SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1 Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpitalwyszkow.pl Wyszków, dnia 17.01.2014 r. DEZ/P/3410/8/2014/TG ZP-44/2013 INFORMACJA  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o sza­cunkowej wartoś­ci o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przed­miot zamówienia: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ — DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW”, nr pro­ce­dury: DEZ/P/341/ZP- 44/2013; w tym: Zadanie nr 1 — wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la oraz Zadanie nr 2 — zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej.  Nasz znak DEZ/P/341/ZP-28/2013.  Numer ogłoszenia w BZP: 541390 – 2013, data zam. 31.12.2013. Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1,  dokon­ał: I.  Unieważnienia postępowa­nia w zakre­sie Zada­nia nr 1 i Zada­nia nr 2 na pod­staw­ie art. 93 ust 1 pkt. 4) ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  pra­wo   zamówień   pub­licznych   ( Dz. U.  z 2013r. poz. 907   z późn. zm.) ponieważ cena najko­rzyst­niejszej ofer­ty przewyższa kwotę jaką Zamaw­ia­ją­cy zamierza przez­naczyć na real­iza­c­je zamówienia.  Zamaw­ia­ją­cy przez­naczył na real­iza­cję całoś­ci zamówienia  kwotę brut­to 300 000 zł, w tym: Zadanie 1 – 200 000 zł. i Zadanie 2 – 100 000 zł.. II. Zamaw­ia­ją­cy, zgod­nie z art. 89. ust.1. pkt. 2) odrzu­cił Ofer­tę nr 1 złożoną przez LIFT POL Sebas­t­ian Piechocińs­ki, ul. Kowal­s­ka 10 m. 13, 03–432 Warsza­wa Ponieważ jej treść nie odpowia­da treś­ci specy­fikacji  istot­nych warunk­ów zamówienia. Ofer­ta nr 1. nie zaw­iera opisu przed­mio­tu zamówienia ofer­owanego w zada­niu nr 1 i 2 oraz kosz­to­rysów ofer­towych (brak para­metrów tech­niczno eksploat­a­cyjnych ofer­owanych dźwigów, brak zakre­su prac budowlanych, brak zakre­su prac odd­ymi­a­nia szy­bu i maszynowni, brak nazw i numerów cer­ty­fikatów   zespołów dźwigowych). III. Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że w powyższym postępowa­niu została złożone dwie ofer­ty: 1. Ofer­ta nr 1. LIFT POL Sebas­t­ian Piechocińs­ki, ul. Kowal­s­ka 10 m. 13, 03–432 warsza­wa dla  Zada­nia nr 1 – cena brut­to 256 586,76 zł. i dla Zada­nia nr 2 – cena brut­to 98 176,60 zł. oraz gwaranc­ja 4 lata dla obu zadań. 2. Ofer­ta nr 2. Win­da Warsza­wa sp. z o.o., ul. Surowieck­iego 12, 02–784 Warsza­wa dla  Zada­nia nr 1 – cena brut­to 310 550,40 zł. i dla Zada­nia nr 2 – cena brut­to 146 985,00 zł. oraz gwaranc­ja 6 lat dla obu zadań. Wyszków, dnia 13.01.2014r. DEZ/P/3410/6/2014/TG ZP-44/2013 ODPOWIEDŹ  II  NA   PYTANIA Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o sza­cunkowej wartoś­ci o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przed­miotem zamówienia jest wyko­nanie zada­nia: „SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ- DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW” obe­j­mu­jącego: Zadanie nr 1: wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la oraz Zadanie nr 2: zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej.  Nasz znak DEZ/P/341/ZP-44/2013.  Numer ogłoszenia w BZP: 541390 – 2013, data zam. 31.12.2013. Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, na pod­staw­ie   art.  38   ust.  1. i 2.  ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  pra­wo   zamówień   pub­licznych   ( Dz. U.  z 2013r. poz. 907   z późn. zm.) udziela następu­ją­cych odpowiedzi na złożone Zapy­ta­nia do Załączni­ka nr 1 do SIWZ (PROGRAM FUNKCJONALNO — UŻYTKOWY): PYTANIE 1: STR. 6 “Ogólne warun­ki jaki­mi mają odpowiadać ofer­owane dźwi­gi ” stoi zapis:  Cen­tralne drzwi dwuskrzy­dłowe z blachy nierdzewnej fak­tur­owanej “LEN” lub “SKÓRA” - Pyta­nia: a) Czy wymo­giem koniecznym jest zas­tosowanie drzwi cen­tral­nych i dwuskrzy­dłowych? Czy dopuszc­zone są inne rozwiąza­nia np. drzwi teleskopowe  trój­pan­elowe? b) Jaki ma być mate­ri­ał wykończenia drzwi sko­ro w pkt.6.6 str. 14 stoi: “drzwi z blachy struk­tu­ral­nej kolorowanej”. Jaka ma być zas­tosowana blacha wykończenia kolorowana(barwiona), czy blacha nierdzew­na “LEN” lub “SKÓRA” w nat­u­ral­nym kolorze stali nierdzewnej? ODPOWIEDŹ: 1a)  Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza zas­tosowanie drzwi  teleskopowych trój­pan­elowych. 1b)  Zamaw­ia­ją­cy  wyma­ga zas­tosowa­nia drzwi  z  blachy nierdzewnej w nat­u­ral­nym kolorze ze wzorkiem „ LEN„ lub „ SKÓRA„ PYTANIE 2: STR. 6 wid­nieje zapis “napęd drzwi kabi­nowych oraz sys­te­my ryglowa­nia o napędzie elek­trycznym”. Czy ist­nieje wymóg zas­tosowa­nia dodatkowego ryglowa­nia drzwi kabi­nowych? ODPOWIEDZ:    Zamaw­ia­ją­cy  nie  wyma­ga  zas­tosowa­nia   dodatkowych  sys­temów    ryglowa­nia  drzwi  kabi­nowych, PYTANIE 3: STR 7 “Wzmoc­nione prowad­ni­ki jazdy (rama kabi­nowa)”  Czy inwest­or wyma­ga zas­tosowa­nia jakiejś szczegól­nej kon­strukcji suwa­ka, jeżeli tak to prosimy o podanie warunk­ów. Czy wystar­czą suwa­ki dos­tosowane do obciążeń które będą wys­tępowały na przed­miotowych dźwigach? ODPOWIEDZ: Wystar­czą  suwa­ki  stan­dar­d­owe w ramie  kabiny. PYTANIE 4: STR 10 p. 5.2  “Wykładanie ościeży” Czy w zada­niu nr 1 wszys­tkie drzwi są okładane stalą nierdzewną? Czy przewidu­je się w zada­niu nr 1 wykładanie mar­murem? Czy w dźwigu z zada­nia nr. 2 przewidu­je się takie wykładanie? ODPOWIEDZ: W zada­niu  nr. 1 — dźwig  szpi­tal­ny, Zamaw­ia­ją­cy  wyma­ga  wyłoże­nia ościeżnic  drzwi  przys­tankowych  wszys­t­kich przys­tanków płytka­mi  mar­muro-podob­ny­mi.     Rodzaj  płytek  zostanie  ustalony  w pro­tokóle  wprowadzenia Wykon­aw­cy  na  obiekt, po pod­pisa­niu  umowy real­iza­cyjnej.   W zada­niu nr. 2 — dźwig zewnętrzny  2‑u  przys­tankowy, Zamaw­ia­ją­cy nie  przewidu­je  wykładzin  ościeżnic  na górnym i dol­nym przys­tanku. Ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie, ofer­ty należy składać na adres Zamaw­ia­jącego:  Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200  Wyszków, nie później niż do dnia 15/01/2014  roku do godz. 10:00, w budynku admin­is­tra­cyjnym poko­ju nr 3 (kance­lar­ia). Otwar­cie ofert nastąpi dnia 15/01/2014 roku o godz. 10:15, w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200  Wyszków, w budynku admin­is­tra­cyjnym poko­ju nr 2 . Wyszków, dnia 09.01.2014r. ZP-44/2013 DEZ/P/3410/3/2014/TG ODPOWIEDŹ   NA   PYTANIA Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o sza­cunkowej wartoś­ci o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przed­miotem zamówienia jest wyko­nanie zada­nia: „SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ- DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW” obe­j­mu­jącego: Zadanie nr 1: wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la oraz Zadanie nr 2: zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej.  Nasz znak DEZ/P/341/ZP-44/2013.  Numer ogłoszenia w BZP: 541390 – 2013, data zam. 31.12.2013. Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, na pod­staw­ie   art.  38   ust.  1. i 2.  ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  pra­wo   zamówień   pub­licznych   ( Dz. U.  z 2013r. poz. 907   z późn. zm.) udziela następu­ją­cych odpowiedzi na złożone zapy­ta­nia: PYTANIE 1: W SIWZ w Ogól­nym opisie przed­mio­tu zamówienia w pkt. 3 „Pro­gram funkcjon­al­no-użytkowy” W charak­terystyce, w opisie dot. udźwigu wind, wyma­ga się, aby z dostęp­nej do wyko­rzys­ta­nia powierzch­ni szy­bów dźwigowych Wykon­aw­ca zapro­ponował relaty­wnie najwięk­szy udźwig możli­wy do osiąg­nię­cia dla każdego z wymienionych dźwigów (uza­leżniony od powierzch­ni kabiny).” Infor­mu­je­my, że powyższy zapis jest błęd­ny ponieważ nie ma maksy­mal­nego udźwigu dla danej powierzch­ni kabiny, jest za to udźwig min­i­mal­ny wynika­ją­cy z danej powierzch­ni, dlat­ego pytamy: Czy Zamaw­ia­ją­cy zmieni powyższy zapis na: „Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga, aby z dostęp­nej do wyko­rzys­ta­nia powierzch­ni ist­nieją­cych szy­bów win­dowych Wykon­aw­ca zapro­ponował kabinę o relaty­wnie najwięk­szej możli­wej powierzch­ni, przy min­i­mal­nym udźwigu (odpowiada­ją­cym danej powierzch­ni)? ODPOWIEDŹ: Zamaw­ia­ją­cy  wyraża  zgodę  na  zmi­anę  tego doty­chcza­sowego  zapisu  na następu­ją­cy:  „Zamaw­ia­ją­cy  wyma­ga  aby z dostęp­nej do   wyko­rzys­ta­nia powierzch­ni  ist­nieją­cych  szy­bów  win­dowych  Wykon­aw­ca  zapro­ponował  kabinę o relaty­wnie  najwięk­szej  możli­wej powierzch­ni,  przy min­i­mal­nym  udźwigu  (  odpowiada­ją­cym  danej  powierzch­ni )”. PYTANIE 2: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga przy okazji wymi­any dźwigu z zada­nia nr 1, wyko­na­nia również insta­lacji odd­ymi­a­jącej szy­bu win­dowego? ODPOWIEDZ: TAK PYTANIE 3: Jeśli Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga wyko­na­nia insta­lacji odd­ymi­a­nia szy­bu win­dowego prosimy o określe­nie typu „tzw. „sys­te­mu odd­ymi­a­nia szy­bu win­dowego”, ponieważ na rynku ist­nieje wiele typów i rozwiązań tech­nicznych różnią­cych się od siebie ceną. ODPOWIEDZ: Zdaniem zamaw­ia­jącego dru­gorzęd­ną sprawą jest wybór sys­te­mu (np.: LSC, JET, inne), prob­lematy­czne jest doprowadze­nie powi­etrza na poziom pod­szy­bia (szyb win­dowy nie „sąsiadu­je” z zewnętrzną ścianą budynku) poprzez wybu­dowanie czerp­ni zewnętrznej i ruro­ciągu czerp­nia-pod­szy­bie. Wenty­la­to­ry i osprzęt wycią­gowy mogą być zain­stalowane w nad­szy­biu (maszynow­n­ia dźwigu), gdzie nie wys­tępu­je ogranicze­nie przestrzenne na insta­lację urządzeń, klap dymowych, lub okien odd­ymi­a­ją­cych. PYTANIE 4: Czy Zamaw­ia­ją­cy posi­a­da eksper­tyzę ppoż. z uzgod­nieni­a­mi, co do sposobu wyko­na­nia sys­te­mu odd­ymi­a­nia szy­bu win­dowego? Umieszc­zony wpis w Pro­gramie Funkcjon­al­no ‑Użytkowym Załącznik nr 1 do SIWZ punkt 5.4 (strona 12/13) jest zbyt ogól­nikowy w celu wyko­na­nia poprawnej kalku­lacji i przyję­cia odpowied­nich para­metrów. ODPOWIEDZ: NIE POSIADA. Wykon­aw­ca może uzu­pełnić swo­ją wiedzę poprzez doko­nanie oględzin lub inwen­taryza­cji w SPZZOZ w Wyszkowie w każdym dniu roboczym w godz. od 8:00 do 15:35. PYTANIE 5: Czy Zamaw­ia­ją­cy potwierdza wyko­nanie odd­ymi­a­nia szy­bu win­dowego (zapis w Pro­gramie Funkcjon­al­no-Użytkowym Załącznik nr 1) czy odd­ymi­a­nia maszynowni dźwigu zapis w Postanowie­niu Maz. Komen­dan­ta Woj. Państ­wowej Straży Poż. punkt 5 strona 2? ODPOWIEDZ: TAK; należy wykon­ać odd­ymi­an­ie szy­bu i maszynowni zgod­nie z Postanowie­niem Maz. Komen­dan­ta Woj. Państ­wowej Straży Poż. z dn. 11.04.2006 r. WZ 5595/30/06 punkt 2. Dos­tosowa­nia w ogranic­zonym zakre­sie wszys­t­kich dźwigów osobowych przys­tosowanych do potrzeb ekip ratown­iczych w zakre­sie zasi­la­nia, sterowa­nia i łącznoś­ci oraz wyposaże­nia szy­bów dźwigowych w odd­ymi­an­ie oraz punkt 5. Wyposaże­nia wszys­t­kich maszynowni dźwigów w Samoczynne urządzenia odd­ymi­a­jące uruchami­ane automaty­cznie i ręcznie przy­ciska­mi. PYTANIE 6: Czy przed­miotem prze­tar­gu jest również wyposaże­nie klatek schodowych w samoczynne urządzenia odd­ymi­a­jące? ODPOWIEDZ: NIE, odd­ymi­an­ie klatek jest wyko­nane. PYTANIE 7: Czy Zamaw­ia­ją­cy potwierdza, że dźwig podle­ga­ją­cy wymi­an­ie (zadanie 1), ma być dos­tosowany jedynie w ogranic­zonym zakre­sie jako dźwig pracu­ją­cy dla ekip ratown­iczych w przy­pad­ku pożaru (tylko pod wzglę­dem: zasi­la­nia, sterowa­nia i łącznoś­ci), czyli nie ma być w pełni zgod­ny z PN EN 81–72? ODPOWIEDZ: Zdaniem Zamaw­ia­jącego TAK; zadanie należy wykon­ać zgod­nie z Postanowie­niem Maz. Komen­dan­ta Woj. Państ­wowej Straży Poż. z dn. 11.04.2006 r. WZ 5595/30/06 punkt 2. Dos­tosowa­nia w ogranic­zonym zakre­sie wszys­t­kich dźwigów osobowych przys­tosowanych do potrzeb ekip ratown­iczych w zakre­sie zasi­la­nia, sterowa­nia i łącznoś­ci oraz wyposaże­nia szy­bów dźwigowych w odd­ymi­an­ie. Jed­nocześnie przy­pom­i­namy, że zgod­nie z SIWZ i umową obow­iązkiem Wykon­aw­cy jest wyko­nanie zada­nia zgod­nie z prawem obow­iązu­ją­cym w Polsce, w tym:
  1. a) opra­cow­anie niezbęd­nego zakre­su doku­men­tacji  pro­jek­towej wraz z uzyskaniem, w imie­niu Zamaw­ia­jącego, zez­woleń budowlanych (decyz­ja o poz­wole­niu na budowę, zgłosze­nie budowy — jeżeli jest wyma­gane) oraz uzgod­nie­niem doku­men­tacji z właś­ci­wym organem jed­nos­t­ki dozoru tech­nicznego, b) opra­cow­anie instrukcji eksploat­acji i kon­serwacji zamon­towanego dźwigu. c) wyko­nanie prac budowlanych i insta­la­cyjnych, dostawa, mon­taż i uru­chomie­nie dźwigu nowego, opra­cow­anie doku­men­tacji powykon­aw­czej wraz z uzyskaniem wszys­t­kich wyma­ganych prawem pol­skim decyzji dopuszcza­ją­cych dźwig do ruchu, w tym Pro­tokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploat­acji  z Urzę­du Dozoru Tech­nicznego.
Ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie, ofer­ty należy składać na adres Zamaw­ia­jącego:  Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200  Wyszków, nie później niż do dnia 15/01/2014  roku do godz. 10:00, w budynku admin­is­tra­cyjnym poko­ju nr 3 (kance­lar­ia). Otwar­cie ofert nastąpi dnia 15/01/2014 roku o godz. 10:15, w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200  Wyszków, w budynku admin­is­tra­cyjnym poko­ju nr 2 . Wyszków: WYKONANIE ZADANIA: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ — DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW oznacze­nie sprawy w SPZZOZ w Wyszkowie: DEZ-P-341-ZP-44–2013. Numer ogłoszenia: 541390 — 2013;  data zamieszczenia: 31.12.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — robo­ty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obow­iązkowe. Ogłosze­nie doty­czy: zamówienia pub­licznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
  1. 1) NAZWA I ADRES: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, 07–200 Wyszków, woj. mazowieck­ie, tel. 0–29 7437600, faks 029 7437605
  • Adres strony inter­ne­towej zamaw­ia­jącego: www.szpitalwyszkow.pl
  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodziel­ny pub­liczny zakład opie­ki zdrowot­nej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówie­niu przez zamaw­ia­jącego: WYKONANIE ZADANIA: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ — DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW oznacze­nie sprawy w SPZZOZ w Wyszkowie: DEZ-P-341-ZP-44–2013.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: robo­ty budowlane. II.1.4) Określe­nie przed­mio­tu oraz wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: Przed­miotem zamówienia jest WYKONANIE ZADANIA: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ — DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW, obe­j­mu­jącego: 1.1. Zadanie nr 1: wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zaw­iera Pro­gram Funkcjon­al­no — Użytkowy oraz rysun­ki i szkice inwen­taryza­cyjne. Zadanie obe­j­mu­je: a) demon­taż ist­niejącego dźwigu, b) opra­cow­anie niezbęd­nego zakre­su doku­men­tacji pro­jek­towej wraz z uzyskaniem, w imie­niu Zamaw­ia­jącego, zez­woleń budowlanych (decyz­ja o poz­wole­niu na budowę, zgłosze­nie budowy — jeżeli jest wyma­gane) oraz uzgod­nie­niem doku­men­tacji z właś­ci­wym organem jed­nos­t­ki dozoru tech­nicznego, c) opra­cow­anie instrukcji eksploat­acji i kon­serwacji zamon­towanego dźwigu, d) wyko­nanie prac budowlanych i insta­la­cyjnych, dostawa, mon­taż i uru­chomie­nie dźwigu nowego, opra­cow­anie doku­men­tacji powykon­aw­czej oraz uzyskanie wszys­t­kich wyma­ganych prawem pol­skim decyzji dopuszcza­ją­cych dźwig do ruchu, w tym Pro­tokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploat­acji z Urzę­du Dozoru Tech­nicznego. 1.2. Zadanie nr 2: zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zaw­iera Pro­gram Funkcjon­al­no — Użytkowy oraz rysun­ki i szkice inwen­taryza­cyjne. Zadanie obe­j­mu­je: a) opra­cow­anie niezbęd­nego zakre­su doku­men­tacji pro­jek­towej wraz z uzyskaniem, w imie­niu Zamaw­ia­jącego, zez­woleń budowlanych (decyz­ja o poz­wole­niu na budowę, zgłosze­nie budowy — jeżeli jest wyma­gane) oraz uzgod­nie­niem doku­men­tacji z właś­ci­wym organem jed­nos­t­ki dozoru tech­nicznego, b) opra­cow­anie instrukcji eksploat­acji i kon­serwacji zamon­towanego dźwigu. c) wyko­nanie prac budowlanych i insta­la­cyjnych, dostawa, mon­taż i uru­chomie­nie dźwigu nowego, opra­cow­anie doku­men­tacji powykon­aw­czej wraz z uzyskaniem wszys­t­kich wyma­ganych prawem pol­skim decyzji dopuszcza­ją­cych dźwig do ruchu, w tym Pro­tokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploat­acji z Urzę­du Dozoru Tech­nicznego. 2. Przed­miotem zamówienia obję­ta jest też co najm­niej cztero­let­nia gwaranc­ja bez ograniczeń jej zakre­su na wszelkie robo­ty objęte umową w tym na wbu­dowane urządzenia i wyposaże­nie licząc od dnia pod­pisa­nia przez strony pro­tokołu odbioru koń­cowego przed­mio­tu zamówienia; w tym zakre­sie wykon­aw­ca będzie zobow­iązany na włas­ny koszt do: 2.1. kon­ser­wowa­nia dźwigów w zakre­sie pod­sta­wowym w sposób ustalony Instrukcją Kon­serwacji i Przepisa­mi o Budowie i Eksploat­acji Elek­trycznych Dźwigów Pio­nowych oraz Doku­men­tacją Tech­niczno-Ruchową urządzeń. 2.2. utrzy­ma­nia dźwigów w stałym ruchu, dokony­wanie przeglądów urządzeń dźwigowych oraz usuwanie na bieżą­co zauważonych niepraw­idłowoś­ci w dzi­ała­niu tych urządzeń. Zgłos­zoną przez Zamaw­ia­jącego usterkę Wykon­aw­ca zobow­iązany usunąć jest w ciągu najbliższych 8 godzin roboczych. Wykon­aw­ca zapew­nia całodobowe pogo­towie tech­niczne. 3. Zadanie jest dofi­nan­sowane ze środ­ków PFRON w ramach Pro­gra­mu wyrów­na­nia różnic między region­a­mi II w obszarze B… II.1.6) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 42.41.61.00–6, 45.31.31.00–5, 45.30.00.00–0, 45.31.00.00–3. II.1.7) Czy dopuszcza się złoże­nie ofer­ty częś­ciowej: tak, licz­ba częś­ci: 2. II.1.8) Czy dopuszcza się złoże­nie ofer­ty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończe­nie: 16.06.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Infor­ma­c­ja na tem­at wadi­um: Zamaw­ia­ją­cy w prowad­zonym postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego (na pod­staw­ie art. 45 ust. 2 u.p.z.p.) wyma­ga wniesienia wadi­um w wysokoś­ci: 1. dla zada­nia nr 1 — 6 000,00 zł.; słown­ie: sześć tysię­cy zło­tych. 2. dla zada­nia nr 2 — 3 000,00 zł.; słown­ie: trzy tysiące zło­tych. Wykon­aw­ca wnoszą­cy wadi­um w formie pieniężnej winien je wpłacić na rachunek Zamaw­ia­jącego w PEKAO SA Odd­zi­ał Wyszków, nr rachunku: 62 1240 5631 1111 0010 4519 7908. Potwierdze­nie przelewu należy dołączyć do składanej ofer­ty. Złoże­nie wadi­um w innej formie (przewidzianej w art. 45 ust. 6 u.p.z.p.) Wykon­aw­ca winien potwierdz­ić poprzez dołącze­nie do ofer­ty odpowied­niego doku­men­tu (wyma­gany ory­gi­nał doku­men­tu). 2. Wykon­aw­ca może wnieść wadi­um w for­ma­ch wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p. 3. W przy­pad­ku wnoszenia wadi­um w formie gwarancji bankowej lub ubez­pieczeniowej Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga aby była ona bezwarunk­owa, tj. jej real­iza­c­ja rozpoczy­na się (w przy­pad­ku wys­tąpi­enia okolicznoś­ci wymienionych w art. 51 pkt. 1 do 3 u.p.z.p.) po złoże­niu przez Zamaw­ia­jącego wezwa­nia do zapłaty u Gwaran­ta, bez żad­nych dodatkowych czyn­noś­ci ze strony Zamaw­ia­jącego. 4. Utra­ta wadi­um na rzecz Zamaw­ia­jącego może nastąpić jeżeli zaist­nieją okolicznoś­ci o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 u.p.z.p. 5. Zwrot wnie­sionego wadi­um nastąpi zgod­nie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. Pra­wo zamówień pub­licznych. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykony­wa­nia określonej dzi­ałal­noś­ci lub czyn­noś­ci, jeżeli przepisy prawa nakłada­ją obow­iązek ich posi­ada­nia
Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku o                   Posi­ada­nia uprawnień do wykony­wa­nia określonej dzi­ałal­noś­ci lub czyn­noś­ci, jeżeli przepisy prawa nakłada­ją obow­iązek ich posi­ada­nia. Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykon­aw­ca złoży: 1. Ory­gi­nał doku­men­tu potwierdza­jącego uprawnienia osób pod­pisu­ją­cych ofer­tę (pełnomoc­nict­wa), o ile nie wynika­ją one z przepisów prawa lub innych doku­men­tów reje­strowych, ewiden­cyjnych załąc­zonych do ofer­ty. 2. Oświad­cze­nie o spełnie­niu warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu określonych przepisa­mi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz Oświad­cze­nie o braku pod­staw do wyk­luczenia z powodu niespełnienia warunk­ów, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp — załącznik nr 3. Oce­na speł­ni­a­nia ww. warunk­ów doko­nana zostanie zgod­nie z for­mułą speł­nia — nie speł­nia, w opar­ciu o infor­ma­c­je zawarte w oświad­czeni­ach i doku­men­tach wyszczegól­nionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treś­ci załąc­zonych doku­men­tów musi wynikać jed­noz­nacznie, iż ww. warun­ki wykon­aw­ca speł­nia.
  • III.3.2) Wiedza i doświad­cze­nie
Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku o                   Posi­ada­nia wiedzy i doświad­czenia. Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz kiedy wykaże, że w okre­sie ostat­nich trzech lat przed upły­wem ter­minu składa­nia ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzi­ałal­noś­ci jest krót­szy — w tym okre­sie, wykon­ał, a w przy­pad­ku świad­czeń okre­sowych lub ciągłych również wykonu­je główne usłu­gi przez które zamaw­ia­ją­cy będzie rozu­mi­ał, wyko­nanie co najm­niej dwóch zamówień których przed­miotem była dostawa wraz z mon­tażem dźwigu towarowo-osobowego, lub osobowego, o wartoś­ci brut­to co najm­niej 100 000,00 zł.; w tym co najm­niej jed­nego dźwigu o co najm­niej dwóch przys­tankach, dla pod­mio­tu leczniczego (np. szpi­tal, przy­chod­nia). Wykon­aw­ca złoży wypełniony wykaz — załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykon­aw­ca może pole­gać na wiedzy i doświad­cze­niu, potenc­jale tech­nicznym, osobach zdol­nych do wyko­na­nia zamówienia lub zdol­noś­ci­ach finan­sowych innych pod­miotów, nieza­leżnie od charak­teru prawnego łączą­cych go z nimi sto­sunków. Wykon­aw­ca w takiej sytu­acji zobow­iązany jest udowod­nić zamaw­ia­jące­mu, iż będzie dys­ponował zasoba­mi niezbęd­ny­mi do real­iza­cji zamówienia, w szczegól­noś­ci przed­staw­ia­jąc w tym celu pisemne zobow­iązanie tych pod­miotów do odd­a­nia mu do dys­pozy­cji niezbęd­nych zasobów na okres korzys­ta­nia z nich przy wykony­wa­niu zamówienia — Wykon­aw­ca wypełni załącznik nr 5 i złoży wyma­gane w SIWZ doku­men­ty. Oce­na speł­ni­a­nia ww. warunk­ów doko­nana zostanie zgod­nie z for­mułą speł­nia — nie speł­nia, w opar­ciu o infor­ma­c­je zawarte w oświad­czeni­ach i doku­men­tach wyszczegól­nionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treś­ci załąc­zonych doku­men­tów musi wynikać jed­noz­nacznie, iż ww. warun­ki wykon­aw­ca speł­nia.
  • III.3.3) Potenc­jał tech­niczny
Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku o                   Dys­ponowa­nia odpowied­nim potenc­jałem tech­nicznym oraz osoba­mi zdol­ny­mi do wyko­na­nia zamówienia. Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz złoży oświad­cze­nie, że oso­by, które będą uczest­niczyć w wyko­na­niu zamówienia posi­ada­ją wyma­gane uprawnienia tj.: Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca wykaże, że dys­ponu­je lub będzie dys­ponował co najm­niej: a) Jed­ną osobą posi­ada­jącą uprawnienia budowlane do kierowa­nia rob­o­t­a­mi budowlany­mi w spec­jal­noś­ci insta­la­cyjnej w zakre­sie sieci, insta­lacji i urządzeń elek­trycznych i elek­troen­er­gety­cznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia, umożli­wia­jące wykony­wanie tych samych czyn­noś­ci, do wykony­wa­nia których w aktu­al­nym stanie prawnym upraw­ni­a­ją uprawnienia budowlane w tej spec­jal­noś­ci. b) Jed­ną osobą która będzie wykony­wać zamówie­nie (mon­taż dźwigu), posi­ada­jącą zaświad­cze­nie kwal­i­fika­cyjne wydane przez Urząd Dozoru Tech­nicznego w kat­e­gorii odpowied­niej do typu ofer­owanego dźwigu. 2. Wykon­aw­ca może pole­gać na wiedzy i doświad­cze­niu, potenc­jale tech­nicznym, osobach zdol­nych do wyko­na­nia zamówienia lub zdol­noś­ci­ach finan­sowych innych pod­miotów, nieza­leżnie od charak­teru prawnego łączą­cych go z nimi sto­sunków. Wykon­aw­ca w takiej sytu­acji zobow­iązany jest udowod­nić zamaw­ia­jące­mu, iż będzie dys­ponował zasoba­mi niezbęd­ny­mi do real­iza­cji zamówienia, w szczegól­noś­ci przed­staw­ia­jąc w tym celu pisemne zobow­iązanie tych pod­miotów do odd­a­nia mu do dys­pozy­cji niezbęd­nych zasobów na okres korzys­ta­nia z nich przy wykony­wa­niu zamówienia. Oce­na speł­ni­a­nia ww. warunk­ów doko­nana zostanie zgod­nie z for­mułą speł­nia nie speł­nia, w opar­ciu o infor­ma­c­je zawarte w oświad­czeni­ach i doku­men­tach wyszczegól­nionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treś­ci załąc­zonych doku­men­tów
  • III.3.4) Oso­by zdolne do wyko­na­nia zamówienia
Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku o                   Dys­ponowa­nia odpowied­nim potenc­jałem tech­nicznym oraz osoba­mi zdol­ny­mi do wyko­na­nia zamówienia. Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz złoży oświad­cze­nie, że oso­by, które będą uczest­niczyć w wyko­na­niu zamówienia posi­ada­ją wyma­gane uprawnienia tj.: Oświad­cze­nie, że oso­by które będą uczest­niczyć w wyko­na­niu zamówienia, posi­ada­ją wyma­gane prawem uprawnienia tj. co najm­niej: jed­na oso­ba posi­ada­ją­ca uprawnienia budowlane do kierowa­nia rob­o­t­a­mi budowlany­mi w spec­jal­noś­ci insta­la­cyjnej w zakre­sie sieci, insta­lacji i urządzeń elek­trycznych i elek­troen­er­gety­cznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia, umożli­wia­jące wykony­wanie tych samych czyn­noś­ci, do wykony­wa­nia których w aktu­al­nym stanie prawnym upraw­ni­a­ją uprawnienia budowlane w tej spec­jal­noś­ci oraz jed­na oso­ba która będzie wykony­wać zamówie­nie (mon­taż dźwigu), posi­ada­jącą zaświad­cze­nie kwal­i­fika­cyjne wydane przez Urząd Dozoru Tech­nicznego w kat­e­gorii odpowied­niej do typu ofer­owanego dźwigu — załącznik nr 7. Oce­na speł­ni­a­nia ww. warunk­ów doko­nana zostanie zgod­nie z for­mułą speł­nia nie speł­nia, w opar­ciu o infor­ma­c­je zawarte w oświad­czeni­ach i doku­men­tach wyszczegól­nionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treś­ci załąc­zonych doku­men­tów musi wynikać jed­noz­nacznie, iż ww. warun­ki wykon­aw­ca speł­nia.
  • III.3.5) Sytu­ac­ja eko­nom­icz­na i finan­sowa
Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku o                   Sytu­acji eko­nom­icznej i finan­sowej. Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, kiedy wykaże, Sytu­acji eko­nom­icznej i finan­sowej — Wykon­aw­ca spełni warunek w sytu­acji kiedy złoży oświad­cze­nie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, kiedy wykaże, że posi­a­da opła­coną polisę na kwotę min 200 000,00 zł a w przy­pad­ku jej braku inny doku­ment potwierdza­ją­cy, że wykon­aw­ca jest ubez­piec­zony od odpowiedzial­noś­ci cywilnej, w zakre­sie prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci związanej z przed­miotem zmówienia (zgod­nie z roz­porządze­niem Min­is­tra Finan­sów z dnia 11 grud­nia 2003 r. w spraw­ie obow­iązkowego ubez­pieczenia od odpowiedzial­noś­ci cywilnej architek­tów oraz inżynierów budown­ict­wa (Dz. U. z 2003 roku Nr 220 poz. 2174). Oce­na speł­ni­a­nia ww. warunk­ów doko­nana zostanie zgod­nie z for­mułą speł­nia nie speł­nia, w opar­ciu o infor­ma­c­je zawarte w oświad­czeni­ach i doku­men­tach wyszczegól­nionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treś­ci załąc­zonych doku­men­tów musi wynikać jed­noz­nacznie, iż ww. warun­ki wykon­aw­ca speł­nia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakre­sie wykaza­nia speł­ni­a­nia przez wykon­aw­cę warunk­ów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświad­czenia o speł­ni­a­n­iu warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu należy przedłożyć:
  • potwierdze­nie posi­ada­nia uprawnień do wykony­wa­nia określonej dzi­ałal­noś­ci lub czyn­noś­ci, jeżeli przepisy prawa nakłada­ją obow­iązek ich posi­ada­nia, w szczegól­noś­ci kon­ces­je, zez­wole­nia lub licenc­je;
  • wykaz robót budowlanych wyko­nanych w okre­sie ostat­nich pię­ciu lat przed upły­wem ter­minu składa­nia ofert albo wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu, a jeżeli okres prowadzenia dzi­ałal­noś­ci jest krót­szy — w tym okre­sie, wraz z podaniem ich rodza­ju i wartoś­ci, daty i miejs­ca wyko­na­nia oraz z załącze­niem dowodów doty­czą­cych najważniejszych robót, określa­ją­cych, czy robo­ty te zostały wyko­nane w sposób należy­ty oraz wskazu­ją­cych, czy zostały wyko­nane zgod­nie z zasada­mi sztu­ki budowlanej i praw­idłowo ukońc­zone;
  • wykaz osób, które będą uczest­niczyć w wykony­wa­niu zamówienia, w szczegól­noś­ci odpowiedzial­nych za świad­cze­nie usług, kon­trolę jakoś­ci lub kierowanie rob­o­t­a­mi budowlany­mi, wraz z infor­ma­c­ja­mi na tem­at ich kwal­i­fikacji zawodowych, doświad­czenia i wyk­sz­tałce­nia niezbęd­nych do wyko­na­nia zamówienia, a także zakre­su wykony­wanych przez nie czyn­noś­ci, oraz infor­ma­cją o pod­staw­ie do dys­ponowa­nia tymi osoba­mi;
  • oświad­cze­nie, że oso­by, które będą uczest­niczyć w wykony­wa­niu zamówienia, posi­ada­ją wyma­gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakłada­ją obow­iązek posi­ada­nia takich uprawnień;
  • opła­coną polisę, a w przy­pad­ku jej braku, inny doku­ment potwierdza­ją­cy, że wykon­aw­ca jest ubez­piec­zony od odpowiedzial­noś­ci cywilnej w zakre­sie prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci związanej z przed­miotem zamówienia.
Wykon­aw­ca powołu­ją­cy się przy wykazy­wa­niu spełnienia warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zaso­by innych pod­miotów przed­kła­da następu­jące doku­men­ty doty­czące pod­miotów, zasoba­mi których będzie dys­ponował wykon­aw­ca:
  • opła­coną polisę, a w przy­pad­ku jej braku, inny doku­ment potwierdza­ją­cy, że inny pod­miot jest ubez­piec­zony od odpowiedzial­noś­ci cywilnej w zakre­sie prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci związanej z przed­miotem zamówienia;
III.4.2) W zakre­sie potwierdzenia niepodle­ga­nia wyk­lucze­niu na pod­staw­ie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświad­cze­nie o braku pod­staw do wyk­luczenia;
  • aktu­al­ny odpis z właś­ci­wego rejestru lub z cen­tral­nej ewidencji i infor­ma­cji o dzi­ałal­noś­ci gospo­dar­czej, jeżeli odręb­ne przepisy wyma­ga­ją wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykaza­nia braku pod­staw do wyk­luczenia w opar­ciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert;
  • wykon­aw­ca powołu­ją­cy się przy wykazy­wa­niu speł­ni­a­nia warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu na zaso­by innych pod­miotów, które będą brały udzi­ał w real­iza­cji częś­ci zamówienia, przed­kła­da także doku­men­ty doty­czące tego pod­mio­tu w zakre­sie wyma­ganym dla wykon­aw­cy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Doku­men­ty pod­miotów zagranicznych Jeżeli wykon­aw­ca ma siedz­ibę lub miejsce zamieszka­nia poza tery­to­ri­um Rzeczy­pospo­litej Pol­skiej, przed­kła­da: III.4.3.1) doku­ment wys­taw­iony w kra­ju, w którym ma siedz­ibę lub miejsce zamieszka­nia potwierdza­ją­cy, że:
  • nie otwarto jego lik­widacji ani nie ogłos­zono upadłoś­ci — wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert;
  • nie orzec­zono wobec niego zakazu ubie­ga­nia się o zamówie­nie — wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert;
III.4.3.2)
  • zaświad­cze­nie właś­ci­wego organu sądowego lub admin­is­tra­cyjnego miejs­ca zamieszka­nia albo zamieszka­nia oso­by, której doku­men­ty doty­czą, w zakre­sie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 — wys­taw­ione nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert;
  • zaświad­cze­nie właś­ci­wego organu sądowego lub admin­is­tra­cyjnego miejs­ca zamieszka­nia albo zamieszka­nia oso­by, której doku­men­ty doty­czą, w zakre­sie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 ‑11 ustawy — wys­taw­ione nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert.
III.4.4) Doku­men­ty doty­czące przy­należnoś­ci do tej samej grupy kap­i­tałowej
  • lista pod­miotów należą­cych do tej samej grupy kap­i­tałowej w rozu­mie­niu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i kon­sumen­tów albo infor­ma­cji o tym, że nie należy do grupy kap­i­tałowej;
III.6) INNE DOKUMENTYInne doku­men­ty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wypełniony for­mu­la­rz ofer­towy — załącznik nr 2 z dołąc­zonym opisem przed­mio­tu zamówienia dla ofer­owanego zada­nia wraz z wykazem częś­ci podle­ga­ją­cych okre­sowej wymi­an­ie oraz kosz­to­rys ofer­towy.;
  1. Załącznik nr 4 — infor­ma­c­ja o przy­należnoś­ci lub nie do grupy kap­i­tałowej;
  2. Załącznik nr 8A i, lub nr 8B- wzór umowy pozwiad­c­zony na każdej stron­ie;
  3. Załącznik nr 9 — For­mu­la­rz infor­ma­cyjny o zespołach dzwigowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzie­le­nia zamówienia: prze­targ nieogranic­zony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kry­te­ria oce­ny ofert: cena oraz inne kry­te­ria związane z przed­miotem zamówienia:
  • 1 — Cena — 80
  • 2 — okres gwarancji — 20
IV.3) ZMIANA UMOWY przewidu­je się istotne zmi­any postanowień zawartej umowy w sto­sunku do treś­ci ofer­ty, na pod­staw­ie której doko­nano wyboru wykon­aw­cy: Dopuszczalne zmi­any postanowień umowy oraz określe­nie warunk­ów zmi­anStrony przewidu­ją możli­wość zmi­any umowy w przy­pad­ku:
  1. a) zmi­any danych adresowych zapisanych w umowie, b) zaist­nienia omył­ki pis­arskiej lub rachunkowej. c) zaist­nienia siły wyższej (powódź, pożar, zamiesz­ki, stra­j­ki, ata­ki ter­ro­rysty­czne, prz­er­wy w dostaw­ie energii elek­trycznej) mającej wpływ na real­iza­cję umowy. d) zmi­any powszech­nie obow­iązu­ją­cych przepisów prawa w zakre­sie mają­cym wpływ na real­iza­cję umowy, w tym zmi­any usta­wowej staw­ki podatku VAT. e) wys­tąpi­enia nieza­leżnych od Zamaw­ia­jącego i Wykon­aw­cy istot­nych okolicznoś­ci, których nie moż­na było przewidzieć przy zachowa­niu należytej staran­noś­ci, które mają wpływ na real­iza­cję zamówienia. f) w razie przek­sz­tałce­nia orga­ni­za­cyjno — prawnego które­jkol­wiek ze stron. Strona obję­ta przek­sz­tałce­niem przekaże prawa i obow­iąz­ki wynika­jące z niniejszej umowy swe­mu następ­cy prawne­mu Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza zmi­anę Pod­wykon­aw­ców uczest­niczą­cych w real­iza­cji zamówienia, w uza­sad­nionych przy­pad­kach, za zgodą Zamaw­ia­jącego. 3. Zmi­ana umowy w zakre­sie, o którym mowa w ust.1, wyma­ga dla swej ważnoś­ci, formy pisem­nej oraz zgody obu stron, w postaci anek­su na uza­sad­niony wniosek zain­tere­sowanej strony, pod rygorem nieważnoś­ci. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony inter­ne­towej, na której jest dostęp­na specy­fikac­ja istot­nych warunk­ów zamówienia: www.szpitalwyszkow.pl Specy­fikację istot­nych warunk­ów zamówienia moż­na uzyskać pod adresem: jak wyżej. IV.4.4) Ter­min składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu lub ofert: 15.01.2014 godz­i­na 10:00, miejsce: w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego tj. Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie ul. KEN 1, 07–200 Wyszków, budynek admin­is­tra­cyjny pok. Nr 3 (kance­lar­ia). .IV.4.5) Ter­min związa­nia ofer­tą: okres w dni­ach: 30 (od ostate­cznego ter­minu składa­nia ofert) .IV.4.17) Czy przewidu­je się unieważnie­nie postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia, w przy­pad­ku nieprzyz­na­nia środ­ków pochodzą­cych z budże­tu Unii Europe­jskiej oraz niepodle­ga­ją­cych zwro­towi środ­ków z pomo­cy udzielonej przez państ­wa członkowskie Europe­jskiego Porozu­mienia o Wol­nym Hand­lu (EFTA), które miały być przez­nac­zone na sfi­nan­sowanie całoś­ci lub częś­ci zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I — INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE ZADANIA: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ — DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW obe­j­mu­jącego: Zadanie nr 1: wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la…
  • 1) Krót­ki opis ze wskazaniem wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: WYKONANIE ZADANIA: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ — DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW obe­j­mu­jącego: 1. Zadanie nr 1: wymi­ana na nowy dźwigu szpi­tal­nego o nr ewiden­cyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpi­ta­la. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zaw­iera Pro­gram Funkcjon­al­no — Użytkowy oraz rysun­ki i szkice inwen­taryza­cyjne. Zadanie obe­j­mu­je: a) demon­taż ist­niejącego dźwigu, b) opra­cow­anie niezbęd­nego zakre­su doku­men­tacji pro­jek­towej wraz z uzyskaniem, w imie­niu Zamaw­ia­jącego, zez­woleń budowlanych (decyz­ja o poz­wole­niu na budowę, zgłosze­nie budowy — jeżeli jest wyma­gane) oraz uzgod­nie­niem doku­men­tacji z właś­ci­wym organem jed­nos­t­ki dozoru tech­nicznego, c) opra­cow­anie instrukcji eksploat­acji i kon­serwacji zamon­towanego dźwigu, d) wyko­nanie prac budowlanych i insta­la­cyjnych, dostawa, mon­taż i uru­chomie­nie dźwigu nowego, opra­cow­anie doku­men­tacji powykon­aw­czej oraz uzyskanie wszys­t­kich wyma­ganych prawem pol­skim decyzji dopuszcza­ją­cych dźwig do ruchu, w tym Pro­tokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploat­acji z Urzę­du Dozoru Tech­nicznego. 2. Przed­miotem zamówienia obję­ta jest też co najm­niej cztero­let­nia gwaranc­ja bez ograniczeń jej zakre­su na wszelkie robo­ty objęte umową w tym na wbu­dowane urządzenia i wyposaże­nie licząc od dnia pod­pisa­nia przez strony pro­tokołu odbioru koń­cowego przed­mio­tu zamówienia; w tym zakre­sie wykon­aw­ca będzie zobow­iązany na włas­ny koszt do: 2.1. kon­ser­wowa­nia dźwigów w zakre­sie pod­sta­wowym w sposób ustalony Instrukcją Kon­serwacji i Przepisa­mi o Budowie i Eksploat­acji Elek­trycznych Dźwigów Pio­nowych oraz Doku­men­tacją Tech­niczno-Ruchową urządzeń. 2.2. utrzy­ma­nia dźwigów w stałym ruchu, dokony­wanie przeglądów urządzeń dźwigowych oraz usuwanie na bieżą­co zauważonych niepraw­idłowoś­ci w dzi­ała­niu tych urządzeń. Zgłos­zoną przez Zamaw­ia­jącego usterkę Wykon­aw­ca zobow­iązany usunąć jest w ciągu najbliższych 8 godzin roboczych. Wykon­aw­ca zapew­nia całodobowe pogo­towie tech­niczne..
  • 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 42.41.61.00–6, 45.31.31.00–5, 45.30.00.00–0, 45.31.00.00–3.· 3) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: Zakończe­nie: 16.06.2014. · 4) Kry­te­ria oce­ny ofert: cena oraz inne kry­te­ria związane z przed­miotem zamówienia:
—                         1. Cena — 80 —                         2. Okres gwarancji — 20 CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE ZADANIA: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ — DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW obe­j­mu­jącego Zadanie nr 2: zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej…· 1) Krót­ki opis ze wskazaniem wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: WYKONANIE ZADANIA: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ — DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW obe­j­mu­jącego: 1. Zadanie nr 2: zamon­towanie dwuprzys­tankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (plat­formy pio­nowej), przy Budynku Głównym Szpi­ta­la, dla Zakładu Reha­bil­i­tacji Leczniczej. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zaw­iera Pro­gram Funkcjon­al­no — Użytkowy oraz rysun­ki i szkice inwen­taryza­cyjne. Zadanie obe­j­mu­je: a) opra­cow­anie niezbęd­nego zakre­su doku­men­tacji pro­jek­towej wraz z uzyskaniem, w imie­niu Zamaw­ia­jącego, zez­woleń budowlanych (decyz­ja o poz­wole­niu na budowę, zgłosze­nie budowy — jeżeli jest wyma­gane) oraz uzgod­nie­niem doku­men­tacji z właś­ci­wym organem jed­nos­t­ki dozoru tech­nicznego, b) opra­cow­anie instrukcji eksploat­acji i kon­serwacji zamon­towanego dźwigu. c) wyko­nanie prac budowlanych i insta­la­cyjnych, dostawa, mon­taż i uru­chomie­nie dźwigu nowego, opra­cow­anie doku­men­tacji powykon­aw­czej wraz z uzyskaniem wszys­t­kich wyma­ganych prawem pol­skim decyzji dopuszcza­ją­cych dźwig do ruchu, w tym Pro­tokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploat­acji z Urzę­du Dozoru Tech­nicznego. 2. Przed­miotem zamówienia obję­ta jest też co najm­niej cztero­let­nia gwaranc­ja bez ograniczeń jej zakre­su na wszelkie robo­ty objęte umową w tym na wbu­dowane urządzenia i wyposaże­nie licząc od dnia pod­pisa­nia przez strony pro­tokołu odbioru koń­cowego przed­mio­tu zamówienia; w tym zakre­sie wykon­aw­ca będzie zobow­iązany na włas­ny koszt do: 2.1. kon­ser­wowa­nia dźwigów w zakre­sie pod­sta­wowym w sposób ustalony Instrukcją Kon­serwacji i Przepisa­mi o Budowie i Eksploat­acji Elek­trycznych Dźwigów Pio­nowych oraz Doku­men­tacją Tech­niczno-Ruchową urządzeń. 2.2. utrzy­ma­nia dźwigów w stałym ruchu, dokony­wanie przeglądów urządzeń dźwigowych oraz usuwanie na bieżą­co zauważonych niepraw­idłowoś­ci w dzi­ała­niu tych urządzeń. Zgłos­zoną przez Zamaw­ia­jącego usterkę Wykon­aw­ca zobow­iązany usunąć jest w ciągu najbliższych 8 godzin roboczych. Wykon­aw­ca zapew­nia całodobowe pogo­towie tech­niczne.. 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 42.41.61.00–6, 45.31.31.00–5, 45.30.00.00–0, 45.31.00.00–3.· 3) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: Zakończe­nie: 16.06.2014.
  • 4) Kry­te­ria oce­ny ofert: cena oraz inne kry­te­ria związane z przed­miotem zamówienia:
o                          1. Cena — 80 o                          2. Okres gwarancji — 20 Mate­ri­ały do pobra­nia Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie