego pod­mio­tu w zakre­sie wyma­ganym dla wykon­aw­cy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Doku­men­ty pod­miotów zagranicznych Jeżeli wykon­aw­ca ma siedz­ibę lub miejsce zamieszka­nia poza tery­to­ri­um Rzeczy­pospo­litej Pol­skiej, przed­kła­da: III.4.3.1) doku­ment wys­taw­iony w kra­ju, w którym ma siedz­ibę lub miejsce zamieszka­nia potwierdza­ją­cy, że:
  • nie otwarto jego lik­widacji ani nie ogłos­zono upadłoś­ci — wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert;
  • nie orzec­zono wobec niego zakazu ubie­ga­nia się o zamówie­nie — wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert;
III.4.3.2)
  • zaświad­cze­nie właś­ci­wego organu sądowego lub admin­is­tra­cyjnego miejs­ca zamieszka­nia albo zamieszka­nia oso­by, której doku­men­ty doty­czą, w zakre­sie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 — wys­taw­ione nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert;
  • zaświad­cze­nie właś­ci­wego organu sądowego lub admin­is­tra­cyjnego miejs­ca zamieszka­nia albo zamieszka­nia oso­by, której doku­men­ty doty­czą, w zakre­sie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 ‑11 ustawy — wys­taw­ione nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert.
III.4.4) Doku­men­ty doty­czące przy­należnoś­ci do tej samej grupy kap­i­tałowej
  • lista pod­miotów należą­cych do tej samej grupy kap­i­tałowej w rozu­mie­niu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i kon­sumen­tów albo infor­ma­cji o tym, że nie należy do grupy kap­i­tałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY Inne doku­men­ty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wypełniony for­mu­la­rz ofer­towy — załącznik nr 2 z dołąc­zonym opisem przed­mio­tu zamówienia dla ofer­owanego zada­nia wraz z wykazem częś­ci podle­ga­ją­cych okre­sowej wymi­an­ie oraz kosz­to­rys ofer­towy.; 2. Załącznik nr 4 — infor­ma­c­ja o przy­należnoś­ci lub nie do grupy kap­i­tałowej; 3. Załącznik nr 8A i, lub nr 8B- wzór umowy pozwiad­c­zony na każdej stron­ie; 4. Załącznik nr 9 — For­mu­la­rz infor­ma­cyjny o zespołach dzwigowych. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzie­le­nia zamówienia: prze­targ nieogranic­zony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kry­te­ria oce­ny ofert: cena oraz inne kry­te­ria związane z przed­miotem zamówienia:
  • 1 — Cena — 80
  • 2 — Okreas gwarancji — 20
IV.3) ZMIANA UMOWY przewidu­je się istotne zmi­any postanowień zawartej umowy w sto­sunku do treś­ci ofer­ty, na pod­staw­ie której doko­nano wyboru wykon­aw­cy: Dopuszczalne zmi­any postanowień umowy oraz określe­nie warunk­ów zmi­an
  1. Strony przewidu­ją możli­wość zmi­any umowy w przy­pad­ku: a) zmi­any danych telead­resowych zapisanych w umowie, b) zaist­nienia omył­ki pis­arskiej lub rachunkowej. c) zaist­nienia siły wyższej (powódź, pożar, zamiesz­ki, stra­j­ki, ata­ki ter­ro­rysty­czne, prz­er­wy w dostaw­ie energii elek­trycznej) mającej wpływ na real­iza­cję umowy. d) zmi­any powszech­nie obow­iązu­ją­cych przepisów prawa w zakre­sie mają­cym wpływ na real­iza­cję umowy, w tym zmi­any usta­wowej staw­ki podatku VAT. e) wys­tąpi­enia nieza­leżnych od Zamaw­ia­jącego i Wykon­aw­cy istot­nych okolicznoś­ci, których nie moż­na było przewidzieć przy zachowa­niu należytej staran­noś­ci, które mają wpływ na real­iza­cję zamówienia. f) w razie przek­sz­tałce­nia orga­ni­za­cyjno — prawnego które­jkol­wiek ze stron. Strona obję­ta przek­sz­tałce­niem przekaże prawa i obow­iąz­ki wynika­jące z niniejszej umowy swe­mu następ­cy prawne­mu 2. Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza zmi­anę Pod­wykon­aw­ców uczest­niczą­cych w real­iza­cji zamówienia, w uza­sad­nionych przy­pad­kach, za zgodą Zamaw­ia­jącego. 3. Zmi­ana umowy w zakre­sie, o którym mowa w ust.1, wyma­ga dla swej ważnoś­ci, formy pisem­nej oraz zgody obu stron, w postaci anek­su na uza­sad­niony wniosek zain­tere­sowanej strony, pod rygorem nieważnoś­ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony inter­ne­towej, na której jest dostęp­na specy­fikac­ja istot­nych warunk­ów zamówienia: www.szpitalwyszkow.pl Specy­fikację istot­nych warunk­ów zamówienia moż­na uzyskać pod adresem: jak wyżej. IV.4.4) Ter­min składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu lub ofert: 10.10.2013 godz­i­na 10:00, miejsce: w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego tj. Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie ul. KEN 1, 07–200 Wyszków, budynek admin­is­tra­cyjny pok. Nr 3 (kance­lar­ia). IV.4.5) Ter­min związa­nia ofer­tą: okres w dni­ach: 30 (od ostate­cznego ter­minu składa­nia ofert). IV.4.17) Czy przewidu­je się unieważnie­nie postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia, w przy­pad­ku nieprzyz­na­nia środ­ków pochodzą­cych z budże­tu Unii Europe­jskiej oraz niepodle­ga­ją­cych zwro­towi środ­ków z pomo­cy udzielonej przez państ­wa członkowskie Europe­jskiego Porozu­mienia o Wol­nym Hand­lu (EFTA), które miały być przez­nac­zone na sfi­nan­sowanie całoś­ci lub częś­ci zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I — INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE ZADANIA:SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ obe­j­mu­jącego: Zadanie nr 1: wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la..
  • 1) Krót­ki opis ze wskazaniem wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: WYKONANIE ZADANIA:SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ obe­j­mu­jącego: 1. Zadanie nr 1: wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zaw­iera Pro­gram Funkcjon­al­no — Użytkowy oraz rysun­ki i szkice inwen­taryza­cyjne. Zadanie obe­j­mu­je: a) demon­taż ist­niejącego dźwigu, b) opra­cow­anie niezbęd­nego zakre­su doku­men­tacji pro­jek­towej wraz z uzyskaniem, w imie­niu Zamaw­ia­jącego, zez­woleń budowlanych (decyz­ja o poz­wole­niu na budowę, zgłosze­nie budowy — jeżeli jest wyma­gane) oraz uzgod­nie­niem doku­men­tacji z właś­ci­wym organem jed­nos­t­ki dozoru tech­nicznego, c) opra­cow­anie instrukcji eksploat­acji i kon­serwacji zamon­towanego dźwigu, d) wyko­nanie prac budowlanych i insta­la­cyjnych, dostawa, mon­taż i uru­chomie­nie dźwigu nowego, opra­cow­anie doku­men­tacji powykon­aw­czej oraz uzyskanie wszys­t­kich wyma­ganych prawem pol­skim decyzji dopuszcza­ją­cych dźwig do ruchu, w tym Pro­tokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploat­acji z Urzę­du Dozoru Tech­nicznego. 2. Przed­miotem zamówienia obję­ta jest też co najm­niej cztero­let­nia gwaranc­ja bez ograniczeń jej zakre­su na wszelkie robo­ty objęte umową w tym na wbu­dowane urządzenia i wyposaże­nie licząc od dnia pod­pisa­nia przez strony pro­tokołu odbioru koń­cowego przed­mio­tu zamówienia; w tym zakre­sie wykon­aw­ca będzie zobow­iązany na włas­ny koszt do: 2.1. kon­ser­wowa­nia dźwigów w zakre­sie pod­sta­wowym w sposób ustalony Instrukcją Kon­serwacji i Przepisa­mi o Budowie i Eksploat­acji Elek­trycznych Dźwigów Pio­nowych oraz Doku­men­tacją Tech­niczno-Ruchową urządzeń. 2.2. utrzy­ma­nia dźwigów w stałym ruchu, dokony­wanie przeglądów urządzeń dźwigowych oraz usuwanie na bieżą­co zauważonych niepraw­idłowoś­ci w dzi­ała­niu tych urządzeń. Zgłos­zoną przez Zamaw­ia­jącego usterkę Wykon­aw­ca zobow­iązany usunąć jest w ciągu najbliższych 8 godzin roboczych. Wykon­aw­ca zapew­nia całodobowe pogo­towie tech­niczne..
  • 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 42.41.61.00–6, 45.31.31.00–5, 45.30.00.00–0, 45.31.00.00–3.
  • 3) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: Zakończe­nie: 09.12.2013.
  • 4) Kry­te­ria oce­ny ofert: cena oraz inne kry­te­ria związane z przed­miotem zamówienia:
    • 1. Cena — 80
    • 2. Okres gwarancji — 20
  CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE ZADANIA:SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ obe­j­mu­jącego Zadanie nr 2: zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej..
  • 1) Krót­ki opis ze wskazaniem wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: WYKONANIE ZADANIA:SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ obe­j­mu­jącego: 1. Zadanie nr 2: zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zaw­iera Pro­gram Funkcjon­al­no — Użytkowy oraz rysun­ki i szkice inwen­taryza­cyjne. Zadanie obe­j­mu­je: a) opra­cow­anie niezbęd­nego zakre­su doku­men­tacji pro­jek­towej wraz z uzyskaniem, w imie­niu Zamaw­ia­jącego, zez­woleń budowlanych (decyz­ja o poz­wole­niu na budowę, zgłosze­nie budowy — jeżeli jest wyma­gane) oraz uzgod­nie­niem doku­men­tacji z właś­ci­wym organem jed­nos­t­ki dozoru tech­nicznego, b) opra­cow­anie instrukcji eksploat­acji i kon­serwacji zamon­towanego dźwigu. c) wyko­nanie prac budowlanych i insta­la­cyjnych, dostawa, mon­taż i uru­chomie­nie dźwigu nowego, opra­cow­anie doku­men­tacji powykon­aw­czej wraz z uzyskaniem wszys­t­kich wyma­ganych prawem pol­skim decyzji dopuszcza­ją­cych dźwig do ruchu, w tym Pro­tokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploat­acji z Urzę­du Dozoru Tech­nicznego. 2. Przed­miotem zamówienia obję­ta jest też co najm­niej cztero­let­nia gwaranc­ja bez ograniczeń jej zakre­su na wszelkie robo­ty objęte umową w tym na wbu­dowane urządzenia i wyposaże­nie licząc od dnia pod­pisa­nia przez strony pro­tokołu odbioru koń­cowego przed­mio­tu zamówienia; w tym zakre­sie wykon­aw­ca będzie zobow­iązany na włas­ny koszt do: 2.1. kon­ser­wowa­nia dźwigów w zakre­sie pod­sta­wowym w sposób ustalony Instrukcją Kon­serwacji i Przepisa­mi o Budowie i Eksploat­acji Elek­trycznych Dźwigów Pio­nowych oraz Doku­men­tacją Tech­niczno-Ruchową urządzeń. 2.2. utrzy­ma­nia dźwigów w stałym ruchu, dokony­wanie przeglądów urządzeń dźwigowych oraz usuwanie na bieżą­co zauważonych niepraw­idłowoś­ci w dzi­ała­niu tych urządzeń. Zgłos­zoną przez Zamaw­ia­jącego usterkę Wykon­aw­ca zobow­iązany usunąć jest w ciągu najbliższych 8 godzin roboczych. Wykon­aw­ca zapew­nia całodobowe pogo­towie tech­niczne..
  • 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 42.41.61.00–6, 45.31.31.00–5, 45.30.00.00–0, 45.31.00.00–3.
  • 3) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: Zakończe­nie: 09.12.2013.
  • 4) Kry­te­ria oce­ny ofert: cena oraz inne kry­te­ria związane z przed­miotem zamówienia:
    • 1. Cena — 80
2. Okres gwarancji — 20 MATERIAŁY DO POBRANIA