SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1 Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpitalwyszkow.pl Wyszków, dnia 21/10/2013 r. DEZ/P/341/ZP- 33/2013 NFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Dostawa mate­ri­ałów opa­trunk­owych do SPZZOZ w Wyszkowie Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał:
  1. wyboru:
    1. ofer­ty nr 2 dla paki­etu nr 6: PROMEDICA Toruń Sp. z o.o. S. k., ul. Grudz­iądz­ka 159A, 87–100 Toruń- paki­et nr 6 cena brut­to 3.103,92 zł;
    2. ofer­ty nr 3 dla paki­etu nr 1 i 7: TZMO S.A. ul. Zółkiewskiego 20/26, 87–100 Toruń- paki­et nr 1 cena brut­to 38.807,69 zł; paki­et nr 7 cena brut­to 270.172,80 zł.
    3. ofer­ty nr 5 dla paki­etu nr 4: NEOMED Bar­bara J. Stańczyk ul. Kaj­ki 18, 05–501 Piaseczno- paki­et nr 4 cena brut­to 65.743,90 zł;
    4. ofer­ty nr 6 dla paki­etu nr 2 i 3: PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o. ul. Par­tyzanc­ka 133/151, 95–200 Pabi­an­ice- paki­et nr 2 cena brut­to 52.539,84 zł; paki­et nr 3 cena brut­to 21.654,66 zł;
Uza­sad­nie­nie wyboru W przed­miotowym prze­tar­gu w zakre­sie paki­etu nr 6 została wybrana ofer­ta ze wzglę­du na najniższą kwotę zgod­nie z kry­teri­um określonym w SIWZ. Zaś w zakre­sie paki­etu nr 1,2,3,4,7 została złożona jed­na ofer­ta, której cena mieś­ci się w kwocie jaką Zamaw­ia­ją­cy może przez­naczyć na sfi­nan­sowanie zamówienia.
  1. unieważnienia postępowa­nia w zakre­sie paki­etu nr 5.
Pod­stawa praw­na: art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne: w zakre­sie paki­etu nr 5 nie została złożona żad­na ofer­ta. Jednocześnie Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że pod­pisanie umowy z wybrany­mi Wykon­aw­ca­mi nastąpi z dniem 29/10/2013 roku w siedz­i­bie SPZZOZ w Wyszkowie. Ofer­ty złożyli następu­ją­cy Wykon­aw­cy:
  1. COVIMED Sp. z o.o., ul. Przelot 10, 04–622 Warsza­wa- paki­et nr 6 cena brut­to 4.393,44 zł- 70,65 pkt w jedynym kry­teri­um ceny.
  2. PROMEDICA Toruń Sp. z o.o. S. k., ul. Grudz­iądz­ka 159A, 87–100 Toruń- paki­et nr 6 cena brut­to 3.103,92 zł- 100 pkt w jedynym kry­teri­um ceny.
  3. TZMO S.A. ul. Zółkiewskiego 20/26, 87–100 Toruń- paki­et nr 1 cena brut­to 38.807,69 zł — 100 pkt w jedynym kry­teri­um ceny; paki­et nr 7 cena brut­to 270.172,80 zł —  100 pkt w jedynym kry­teri­um ceny.
  4. ZARYS Sp. z  o.o. ul. Pod Borem 18, 41–808 Zabrze- paki­et nr 6 cena brut­to 3.259,44 zł – 95,23 pkt w jedynym kry­teri­um ceny.
  5. NEOMED Bar­bara J. Stańczyk ul. Kaj­ki 18, 05–501 Piaseczno- paki­et nr 4 cena brut­to 65.743,90 zł — 100 pkt w jedynym kry­teri­um ceny; paki­et nr 6 cena brut­to 4.131 zł – 75,14 pkt w jedynym kry­teri­um ceny.
  6. PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o. ul. Par­tyzanc­ka 133/151, 95–200 Pabi­an­ice- paki­et nr 2 cena brut­to 52.539,84 zł — 100 pkt w jedynym kry­teri­um ceny; paki­et nr 3 cena brut­to 21.654,66 zł — 100 pkt w jedynym kry­teri­um ceny.
  Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie Ogłosze­nie nr 397116–2013 z dnia 2013-10-01 r. Ogłosze­nie o zamówie­niu — Wyszków 1.Przedmiot zamówienia obe­j­mu­je dostawę mate­ri­ałów opa­trunk­owych, wymienionych w paki­etach nr 1 do nr 7 dla potrzeb Szpi­ta­la SPZZOZ w Wyszkowie wyszczegól­nionego w załączniku nr 2, który stanowi szczegółową ofer­tę cenową. Sza­cunkowe… Ter­min składa­nia ofert: 2013-10-09 Numer ogłoszenia: 405832 — 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłosze­nie doty­czy: Ogłoszenia o zamówie­niu. Infor­ma­c­je o zmieni­anym ogłosze­niu: 397116 — 2013 data 01.10.2013 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, 07–200 Wyszków, woj. mazowieck­ie, tel. 0–29 7437600, fax. 029 7437605. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym zna­j­du­je się zmieni­any tekst: IV.4.4. W ogłosze­niu jest: Ter­min składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu lub ofert: 09.10.2013 godz­i­na 10:00, miejsce: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie ul. KEN 1 07–200 Wyszków w budynku admin­is­tra­cyjnym w poko­ju nr 3.. W ogłosze­niu powin­no być: Ter­min składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu lub ofert: 11.10.2013 godz­i­na 10:00, miejsce: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie ul. KEN 1 07–200 Wyszków w budynku admin­is­tra­cyjnym w poko­ju nr 3. Wyszków, dnia 7/10/2013 r. DEZ/P/341/ZP- 33/2013 Doty­czy: Prze­tar­gu nieogranic­zonego w przed­mio­cie: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DO  SPZZOZ w WYSZKOWIE nr pro­ce­dury: DEZ/P/341/ZP-33/2013 W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 pzp, doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi: Pytanie 1: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zaofer­owanie w pakiecie nr 6 pozy­c­ja 1 gąb­ki żelatynowej  w rozmi­arze 70x50x10 mm? Pozostałe para­me­try pro­duk­tu zgodne z siwz. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę. Pytanie 2: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zaofer­owanie w pakiecie nr 6 pozy­c­ja 2 gąb­ki żelatynowej  w rozmi­arze 70x50x1 mm? Pozostałe para­me­try pro­duk­tu zgodne z siwz. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę. Pytanie 3: Zwracamy się z prośbą o wyjaśnie­nie czy wykon­aw­ca powinien dostar­czyć po jed­nej próbce do każdej pozy­cji asorty­men­towej w każdym pakiecie czy tylko do wybranych paki­etów? W sytu­acji gdy obow­iązek dostar­czenia próbek doty­czy tylko wybranych paki­etów prosimy o wskazanie, które to paki­ety. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę. Pytanie 4: Czy Zamaw­ia­ją­cy w § 9 ustęp 1 lit­era c zastąpi słowa „wyna­grodzenia umownego za przed­miot umowy” słowa­mi „wartoś­ci brut­to towaru niedostar­c­zonego w wyz­nac­zonym ter­minie”? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 5: Zwracamy się z prośbą do Zamaw­ia­jącego o wskazanie, jaki będzie rzeczy­wisty gwaran­towany zakres zamówienia, który zostanie zre­al­i­zowany na pod­staw­ie umowy zawartej z Zamaw­ia­ją­cym, bowiem z brzmienia § 1 ustęp 3 umowy, będącego częś­cią siwz wyni­ka, że Zamaw­ia­ją­cy nie ma obow­iązku złoże­nia zamówienia do pełnej wartoś­ci określonej w szczegółowej ofer­cie cenowej. Brak wskaza­nia zakre­su zamówienia, choć­by min­i­mal­nego, który zostanie przez Zamaw­ia­jącego zre­al­i­zowany na 100% powodu­je, że opis przed­mio­tu zamówienia w zakre­sie iloś­ciowym nie jest jed­noz­naczny i wycz­er­pu­ją­cy, a wykon­aw­ca nie może w praw­idłowy sposób osza­cow­ać ceny ofer­towej, bowiem w toku real­iza­cji umowy może okazać się, że Zamaw­ia­ją­cy zamówi 5% towaru objętego umową, a zrezygnu­je z 95%, w związku z czym zwracamy się o wyjaśnie­nie treś­ci siwz w ww. zakre­sie.  W związku z powyższym pytaniem pro­ponu­je­my również następu­jącą  mody­fikację postanowień umowy: Zamaw­ia­ją­cy zas­trze­ga sobie możli­wość niewyko­rzys­ta­nia pełnej iloś­ci towarów wymienionych w Pakiecie  nr .….…, z tego tytułu Wykon­aw­cy nie przysługu­ją jakiekol­wiek roszczenia wobec Zamaw­ia­jącego, pod warunk­iem, że  niezre­al­i­zowana ilość przed­mio­tu umowy nie  będzie więk­sza niż 20 % wartoś­ci  tejże umowy? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy ze wzglę­du na specy­fikę prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci nie jest wstanie podać pro­cen­towego zamówienia. Podane iloś­ci stanow­ią sza­cunek na pod­staw­ie ostat­nich 12 miesię­cy hos­pi­tal­i­zowanych pac­jen­tów. Paki­et 7, poz.25 Pytanie 5: Prosimy Zamaw­ia­jącego o wydzie­le­nie pozy­cji nr 25 z ww. paki­etu. Wyłącze­nie tej pozy­cji do osob­ne­go paki­etu poz­woli na złoże­nie ofert  więk­szej iloś­ci wykon­aw­ców, a tym samym umożli­wi Zamaw­ia­jące­mu wybór najko­rzyst­niejszej cenowo ofer­ty. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 6: Prosimy o odstąpi­e­nie od wymogu próbek ligniny gdyż w przy­pad­ku tej pozy­cji 1 szt jest to pacz­ka o wadze 5 kg. Prosimy o dopuszcze­nie prób­ki wzor­cowej w postaci 10–15 płatów ligniny. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę. Pytanie 7: Do wyma­gań Zamaw­ia­jącego: Z uwa­gi na wyso­ki koszt próbek prosimy Zamaw­ia­jącego o wyraże­nie zgody, aby w przy­pad­ku wys­tąpi­enia w pakiecie kilku rozmi­arów tego samego asorty­men­tu i tego samego pro­du­cen­ta moż­na było załączyć jed­ną próbkę ofer­owanego pro­duk­tu. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na załącze­nie jed­nej prób­ki ofer­owanego pro­duk­tu w przy­pad­ku wys­tąpi­enia w pakiecie kilku rozmi­arów tego samego asorty­men­tu i tego samego pro­du­cen­ta. Pytanie 8: Pytanie do pro­jek­tu umowy: § 9 ust. 1 c) : Prosimy Zamaw­ia­jącego o wyraże­nie zgody na zmi­anę zapisu umowy w § 9 w sposób następu­ją­cy: Dostaw­ca zapłaci Zamaw­ia­jące­mu karę umowną: za zwłokę w dostar­cze­niu przed­mio­tu umowy w wysokoś­ci 0,2% wartoś­ci brut­to niezre­al­i­zowanej częś­ci zamówienia, za każdy dzień zwło­ki. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Paki­et nr 2. Pytanie 9: Pozy­c­ja 14. – czy nie nastąpiła omył­ka pis­ars­ka w rozmi­arze przylep­ca i Zamaw­ia­ją­cy może oczeku­je plas­tra 5cm x 10cm. Przyle­piec o sze­rokoś­ci 2,5cm zna­j­du­je się już w pozy­cji 13. Odpowiedź: Tak. Nastąpiła omył­ka. Zamaw­ia­ją­cy oczeku­je plas­tra 5cm x 10cm. Pytanie 10: Pozy­c­ja 15. – czy Zamaw­ia­ją­cy oczeku­je przylep­ca o wymi­arach 15cm x 10m czy może 5cm x 10cm. Odpowiedź: Tak. Nastąpiła omył­ka. Zamaw­ia­ją­cy oczeku­je plas­tra 15cm x 10m. Paki­et nr 7. Pytanie 11: Pozy­c­ja 6 — 9. – czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci kom­presy o wielkoś­ci wykro­ju gazy min. 31cm x 39,5cm , waga min 2,82 g, pozostałe para­me­try spełnione, opakowanie typu papi­er – folia. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 12: Pozy­c­ja 10 — 14. – czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci kom­presy o wielkoś­ci wykro­ju gazy min. 23,8cm x 29,5cm , waga min 1,61 g, pozostałe para­me­try spełnione, opakowanie typu papi­er – folia. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 13: Pozy­c­ja 15 — 17. – czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci kom­presy o wielkoś­ci wykro­ju gazy min. 16,5cm x 19,5cm , waga min 0,74 g, pozostałe para­me­try spełnione, opakowanie typu papi­er – folia. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 14: Pozy­c­ja 18. – czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci kom­presy o wielkoś­ci wykro­ju gazy min. 39,5cm x 41cm , waga min 3,72 g, pozostałe para­me­try spełnione, opakowanie typu papi­er – folia. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 15: Pozy­c­ja 21. – czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci kom­presy o wielkoś­ci wykro­ju gazy min. 29,5cm x 30cm , waga min 2,04 g, pozostałe para­me­try spełnione, opakowanie typu papi­er – folia. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 16: Pozy­c­ja 8, 14, 20, 23. – czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci możli­wość zaofer­owa­nia kom­presów gazowych jałowych opa­tr­zonych na opakowa­niu zewnętrznym wszys­tki­mi infor­ma­c­ja­mi zgod­nie z Roz­porządze­niem Min­is­tra Zdrowia z dnia z dnia 3 listopa­da 2004 r.„w spraw­ie wyma­gań zasad­niczych dla wyrobów medy­cznych do różnego przez­naczenia” w formie nadruku w zami­an za posi­adanie samo­przylep­nej nakle­j­ki. Samo­przylep­na nakle­j­ka stosowana jest dla wyrobów medy­cznych inwazyjnych jałowych ( ze znacznikiem RTG – kom­presy, ser­we­ty, typfery) do zas­tosowań na bloku oper­a­cyjnym. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie dopuszcza. Pytanie 17: Pozy­c­ja 16. – czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci możli­wość zaofer­owa­nia kom­presów pakowanych a ‘ 3 szt. lub (3 x poje­dync­zo pakowany a ‘ 1 szt) z odpowied­nim przelicze­niem zamaw­ianych iloś­ci, opakowanie typu papi­er – folia. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie dopuszcza. Pytanie 18: Pozy­c­ja 19, 20, 22, 23. – czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci możli­wość zaofer­owa­nia kom­presów gazowych jałowych 17 nitkowych 12 warst­wowych o wielkoś­ci wykro­ju gazy min. 31cm x 39,5cm , waga min 2,82 g, pozostałe para­me­try spełnione, opakowanie typu papi­er – folia. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie dopuszcza. Pytanie 19: Pozy­c­ja 19, 20, 22, 23. – czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci możli­wość wyłączenia tych pozy­cji z całoś­ci paki­etu i utworzenia z nich odręb­ne­go przed­mio­tu zamówienia. Poz­woli to na złoże­nie ofer­ty więk­szej licz­bie wykon­aw­ców, opakowanie typu papi­er – folia. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie dopuszcza. Pytanie 20: Czy Zamaw­ia­ją­cy wydzieli z paki­etu 2 poz. 1–6 i utworzy z nich odd­zielne zadanie? Wydzie­le­nie  powyższych pozy­cji znacznie wpłynie na konkuren­cyjność prze­tar­gu. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 21: Paki­et 1, poz. 1–7: Czy zamaw­ia­ją­cy wskazu­jąc siat­ki opa­trunk­owe w Pakiecie 1 poz. 1–7 ma na myśli pro­dukt mier­zony w stanie swo­bod­nym? Odpowiedź: Tak. Pytanie 22: Paki­et 1, poz. 12: Czy nie doszło tutaj do omył­ki i Zamaw­ia­ją­cy oczeku­je rozmi­aru 34cm x 9cm, w opakowa­niu a’10 sztuk? Odpowiedź: Tak. Nastąpiła omył­ka. Zamaw­ia­ją­cy oczeku­je 800 opakowań x 10 szt. Pytanie 23: Paki­et 2, poz. 7–9: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zaofer­owanie opas­ki gip­sowej pakowanej po 2 sztu­ki, naw­iniętej na per­forowany nośnik z tworzy­wa sztucznego, który nie ule­ga        zniszcze­niu ani defor­ma­cji pod­czas moczenia i nakłada­nia opas­ki? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 24: Paki­et 2, poz. 12–14: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zaofer­owanie przylepców z tkaniny baweł­ni­anej w             kolorze białym, pokry­tych kle­jem z syn­te­ty­cznego kauczuku z dodatkiem tlenku cynku, z możli­woś­cią dzie­le­nia bez uży­cia noży­czek, o dłu­goś­ci 9,14m? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę. Pytanie 25: Paki­et 2, poz. 13–14: Czy Zamaw­ia­ją­cy w tej pozy­cji oczeku­je przylepców w tym samym rozmi­arze? Odpowiedź: Nie. Zamaw­ia­ją­cy oczeku­je w pozy­cji 13: 2,5cm x 10m a w pozy­cji 14: 5cm x 10m. Pytanie 26: Paki­et 2, poz. 15: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zaofer­owanie przylep­ca z włókniny z hipoa­ler­gicznym kle­jem akry­lowym, bez skali miary? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 27: Paki­et 2, poz. 15: Czy Zamaw­ia­ją­cy w tej pozy­cji oczeku­je przylep­ca o sze­rokoś­ci 5cm czy 15cm? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy oczeku­je przylep­ca o sze­rokoś­ci 15 cm. Pro­jekt umowy: Pytanie 28: Jaki pro­cent iloś­ci wyrobów określonej w umowie zostanie przez Zamaw­ia­jącego na pewno zamówiony? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy ze wzglę­du na specy­fikę prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci nie jest wstanie podać pro­cen­towego zamówienia. Podane iloś­ci stanow­ią sza­cunek na pod­staw­ie ostat­nich 12 miesię­cy hos­pi­tal­i­zowanych pac­jen­tów. Pytanie 29: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zmi­anę zapisu słów „opóźnie­nie” na „zwło­ka” w par. 6 pkt 2? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 30: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zmi­anę zapisu § 9 wzoru umowy z : Wykon­aw­ca zapłaci Zamaw­ia­jące­mu karę umowną: za odstąpi­e­nie od umowy w try­bie naty­ch­mi­as­towym przez Zamaw­ia­jącego z przy­czyn leżą­cych po stron­ie Wykon­aw­cy- w wysokoś­ci 10% wyna­grodzenia umownego za przed­miot umowy. za jed­nos­tronne odstąpi­e­nie od umowy przez Wykon­aw­cę- w wysokoś­ci 10% wyna­grodzenia umownego za przed­miot umowy za każdy dzień zwło­ki. Na: Wykon­aw­ca zapłaci Zamaw­ia­jące­mu karę umowną: za odstąpi­e­nie od umowy w try­bie naty­ch­mi­as­towym przez Zamaw­ia­jącego z przy­czyn leżą­cych po stron­ie Wykon­aw­cy- w wysokoś­ci 10% wartoś­ci brut­to niezre­al­i­zowanej         częś­ci umowy.za jed­nos­tronne odstąpi­e­nie od umowy przez Wykon­aw­cę- w wysokoś­ci 5% wartoś­ci brut­to niezre­al­i­zowanej częś­ci umowy. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 31: Paki­et 2, poz. 12–14: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zaofer­owanie przylepców z tkaniny baweł­ni­anej w             kolorze białym, pokry­tych kle­jem z syn­te­ty­cznego kauczuku z dodatkiem tlenku cynku, z możli­woś­cią dzie­le­nia bez uży­cia noży­czek, o dłu­goś­ci 5m, z przelicze­niem ofer­owanych iloś­ci? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę. Pytanie 32: Paki­et 1 poz.1–7:vCzy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci siatkę opa­trunk­ową elasty­czną o dłu­goś­ci w stanie spoczynku 7m, w stanie roz­ciąg­nię­tym 25m? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 33: Paki­et 1 poz.12: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci pod­kład gineko­log­iczny wyko­nany z włókniny z wkła­dem chłon­nym z pulpy celu­lo­zowej w rozmi­arze 8x34cm a’10szt.? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 34: Paki­et 1 poz.13–14: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci longetę o dłu­goś­ci 10m z przelicze­niem iloś­ci? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 35: Paki­et 1 poz.14: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci longetę w rozmi­arze 16cmx20m? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 36: Paki­et 2 poz.7–9: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci opaskę gip­sową szy­bkow­iążącą (od 5–6min) z gipsem nanie­sionym po obu stronach mate­ri­ału nośnego, naw­inię­ty na plas­tikowy trzpień? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 37: Paki­et 2 poz.12: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci przyle­piec z tkaniny wisko­zowej pokry­ty kle­jem akry­lowym w rozmi­arze 1,25cmx5m? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 38: Paki­et 2 poz.13: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci przyle­piec z tkaniny wisko­zowej pokry­ty kle­jem akry­lowym w rozmi­arze 2,5cmx5m? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 39: Paki­et 2 poz.14: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci przyle­piec z tkaniny wisko­zowej pokry­ty kle­jem akry­lowym w rozmi­arze 2,5cmx5m lub 5cmx5m? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 40: Paki­et 2 poz.15: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci przyle­piec z włókniny pokry­ty kle­jem akry­lowym? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 41: Paki­et 3 poz.1–3: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na wyłącze­nie pozy­cji 1–3 i  utworze­nie z nich odręb­ne­go paki­etu? Rozwiązanie takie poz­woli na złoże­nie ofer­ty przez więk­szą liczbę Wykon­aw­ców a Zamaw­ia­jące­mu wybór bardziej korzyst­nego rozwiąza­nia. Na rynku ist­nieje wiele firm mogą­cych zaofer­ować ten pro­dukt, a nie posi­ada­ją­cych w swo­jej ofer­cie pozostałego asorty­men­tu. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 42: Paki­et 3 poz.1: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci opa­trunek z gazy baweł­ni­anej o dużych oczkach impreg­nowany miękką parafiną? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 43: Paki­et 3 poz.2: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci opa­trunek z gazy baweł­ni­anej o dużych oczkach impreg­nowany miękką parafiną w rozmi­arze 19x19cm lub 15x20cm? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 44: Paki­et 4 poz.1: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci steryl­ny, półprze­puszczal­ny , przezroczysty opa­trunek ze 100% poli­ure­tanu steryl­i­zowany tlenkiem etylenu, speł­ni­a­jące pozostałe wyma­gania SIWZ? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 45: Paki­et 4 poz.2–4: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci steryl­ny, półprze­puszczal­ny , przezroczysty opa­trunek ze 100% poli­ure­tanu w opakowa­niu papi­er-papi­er? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 46: Paki­et 4 poz.2–6: Czy Zamaw­ia­ją­cy odstąpi od wymogu potwierdzenia bari­ery folii dla wirusów >27 przez bada­nia z nieza­leżnego lab­o­ra­to­ri­um? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 47: Paki­et 4 poz.4: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci steryl­ny, półprze­puszczal­ny , przezroczysty opa­trunek bez wzmoc­nienia włókn­iną w rozmi­arze 6x7cm? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 48: Paki­et 4 poz.5: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci steryl­ny, przezroczysty opa­trunek steryl­i­zowany tlenkiem etylenu w rozmi­arze 10x20cm? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 49: Paki­et 4 poz.6: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci steryl­ny, półprze­puszczal­ny , przezroczysty opa­trunek bez wzmoc­nienia włókn­iną i bez 2 włókni­nowych pasków mocu­ją­cych w rozmi­arze 10x12cm w opakowa­niu papi­er-papi­er? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 50: Paki­et 4 poz.7: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci przyle­piec włókni­nowy bez per­foracji i z koniecznoś­cią uży­cia noży­czek do dzie­le­nia? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 51: Paki­et 4 poz.8–9: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci hipoa­ler­giczne pas­ki do bezu­ra­zowego zamyka­nia ran nie wzmoc­nione nitką ze szty­wnego jed­wabiu? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 52: Paki­et 4 poz.9: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci hipoa­ler­giczne pas­ki do bezu­ra­zowego zamyka­nia w rozmi­arze 13mmx100mmx1 pasek? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 53: doty­czy §1 ust. 3 wzoru umowy: Czy Zamaw­ia­ją­cy zmody­fiku­je §1 ust. 3 w następu­ją­cy sposób: 3. Zamaw­ia­ją­cy zas­trze­ga sobie możli­wość niewyko­rzys­ta­nia pełnej iloś­ci towarów wymienionych w Pakiecie  nr .….…, z tego tytułu Wykon­aw­cy nie przysługu­ją jakiekol­wiek roszczenia wobec Zamaw­ia­jącego, przy czym niewyko­rzys­tana ilość nie będzie więk­sza niż 20 % wartoś­ci umowy. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody.Zamawiający ze wzglę­du na specy­fikę prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci nie jest wstanie podać pro­cen­towego zamówienia. Podane iloś­ci stanow­ią sza­cunek na pod­staw­ie ostat­nich 12 miesię­cy hos­pi­tal­i­zowanych pac­jen­tów. Pytanie 54: doty­czy  §6 ust. 2 wzoru umowy: Wnosimy o uza­leżnie­nie zas­tosowa­nia sankcji w postaci rozwiąza­nia umowy w try­bie naty­ch­mi­as­towym od bezskutecznego wezwa­nia Wykon­aw­cy do spełnienia świad­czenia zgod­nego z umową. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 55: doty­czy §7 ust. 2 b) wzoru umowy: Ze wzglę­du na wymo­gi logisty­czne i konieczność każ­do­ra­zowego dostar­czenia pro­duk­tów najwyższej jakoś­ci wnosimy o zmody­fikowanie i wyraże­nie zgody na wydłuże­nie ter­minu dostaw „dla zamówień awaryjnych” tak, by ter­min ten lic­zony był zgod­nie z art. 111 k.c. i wynosił 2 dni zami­ast 24 godzin.  Utrzy­manie w mocy ter­minu dostaw na poziomie 24 godzin może czynić również roz­bieżność inter­pre­ta­cyjną, czy nawet sprzeczność z §9 ust.1c) wzoru umowy, gdzie kara umow­na ma być lic­zona w dni­ach (Na przykład — czy Zamaw­ia­ją­cy będzie nal­iczał karę, gdy ter­min dostawy wypad­nie do godz. 11.00 a dostawa nastąpi o 12.30? — karę wg umowy jest nal­iczana za każdy dzień zwło­ki). Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 56: doty­czy §8 ust. 4 wzoru umowy: Biorąc pod uwagę dobre oby­cza­je kupieck­ie oraz zasady współży­cia społecznego prosimy o następu­jącą mody­fikację: 4. W przy­pad­ku dostar­czenia przez Wykon­aw­cę towaru z wada­mi jakoś­ciowy­mi bądź niez­god­nie ze złożonym przez Zamaw­ia­jącego zamówie­niem (tzw. wada­mi iloś­ciowy­mi), Wykon­aw­ca zobow­iązu­je się do wymi­any wadli­wych towarów na włas­ny koszt w ciągu 5 dni od chwili zgłoszenia rekla­macji przez Zamaw­ia­jącego oraz pokrycia wszel­kich strat ponie­sionych przez Zamaw­ia­jącego z tego tytułu. W razie sporu o zasad­ność rekla­macji jakoś­ciowych, jeżeli wadli­wość ta będzie potwierd­zona eksper­tyzą nieza­leżnej odpowied­niej upoważnionej insty­tucji lub upoważnionego rzec­zoz­naw­cy Wykon­aw­ca zobow­iązu­je się do wymi­any wadli­wego towaru na wol­ny od wad jakoś­ciowych w ciągu 5 dni od chwili otrzy­ma­nia eksper­tyzy. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 57: doty­czy §9 ust.1a) i b) wzoru umowy: Prosimy o zmi­anę §9 ust.1a) i b) wzoru umowy na następu­ją­cy : 1. Wykon­aw­ca zapłaci Zamaw­ia­jące­mu karę umowną: a) za odstąpi­e­nie od umowy w try­bie naty­ch­mi­as­towym przez Zamaw­ia­jącego z winy Wykon­aw­cy — w wysokoś­ci 5% wyna­grodzenia umownego za niezre­al­i­zowany przed­miot umowy. b) za jed­nos­tronne odstąpi­e­nie od umowy przez Wykon­aw­cę — w wysokoś­ci 5% wyna­grodzenia umownego za niezre­al­i­zowany przed­miot umowy. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 58: doty­czy Paki­etu nr 1 poz. 1–11, 16: Prosimy Zamaw­ia­jącego w wydzie­le­nie wyżej wymienionych pozy­cji i utworze­nie z nich odręb­ne­go paki­etu. Zwięk­szy to konkuren­cyjność postępowa­nia a Zamaw­ia­jące­mu umożli­wi wybór ofer­ty najko­rzyst­niejszej. Odpowiedź: Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 59: doty­czy Paki­etu nr 1 poz. 8–10: Prosimy Zamaw­ia­jącego o dopuszcze­nie przylepców o dłu­goś­ci 9,00 M. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie dopuszcza. Pytanie 60: doty­czy Paki­etu nr 2 poz. 7–9: Prosimy o dopuszcze­nie opasek gip­sowych o cza­sie wiąza­nia poniżej 6 min­ut. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 61: doty­czy Paki­etu nr 7 poz. 19,20,22: Prosimy Zamaw­ia­jącego w wydzie­le­nie wyżej wymienionych pozy­cji i utworze­nie z nich odręb­ne­go paki­etu. Zwięk­szy to konkuren­cyjność postępowa­nia a Zamaw­ia­jące­mu umożli­wi wybór ofer­ty najko­rzyst­niejszej. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 62: doty­czy Paki­etu nr 7 poz. 1,2,3: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci do zaofer­owa­nia gazę steryl­i­zowaną metodą radi­a­cyjną? Prag­niemy nad­mienić, iż nie ist­nieją żadne racjon­alne przesłan­ki prze­maw­ia­jące za steryl­iza­cją mate­ri­ałów opa­trunk­owych metodą pary wod­nej w nad­ciśnie­niu. Steryl­iza­c­ja parowa nie jest  też w porów­na­niu z metodą radi­a­cyjną metodą bez­pieczniejszą dla pac­jen­ta, wszys­tkie wyro­by jałowe charak­teryzu­ją się takim samym poziomem bez­pieczeńst­wa dla pac­jen­tów ze wzglę­du na jałowość — nie na metodę jej uzyska­nia. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 63: Pytanie nr 11 doty­czy Paki­etu nr 7 poz. 16: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zaofer­owanie kom­presów pakowanych a’ 1 szt. z odpowied­nim przelicze­niem iloś­ci? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 64: Pytanie nr 12 doty­czy Paki­etu nr 7 poz. 22: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zaofer­owanie kom­presów pakowanych a’ 5 szt. z odpowied­nim przelicze­niem iloś­ci? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 65: Pytanie nr 13 doty­czy Paki­etu nr 7 poz. 23: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zaofer­owanie kom­presów pakowanych a’ 40 szt. z odpowied­nim przelicze­niem iloś­ci? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie dopuszcza. Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, iż ter­min składa­nia ofert ule­ga zmi­an­ie i jest do dnia 11/10/2013 roku do godz.10:00. Otwar­cie ofert nastąpi w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego w dniu 11/10/2013 roku o godz. 10:15. Woj­ciech Żubrows­ki Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Lecznict­wa   Wyszków, dnia 02.10.2013 r.

         DEZ/P/341/ZP-33/2013

ZP-33/2013 ODPOWIEDŹ   NA   PYTANIA Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o sza­cunkowej wartoś­ci o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przed­miotem zamówienia jest Dostawa mate­ri­ałów opa­trunk­owych do SPZZOZ w Wyszkowie Nasz znak DEZ/P/341/ZP-33/2013Numer ogłoszenia w BZP: 397116 – 2013, data zam. 01.10.2013.                  Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, na pod­staw­ie   art.  38   ust.  1. i 2.  ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  pra­wo   zamówień   pub­licznych   ( Dz. U.  z 2013r. poz. 907   z późn. zm.) udziela następu­ją­cych odpowiedzi na złożone zapy­tanie.   PYTANIE 1: Proszę o uściśle­nie, które doku­men­ty stanow­ią specy­fikację do prze­tar­gu na “Dostawa mate­ri­ałów opa­trunk­owych do SPZZOZ w Wyszkowie ” — nr 397116 BZP. W specy­fikacji zamieszc­zonej na Państ­wa stron­ie inter­ne­towej (for­mat .zip) zna­j­du­ją się również pod­fold­ery doty­czące innego postępowa­nia wraz wynikiem i odpowiedzi­a­mi na pyta­nia itd. Proszę o jed­noz­naczne wskazanie doku­men­tów, które stanow­ią specy­fikację do aktu­al­nego prze­tar­gu o nr 397116 BZP. ODPOWIEDŹ: Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że postępowa­niaDostawa mate­ri­ałów opa­trunk­owych do SPZZOZ w Wyszkowie Nasz znak DEZ/P/341/ZP-33/2013” doty­czą SIWZ i załączni­ki Wzór ofer­ty – załącznik nr 1, Szczegółowa ofer­ta cenowa — załącznik nr 2.1 do 2.7 (w Ex — Paki­et nr 1 do nr 7) , Oświad­cze­nie z art.22.1 i art.24.1 i 2 – załącznik nr 3 i nr 3.1., Wzór umowy – załącznik nr 4. Omyłkowo zamieszc­zone pod­fold­ery „roboc­zo II” i „54-OPATRUNKI”  zostały usunięte, a na stron­ie pozostaw­iono tylko doku­men­ty postępowa­nia.   Ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie, ofer­ty należy składać na adres Zamaw­ia­jącego:  Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200  Wyszków, nie później niż do dnia 09/10/2013  roku do godz. 10:00, w budynku admin­is­tra­cyjnym poko­ju nr 3 (kance­lar­ia). Otwar­cie ofert nastąpi dnia 09/10/2013 roku o godz. 10:15, w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200  Wyszków, w budynku admin­is­tra­cyjnym poko­ju nr 2 .   Wyszków, 01.10.2013   OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Wyszków: Dostawa mate­ri­ałów opa­trunk­owych do SPZZOZ w Wyszkowie Numer ogłoszenia: 397116 — 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obow­iązkowe. Ogłosze­nie doty­czy: zamówienia pub­licznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
  1. 1) NAZWA I ADRES: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, 07–200 Wyszków, woj. mazowieck­ie, tel. 0–29 7437600, faks 029 7437605.
Adres strony inter­ne­towej zamaw­ia­jącego: www.szpitalwyszkow.pl
  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodziel­ny pub­liczny zakład opie­ki zdrowot­nej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówie­niu przez zamaw­ia­jącego: Dostawa mate­ri­ałów opa­trunk­owych do SPZZOZ w Wyszkowie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określe­nie przed­mio­tu oraz wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obe­j­mu­je dostawę mate­ri­ałów opa­trunk­owych, wymienionych w paki­etach nr 1 do nr 7 dla potrzeb Szpi­ta­la SPZZOZ w Wyszkowie wyszczegól­nionego w załączniku nr 2, który stanowi szczegółową ofer­tę cenową. Sza­cunkowe iloś­ci poszczegól­nych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartoś­ci ofer­owanej dla porów­na­nia ofert i nie mogą być pod­stawą do jakichkol­wiek roszczeń wybranego Wykon­aw­cy w sto­sunku do Zamaw­ia­jącego. Nazwy hand­lowe użyte w SIWZ należy trak­tować jako przykład­owe, a dostaw­ca może dostar­czyć towar o para­me­tra­ch równoważnych. 2.Oferowane mate­ri­ały muszą być wyko­nane i dopuszc­zone do obro­tu i stosowa­nia w służ­bie zdrowia zgod­nie z obow­iązu­ją­cy­mi przepisa­mi i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medy­cznych (Dz. U z 2010 r., Nr 107,poz. 679 z późn. zm.). 3.Dostarczane wyro­by medy­czne będą odpowiadały warunk­om jakoś­ciowym zgod­nie z obow­iązu­ją­cy­mi ates­ta­mi i nor­ma­mi. W sto­sunku do gazy i wyrobów z gazy Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga inwazyjnego wyrobu medy­cznego klasy II a (dla potwierdzenia należy dołączyć deklarację zgod­noś­ci i cer­ty­fikat jed­nos­t­ki noty­fikowanej dokonu­jącej dopuszczenia do obro­tu). 4.Zamawiający zas­trze­ga sobie możli­wość niewyko­rzys­ta­nia pełnej iloś­ci towarów wymienionych w załączniku nr 2, z czego Wykon­aw­cy nie przysługu­ją jakiekol­wiek roszczenia wobec Zamaw­ia­jącego. 5.Warunki dostawy. a)Dostawca obow­iązany jest do umożli­wienia składa­nia zamówienia przez Inter­net przy pomo­cy przy­go­towanej spec­jal­nej aplikacji, for­mu­la­rza bądź pro­gra­mu kom­put­erowego bądź pocz­ty e‑mail. b)Dostawa następować będzie w asorty­men­tach i iloś­ci­ach określanych każ­do­ra­zowo przez Zamaw­ia­jącego na koszt i ryzyko Dostaw­cy. c)Miejsce dostawy: Apte­ka Szpi­tal­na SPZZOZ, 07–200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej nr 1. d)Dostawca we włas­nym zakre­sie zapew­nia trans­port i rozładunek. e)Czas real­iza­cji dostawy 3 dni robocze od złoże­nia zamówienia, a dla dostaw awaryjnych 24 godziny.. II.1.6) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 33.14.00.00–3, 33.14.11.10–4. II.1.7) Czy dopuszcza się złoże­nie ofer­ty częś­ciowej: tak, licz­ba częś­ci: 7. II.1.8) Czy dopuszcza się złoże­nie ofer­ty wariantowej: nie.   II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesią­cach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykony­wa­nia określonej dzi­ałal­noś­ci lub czyn­noś­ci, jeżeli przepisy prawa nakłada­ją obow­iązek ich posi­ada­nia Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku. III.3.2) Wiedza i doświad­cze­nie Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku. III.3.3) Potenc­jał tech­niczny Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku oraz złoży w języku pol­skim kat­a­lo­gi, broszury lub ulot­ki pro­du­cen­tów opisu­jące szczegółowo ofer­owany towar i przed­stawi doku­men­ty wyma­gane obow­iązu­ją­cy­mi przepisa­mi zgod­nie w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medy­cznych oraz w sto­sunku do gazy i wyrobów z gazy przed­stawi deklarację zgod­noś­ci i cer­ty­fikat jed­nos­t­ki noty­fikowanej dokonu­jącej dopuszczenia do obro­tu. III.3.4) Oso­by zdolne do wyko­na­nia zamówienia Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku. III.3.5) Sytu­ac­ja eko­nom­icz­na i finan­sowa Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakre­sie wykaza­nia speł­ni­a­nia przez wykon­aw­cę warunk­ów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświad­czenia o speł­ni­a­n­iu warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu należy przedłożyć: III.4.2) W zakre­sie potwierdzenia niepodle­ga­nia wyk­lucze­niu na pod­staw­ie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświad­cze­nie o braku pod­staw do wyk­luczenia; aktu­al­ny odpis z właś­ci­wego rejestru lub z cen­tral­nej ewidencji i infor­ma­cji o dzi­ałal­noś­ci gospo­dar­czej, jeżeli odręb­ne przepisy wyma­ga­ją wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykaza­nia braku pod­staw do wyk­luczenia w opar­ciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert; III.4.3) Doku­men­ty pod­miotów zagranicznych Jeżeli wykon­aw­ca ma siedz­ibę lub miejsce zamieszka­nia poza tery­to­ri­um Rzeczy­pospo­litej Pol­skiej, przed­kła­da: III.4.3.1) doku­ment wys­taw­iony w kra­ju, w którym ma siedz­ibę lub miejsce zamieszka­nia potwierdza­ją­cy, że: nie otwarto jego lik­widacji ani nie ogłos­zono upadłoś­ci — wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert; III.4.4) Doku­men­ty doty­czące przy­należnoś­ci do tej samej grupy kap­i­tałowej lista pod­miotów należą­cych do tej samej grupy kap­i­tałowej w rozu­mie­niu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i kon­sumen­tów albo infor­ma­cji o tym, że nie należy do grupy kap­i­tałowej;   III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakre­sie potwierdzenia, że ofer­owane robo­ty budowlane, dostawy lub usłu­gi odpowiada­ją określonym wyma­gan­iom należy przedłożyć: prób­ki, opisy lub fotografie pro­duk­tów, które mają zostać dostar­c­zone, których aut­en­ty­czność musi zostać poświad­c­zona przez wykon­aw­cę na żądanie zamaw­ia­jącego; inne doku­men­ty Wykon­aw­cy dla zaofer­owanych towarów zobow­iązani są dostar­czyć doku­men­ty zgod­nie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medy­cznych (Dz. U z 2010 r., Nr 107,poz. 679 z późn. zm.) w zależnoś­ci od poszczegól­nej klasy zasz­ere­gowa­nia danego wyrobu medy­cznego; W sto­sunku do gazy i wyrobów z gazy Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga inwazyjnego wyrobu medy­cznego klasy II a (dla potwierdzenia należy dołączyć deklarację zgod­noś­ci i cer­ty­fikat jed­nos­t­ki noty­fikowanej dokonu­jącej dopuszczenia do obrotu);W języku pol­skim instrukc­je użytkowa­nia, kat­a­lo­gi, broszury lub ulot­ki pro­du­cen­tów opisu­jące szczegółowo ofer­owany towar (jego walo­ry medy­czne, jakoś­ciowe, atesty, apro­baty), zgodne z przepisa­mi dopuszczenia do obro­tu i stosowa­nia w Służ­bie Zdrowia w Polsce;Dostarczenia po 1 próbce do każdej pozy­cji asorty­men­towej w celu zatwierdzenia zgod­noś­ci ofer­owanego towaru z opisem wskazanym w szczegółowej ofer­cie cenowej- załącznik nr 2.1–2.7 oraz zgod­noś­ci dostaw po pod­pisa­niu umowy. III.6) INNE DOKUMENTY Inne doku­men­ty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wzór ofer­ty, Szczegółowa ofer­ta cenowa,Wzór umowy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzie­le­nia zamówienia: prze­targ nieogranic­zony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kry­te­ria oce­ny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewidu­je się istotne zmi­any postanowień zawartej umowy w sto­sunku do treś­ci ofer­ty, na pod­staw­ie której doko­nano wyboru wykon­aw­cy: Dopuszczalne zmi­any postanowień umowy oraz określe­nie warunk­ów zmi­an a)zaistnienia omył­ki pis­arskiej lub rachunkowej. b)zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamiesz­ki, stra­j­ki, ata­ki ter­ro­rysty­czne, prz­er­wy w dostaw­ie energii elek­trycznej) mającej wpływ na real­iza­cję umowy. c)zmiany powszech­nie obow­iązu­ją­cych przepisów prawa w zakre­sie mają­cym wpływ na real­iza­cję umowy, w tym zmi­any usta­wowej staw­ki podatku VAT. d)wystąpienia nieza­leżnych od Zamaw­ia­jącego i Wykon­aw­cy istot­nych okolicznoś­ci, których nie moż­na było przewidzieć przy zachowa­niu należytej staran­noś­ci, które mają wpływ na real­iza­cję zamówienia. e)w przy­pad­kach wskazanych w § 4 ust.2–5 niniejszej umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony inter­ne­towej, na której jest dostęp­na specy­fikac­ja istot­nych warunk­ów zamówienia: www.szpitalwyszkow.pl Specy­fikację istot­nych warunk­ów zamówienia moż­na uzyskać pod adresem: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie ul. KEN 1 07–200 Wyszków zp_spzzozwyszkow@wp.pl. IV.4.4) Ter­min składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu lub ofert: 09.10.2013 godz­i­na 10:00, miejsce: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie ul. KEN 1 07–200 Wyszków w budynku admin­is­tra­cyjnym w poko­ju nr 3.. IV.4.5) Ter­min związa­nia ofer­tą: okres w dni­ach: 30 (od ostate­cznego ter­minu składa­nia ofert). IV.4.17) Czy przewidu­je się unieważnie­nie postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia, w przy­pad­ku nieprzyz­na­nia środ­ków pochodzą­cych z budże­tu Unii Europe­jskiej oraz niepodle­ga­ją­cych zwro­towi środ­ków z pomo­cy udzielonej przez państ­wa członkowskie Europe­jskiego Porozu­mienia o Wol­nym Hand­lu (EFTA), które miały być przez­nac­zone na sfi­nan­sowanie całoś­ci lub częś­ci zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I — INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Paki­et nr 1. 1) Krót­ki opis ze wskazaniem wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: według asorty­men­tu wyszczegól­nionego w załączniku nr 2.1. 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 33.14.00.00–3, 33.14.11.10–4. 3) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: Okres w miesią­cach: 12. 4) Kry­te­ria oce­ny ofert: najniższa cena.   CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Paki­et nr 2. 1) Krót­ki opis ze wskazaniem wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: według asorty­men­tu wyszczegól­nionego w załączniku nr 2.2. 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 33.14.00.00–3, 33.14.11.10–4. 3) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: Okres w miesią­cach: 12. 4) Kry­te­ria oce­ny ofert: najniższa cena.   CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Paki­et nr 3. 1) Krót­ki opis ze wskazaniem wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: według asorty­men­tu wyszczegól­nionego w załączniku nr 2.3. 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 33.14.00.00–3, 33.14.11.10–4. 3) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: Okres w miesią­cach: 12. 4) Kry­te­ria oce­ny ofert: najniższa cena.   CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Paki­et nr 4. 1) Krót­ki opis ze wskazaniem wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: według asorty­men­tu wyszczegól­nionego w załączniku nr 2.4. 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 33.14.00.00–3, 33.14.11.10–4. 3) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: Okres w miesią­cach: 12. 4) Kry­te­ria oce­ny ofert: najniższa cena.   CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Paki­et nr 5. 1) Krót­ki opis ze wskazaniem wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: według asorty­men­tu wyszczegól­nionego w załączniku nr 2.5. 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 33.14.00.00–3, 33.14.11.10–4. 3) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: Okres w miesią­cach: 12. 4) Kry­te­ria oce­ny ofert: najniższa cena.   CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Paki­et nr 6. 1) Krót­ki opis ze wskazaniem wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: według asorty­men­tu wyszczegól­nionego w załączniku nr 2.6. 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 33.14.00.00–3, 33.14.11.10–4. 3) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: Okres w miesią­cach: 12. 4) Kry­te­ria oce­ny ofert: najniższa cena.   CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Paki­et nr 7. 1) Krót­ki opis ze wskazaniem wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: według asorty­men­tu wyszczegól­nionego w załączniku nr 2.7. 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 33.14.00.00–3, 33.14.11.10–4. 3) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: Okres w miesią­cach: 12. 4) Kry­te­ria oce­ny ofert: najniższa cena. Mate­ri­ały do pobra­nia.