SAMODZIELNY PUBLICZNY
ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ
w Wyszkowie
07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
Telefony: Sekretariat Dyrekcji — (0–29) 743 76 11 (bezpośredni) lub (0–29) 743 76 00 (centrala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ; www.szpitalwyszkow.pl
Wyszków, dnia 17.01.2014 r.
DEZ/P/3410/8/2014/TG
ZP-44/2013
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ — DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW”, nr procedury: DEZ/P/341/ZP- 44/2013; w tym: Zadanie nr 1 — wymiana na nowy dźwigu szpitalnego o nr ewidencyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpitala oraz Zadanie nr 2 — zamontowanie dwuprzystankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (platformy pionowej), przy Budynku Głównym Szpitala, dla Zakładu Rehabilitacji Leczniczej. Nasz znak DEZ/P/341/ZP-28/2013. Numer ogłoszenia w BZP: 541390 – 2013, data zam. 31.12.2013.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, dokonał:
I. Unieważnienia postępowania w zakresie Zadania nr 1 i Zadania nr 2 na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. Zamawiający przeznaczył na realizację całości zamówienia kwotę brutto 300 000 zł, w tym: Zadanie 1 – 200 000 zł. i Zadanie 2 – 100 000 zł..
II. Zamawiający, zgodnie z art. 89. ust.1. pkt. 2) odrzucił Ofertę nr 1 złożoną przez LIFT POL Sebastian Piechociński, ul. Kowalska 10 m. 13, 03–432 Warszawa Ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nr 1. nie zawiera opisu przedmiotu zamówienia oferowanego w zadaniu nr 1 i 2 oraz kosztorysów ofertowych (brak parametrów techniczno eksploatacyjnych oferowanych dźwigów, brak zakresu prac budowlanych, brak zakresu prac oddymiania szybu i maszynowni, brak nazw i numerów certyfikatów zespołów dźwigowych).
III. Zamawiający informuje, że w powyższym postępowaniu została złożone dwie oferty:
1. Oferta nr 1. LIFT POL Sebastian Piechociński, ul. Kowalska 10 m. 13, 03–432 warszawa dla Zadania nr 1 – cena brutto 256 586,76 zł. i dla Zadania nr 2 – cena brutto 98 176,60 zł. oraz gwarancja 4 lata dla obu zadań.
2. Oferta nr 2. Winda Warszawa sp. z o.o., ul. Surowieckiego 12, 02–784 Warszawa dla Zadania nr 1 – cena brutto 310 550,40 zł. i dla Zadania nr 2 – cena brutto 146 985,00 zł. oraz gwarancja 6 lat dla obu zadań.
Wyszków, dnia 13.01.2014r.
DEZ/P/3410/6/2014/TG
ZP-44/2013
ODPOWIEDŹ II NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: „SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ- DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW” obejmującego: Zadanie nr 1: wymiana na nowy dźwigu szpitalnego o nr ewidencyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpitala oraz Zadanie nr 2: zamontowanie dwuprzystankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (platformy pionowej), przy Budynku Głównym Szpitala, dla Zakładu Rehabilitacji Leczniczej. Nasz znak DEZ/P/341/ZP-44/2013. Numer ogłoszenia w BZP: 541390 – 2013, data zam. 31.12.2013.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, na podstawie art. 38 ust. 1. i 2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) udziela następujących odpowiedzi na złożone Zapytania do Załącznika nr 1 do SIWZ (PROGRAM FUNKCJONALNO — UŻYTKOWY):
PYTANIE 1:
STR. 6 “Ogólne warunki jakimi mają odpowiadać oferowane dźwigi ” stoi zapis: Centralne drzwi dwuskrzydłowe z blachy nierdzewnej fakturowanej “LEN” lub “SKÓRA” - Pytania:
a) Czy wymogiem koniecznym jest zastosowanie drzwi centralnych i dwuskrzydłowych? Czy dopuszczone są inne rozwiązania np. drzwi teleskopowe trójpanelowe?
b) Jaki ma być materiał wykończenia drzwi skoro w pkt.6.6 str. 14 stoi: “drzwi z blachy strukturalnej kolorowanej”. Jaka ma być zastosowana blacha wykończenia kolorowana(barwiona), czy blacha nierdzewna “LEN” lub “SKÓRA” w naturalnym kolorze stali nierdzewnej?
ODPOWIEDŹ: 1a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie drzwi teleskopowych trójpanelowych.
1b) Zamawiający wymaga zastosowania drzwi z blachy nierdzewnej w naturalnym kolorze ze wzorkiem „ LEN„ lub „ SKÓRA„
PYTANIE 2:
STR. 6 widnieje zapis “napęd drzwi kabinowych oraz systemy ryglowania o napędzie elektrycznym”. Czy istnieje wymóg zastosowania dodatkowego ryglowania drzwi kabinowych?
ODPOWIEDZ: Zamawiający nie wymaga zastosowania dodatkowych systemów ryglowania drzwi kabinowych,
PYTANIE 3:
STR 7 “Wzmocnione prowadniki jazdy (rama kabinowa)” Czy inwestor wymaga zastosowania jakiejś szczególnej konstrukcji suwaka, jeżeli tak to prosimy o podanie warunków. Czy wystarczą suwaki dostosowane do obciążeń które będą występowały na przedmiotowych dźwigach?
ODPOWIEDZ: Wystarczą suwaki standardowe w ramie kabiny.
PYTANIE 4:
STR 10 p. 5.2 “Wykładanie ościeży” Czy w zadaniu nr 1 wszystkie drzwi są okładane stalą nierdzewną? Czy przewiduje się w zadaniu nr 1 wykładanie marmurem? Czy w dźwigu z zadania nr. 2 przewiduje się takie wykładanie?
ODPOWIEDZ: W zadaniu nr. 1 — dźwig szpitalny, Zamawiający wymaga wyłożenia ościeżnic drzwi przystankowych wszystkich przystanków płytkami marmuro-podobnymi. Rodzaj płytek zostanie ustalony w protokóle wprowadzenia Wykonawcy na obiekt, po podpisaniu umowy realizacyjnej. W zadaniu nr. 2 — dźwig zewnętrzny 2‑u przystankowy, Zamawiający nie przewiduje wykładzin ościeżnic na górnym i dolnym przystanku.
Termin składania ofert nie ulega zmianie, oferty należy składać na adres Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200 Wyszków, nie później niż do dnia 15/01/2014 roku do godz. 10:00, w budynku administracyjnym pokoju nr 3 (kancelaria).
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15/01/2014 roku o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07–200 Wyszków, w budynku administracyjnym pokoju nr 2 .
Wyszków, dnia 09.01.2014r.
ZP-44/2013
DEZ/P/3410/3/2014/TG
ODPOWIEDŹ NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: „SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ- DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW” obejmującego: Zadanie nr 1: wymiana na nowy dźwigu szpitalnego o nr ewidencyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpitala oraz Zadanie nr 2: zamontowanie dwuprzystankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (platformy pionowej), przy Budynku Głównym Szpitala, dla Zakładu Rehabilitacji Leczniczej. Nasz znak DEZ/P/341/ZP-44/2013. Numer ogłoszenia w BZP: 541390 – 2013, data zam. 31.12.2013.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, na podstawie art. 38 ust. 1. i 2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) udziela następujących odpowiedzi na złożone zapytania:
PYTANIE 1:
W SIWZ w Ogólnym opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 3 „Program funkcjonalno-użytkowy” W charakterystyce, w opisie dot. udźwigu wind, wymaga się, aby z dostępnej do wykorzystania powierzchni szybów dźwigowych Wykonawca zaproponował relatywnie największy udźwig możliwy do osiągnięcia dla każdego z wymienionych dźwigów (uzależniony od powierzchni kabiny).” Informujemy, że powyższy zapis jest błędny ponieważ nie ma maksymalnego udźwigu dla danej powierzchni kabiny, jest za to udźwig minimalny wynikający z danej powierzchni, dlatego pytamy: Czy Zamawiający zmieni powyższy zapis na: „Zamawiający wymaga, aby z dostępnej do wykorzystania powierzchni istniejących szybów windowych Wykonawca zaproponował kabinę o relatywnie największej możliwej powierzchni, przy minimalnym udźwigu (odpowiadającym danej powierzchni)?
ODPOWIEDŹ: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę tego dotychczasowego zapisu na następujący: „Zamawiający wymaga aby z dostępnej do wykorzystania powierzchni istniejących szybów windowych Wykonawca zaproponował kabinę o relatywnie największej możliwej powierzchni, przy minimalnym udźwigu ( odpowiadającym danej powierzchni )”.
PYTANIE 2:
Czy Zamawiający wymaga przy okazji wymiany dźwigu z zadania nr 1, wykonania również instalacji oddymiającej szybu windowego?
ODPOWIEDZ: TAK
PYTANIE 3:
Jeśli Zamawiający wymaga wykonania instalacji oddymiania szybu windowego prosimy o określenie typu „tzw. „systemu oddymiania szybu windowego”, ponieważ na rynku istnieje wiele typów i rozwiązań technicznych różniących się od siebie ceną.
ODPOWIEDZ: Zdaniem zamawiającego drugorzędną sprawą jest wybór systemu (np.: LSC, JET, inne), problematyczne jest doprowadzenie powietrza na poziom podszybia (szyb windowy nie „sąsiaduje” z zewnętrzną ścianą budynku) poprzez wybudowanie czerpni zewnętrznej i rurociągu czerpnia-podszybie. Wentylatory i osprzęt wyciągowy mogą być zainstalowane w nadszybiu (maszynownia dźwigu), gdzie nie występuje ograniczenie przestrzenne na instalację urządzeń, klap dymowych, lub okien oddymiających.
PYTANIE 4:
Czy Zamawiający posiada ekspertyzę ppoż. z uzgodnieniami, co do sposobu wykonania systemu oddymiania szybu windowego? Umieszczony wpis w Programie Funkcjonalno ‑Użytkowym Załącznik nr 1 do SIWZ punkt 5.4 (strona 12/13) jest zbyt ogólnikowy w celu wykonania poprawnej kalkulacji i przyjęcia odpowiednich parametrów.
ODPOWIEDZ: NIE POSIADA. Wykonawca może uzupełnić swoją wiedzę poprzez dokonanie oględzin lub inwentaryzacji w SPZZOZ w Wyszkowie w każdym dniu roboczym w godz. od 8:00 do 15:35.
PYTANIE 5:
Czy Zamawiający potwierdza wykonanie oddymiania szybu windowego (zapis w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Załącznik nr 1) czy oddymiania maszynowni dźwigu zapis w Postanowieniu Maz. Komendanta Woj. Państwowej Straży Poż. punkt 5 strona 2?
ODPOWIEDZ: TAK; należy wykonać oddymianie szybu i maszynowni zgodnie z Postanowieniem Maz. Komendanta Woj. Państwowej Straży Poż. z dn. 11.04.2006 r. WZ 5595/30/06 punkt 2. Dostosowania w ograniczonym zakresie wszystkich dźwigów osobowych przystosowanych do potrzeb ekip ratowniczych w zakresie zasilania, sterowania i łączności oraz wyposażenia szybów dźwigowych w oddymianie oraz punkt 5. Wyposażenia wszystkich maszynowni dźwigów w Samoczynne urządzenia oddymiające uruchamiane automatycznie i ręcznie przyciskami.
PYTANIE 6:
Czy przedmiotem przetargu jest również wyposażenie klatek schodowych w samoczynne urządzenia oddymiające?
ODPOWIEDZ: NIE, oddymianie klatek jest wykonane.
PYTANIE 7:
Czy Zamawiający potwierdza, że dźwig podlegający wymianie (zadanie 1), ma być dostosowany jedynie w ograniczonym zakresie jako dźwig pracujący dla ekip ratowniczych w przypadku pożaru (tylko pod względem: zasilania, sterowania i łączności), czyli nie ma być w pełni zgodny z PN EN 81–72?
ODPOWIEDZ: Zdaniem Zamawiającego TAK; zadanie należy wykonać zgodnie z Postanowieniem Maz. Komendanta Woj. Państwowej Straży Poż. z dn. 11.04.2006 r. WZ 5595/30/06 punkt 2. Dostosowania w ograniczonym zakresie wszystkich dźwigów osobowych przystosowanych do potrzeb ekip ratowniczych w zakresie zasilania, sterowania i łączności oraz wyposażenia szybów dźwigowych w oddymianie. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z SIWZ i umową obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie zadania zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce, w tym:
- a) opracowanie niezbędnego zakresu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, zezwoleń budowlanych (decyzja o pozwoleniu na budowę, zgłoszenie budowy — jeżeli jest wymagane) oraz uzgodnieniem dokumentacji z właściwym organem jednostki dozoru technicznego, b) opracowanie instrukcji eksploatacji i konserwacji zamontowanego dźwigu. c) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu nowego, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem polskim decyzji dopuszczających dźwig do ruchu, w tym Protokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploatacji z Urzędu Dozoru Technicznego.
- 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07–200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0–29 7437600, faks 029 7437605
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwyszkow.pl
- 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
- III.3.3) Potencjał techniczny
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości — wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie — wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 — wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 ‑11 ustawy — wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- Załącznik nr 4 — informacja o przynależności lub nie do grupy kapitałowej;
- Załącznik nr 8A i, lub nr 8B- wzór umowy pozwiadczony na każdej stronie;
- Załącznik nr 9 — Formularz informacyjny o zespołach dzwigowych.
- 1 — Cena — 80
- 2 — okres gwarancji — 20
- a) zmiany danych adresowych zapisanych w umowie, b) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. c) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. e) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na realizację zamówienia. f) w razie przekształcenia organizacyjno — prawnego którejkolwiek ze stron. Strona objęta przekształceniem przekaże prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy swemu następcy prawnemu Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia, w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego. 3. Zmiana umowy w zakresie, o którym mowa w ust.1, wymaga dla swej ważności, formy pisemnej oraz zgody obu stron, w postaci aneksu na uzasadniony wniosek zainteresowanej strony, pod rygorem nieważności. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE ZADANIA: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ — DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW obejmującego: 1. Zadanie nr 1: wymiana na nowy dźwigu szpitalnego o nr ewidencyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpitala. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zawiera Program Funkcjonalno — Użytkowy oraz rysunki i szkice inwentaryzacyjne. Zadanie obejmuje: a) demontaż istniejącego dźwigu, b) opracowanie niezbędnego zakresu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, zezwoleń budowlanych (decyzja o pozwoleniu na budowę, zgłoszenie budowy — jeżeli jest wymagane) oraz uzgodnieniem dokumentacji z właściwym organem jednostki dozoru technicznego, c) opracowanie instrukcji eksploatacji i konserwacji zamontowanego dźwigu, d) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu nowego, opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych prawem polskim decyzji dopuszczających dźwig do ruchu, w tym Protokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploatacji z Urzędu Dozoru Technicznego. 2. Przedmiotem zamówienia objęta jest też co najmniej czteroletnia gwarancja bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty objęte umową w tym na wbudowane urządzenia i wyposażenie licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; w tym zakresie wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt do: 2.1. konserwowania dźwigów w zakresie podstawowym w sposób ustalony Instrukcją Konserwacji i Przepisami o Budowie i Eksploatacji Elektrycznych Dźwigów Pionowych oraz Dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzeń. 2.2. utrzymania dźwigów w stałym ruchu, dokonywanie przeglądów urządzeń dźwigowych oraz usuwanie na bieżąco zauważonych nieprawidłowości w działaniu tych urządzeń. Zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę Wykonawca zobowiązany usunąć jest w ciągu najbliższych 8 godzin roboczych. Wykonawca zapewnia całodobowe pogotowie techniczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00–6, 45.31.31.00–5, 45.30.00.00–0, 45.31.00.00–3.· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014. · 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: