SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1 Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpitalwyszkow.pl Wyszków, dnia 12/02/2014 roku. DEZ/P/341/ZP-45/2013 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Zapewnie­nie całodobowej ochrony osób i mienia SPZZOZ w  Wyszkowie Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał:
  • wyk­luczenia następu­ją­cych wykon­aw­ców:
  1. Ochrona 24 Piotr Miel­niczek ul. Wert­era 46, 20–713 Lublin — cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 15,99 zł.
  2. KONSORCJUM: MAXUS Sp. z o.o. ul. 3‑go Maja 64/66, Łódź i MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o. ul. 3‑go Maja 64/66, Łódź — cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 8,83 zł.
Uza­sad­nie­nie Pod­stawa praw­na: art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy pzp Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne: Wykon­aw­cy nie wykaza­li spełnienia warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu poprzez złoże­nie wyma­ganych doku­men­tów. W trak­cie bada­nia ofert Wykon­aw­cy nie odpowiedzieli na pisemne wezwanie Zamaw­ia­jącego do złoże­nia wyma­ganych doku­men­tów.
  • odrzuce­nia ofert następu­ją­cych wykon­aw­ców:
  1. Ochrona 24 Piotr Miel­niczek ul. Wert­era 46, 20–713 Lublin
  2. KONSORCJUM: MAXUS Sp. z o.o. ul. 3‑go Maja 64/66, Łódź i MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o. ul. 3‑go Maja 64/66, Łódź
UZASADNIENIE Pod­stawa praw­na: art. 24 ust.4 ustawy pzp Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne: Ofer­tę wykon­aw­cy wyk­luc­zonego uzna­je się za odrzu­coną.
  1. KERIM Sp. z o.o. ul. Dziel­na 11, 26–600 Radom
  2. Biuro Ochrony PANTERA Boże­na Grz­elec­ka ul. Armii Ludowej 9 m², 00–575 Warsza­wa
UZASADNIENIE Pod­stawa praw­na: art. 89 ust.2 ustawy pzp Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne: Treść złożonych ofert nie odpowia­da treś­ci SIWZ. Z treś­ci złożonych ofert wyni­ka infor­ma­c­ja o zlece­niu pod­wykon­aw­cy patrolu inter­wen­cyjnego zaś Zamaw­ia­ją­cy pis­mem z dnia 9/01/2014 roku zamieś­cił na stron­ie inter­ne­towej odpowiedzi na zadane pyta­nia w niniejszym postępowa­niu i tym samym dopre­cy­zował treść SIWZ zaz­nacza­jąc, że nie dopuszcza pod­wykon­aw­st­wa w zakre­sie patrolu inter­wen­cyjnego.
  1. Biuro Detek­ty­wisty­czno- Ochro­niarskie DETEKTOR S.C. ul. Ale­ja Wol­noś­ci 12,62–800 Kalisz
UZASADNIENIE Pod­stawa praw­na: art. 89 ust.2 ustawy pzp Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne: Treść złożonych ofert nie odpowia­da treś­ci SIWZ. Zgod­nie z zapisem podanym w punkcie 6 pkt 2 b) SIWZ Wykon­aw­ca zobow­iązany był przed­staw­ić z ostat­nich 3 lat doświad­cze­nie w zakre­sie całodobowej ochrony osób i mienia  przez nieprz­er­wany okres 12 miesię­cy, na rzecz co najm­niej jed­nego pod­mio­tu leczniczego  potwierd­zone ref­er­enc­ja­mi. Z treś­ci ofer­ty Wykon­aw­cy z wykazu świad­c­zonych usług- załącznik nr 4 żad­na ze wskazanych pod­miotów nie jest pod­miotem leczniczym w rozu­mie­niu obow­iązu­ją­cych przepisów prawa.
  1. Ochrona GOT S.C. T.R. Grę­da, A. Jan­duła, ul. Stołecz­na 89, 05–860 Pło­chocin
  2. Licencjonowana Agenc­ja Detek­ty­wisty­cz­na Ochrony Osób i Mienia LIDER ul. Wyspi­ańskiego 42 lok5, 06–400 Ciechanów
UZASADNIENIE Pod­stawa praw­na: art. 89 ust.2 ustawy pzp Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne: Treść złożonych ofert nie odpowia­da treś­ci SIWZ. Z wyjaśnień przed­staw­ionych w ramach odpowiedzi na wezwanie Zamaw­ia­jącego do treś­ci złożonych ofert wyni­ka infor­ma­c­ja o zlece­niu pod­wykon­aw­cy patrolu inter­wen­cyjnego zaś Zamaw­ia­ją­cy pis­mem z dnia 9/01/2014 roku zamieś­cił na stron­ie inter­ne­towej odpowiedzi na zadane pyta­nia w niniejszym postępowa­niu i tym samym dopre­cy­zował treść SIWZ zaz­nacza­jąc, że nie dopuszcza pod­wykon­aw­st­wa w zakre­sie patrolu inter­wen­cyjnego. jako najko­rzyst­niejszą wybra­no: Ofer­tę nr 6 złożoną przez: FORMACJA S.C. Woj­ciech Nosek, Ireneusz Krzyżanows­ki ul. Kli­masa 2, 41–800 Zabrze- cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 6,95 zł. UZASADNIENIE Niniejsza ofer­ta została wybrana ze wzglę­du na najniższą cenę spośród ofert niepodle­ga­ją­cych odrzuce­niu, zgod­nie z kry­teri­um określonym w SIWZ. Jed­nocześnie Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że pod­pisanie umowy z wybranym Wykon­aw­cą nastąpi z dniem 18/02/2014 roku w siedz­i­bie SPZZOZ w Wyszkowie. Ofer­ty w niniejszym postępowa­niu złożyli następu­ją­cy Wykon­aw­cy:
  1. Ochrona GOT S.C. T.R. Grę­da, A. Jan­duła, ul. Stołecz­na 89, 05–860 Pło­chocin- cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 5,90 zł- ofer­ta odrzu­cona.
  2. Ochrona 24 Piotr Miel­niczek ul. Wert­era 46, 20–713 Lublin- cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 15,99 zł- wykon­aw­ca wyk­luc­zony.
  3. KERIM Sp. z o.o. ul. Dziel­na 11, 26–600 Radom- cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 5,78 zł- ofer­ta odrzu­cona.
  4. Licencjonowana Agenc­ja Detek­ty­wisty­cz­na Ochrony Osób i Mienia LIDER ul. Wyspi­ańskiego 42 lok5, 06–400 Ciechanów–  cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 8,57 zł- ofer­ta odrzu­cona.
  5. Biuro Ochrony PANTERA Boże­na Grz­elec­ka ul. Armii Ludowej 9 m², 00–575 Warsza­wa- cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 6,32 zł- ofer­ta odrzu­cona.
  6. FORMACJA S.C. Woj­ciech Nosek, Ireneusz Krzyżanows­ki ul. Kli­masa 2, 41–800 Zabrze- cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 6,95 zł- 100 pkt w jedynym kry­teri­um ceny.
  7. KONSORCJUM: MAXUS Sp. z o.o. ul. 3‑go Maja 64/66, Łódź i MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o. ul. 3‑go Maja 64/66, Łódź- cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 8,83 zł- wykon­aw­ca wyk­luc­zony.
  8. Biuro Detek­ty­wisty­czno- Ochro­niarskie DETEKTOR S.C. ul. Ale­ja Wol­noś­ci 12,62–800 Kalisz- cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 8,71 zł- ofer­ta odrzu­cona.
  9. GWARANT Sp. z o.o. ul. Puławska 228 lok 71, 02–670 Warsza­wa- cena brut­to za 1 roboc­zo- godz­inę na jed­noosobowym posterunku wynosi 7,07 zł- 98,30 pkt w jedynym kry­teri­um ceny.
Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie Wyszków, dnia 09/01/2014 r. DEZ/P/341/ZP- 45/2013 Doty­czy: Prze­tar­gu nieogranic­zonego w przed­mio­cie: ZAPEWNIENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA SPZZOZ W WYSZKOWIE. W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.), doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi: Pytanie 1: Zwracam się z uprze­jmą prośbą o udzie­le­nie infor­ma­cji dot. grup inter­wen­cyjnych. Czy moż­na korzys­tać w tym zakre­sie z pod­wykon­aw­cy? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie dopuszcza. Pytanie 2: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga aby pra­cown­i­cy bezpośred­nio real­izu­ją­cy usługę posi­adali Licencję pra­cown­i­ka ochrony fizy­cznej / byli wpisani na listę kwal­i­fikowanych pra­cown­ików ochrony fizy­cznej? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza, nie wyma­ga. Pytanie  3:  Czy Wyma­ga­ją­cy wyma­ga wniesienia wadi­um? Odpowiedź: W postępowanie nie jest zabez­piec­zone wadi­um. Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, iż ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie i jest do dnia 13/01/2014 do godz.10:00. Otwar­cie ofert nastąpi w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego w dniu 13/01/2014 roku o godz. 10:15. Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie Wyszków: Zapewnie­nie całodobowej ochrony osób i mienia SPZZOZ w Wyszkowie Numer ogłoszenia: 2838 — 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — usłu­gi Zamieszczanie ogłoszenia: obow­iązkowe. Ogłosze­nie doty­czy: zamówienia pub­licznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
  1. 1) NAZWA I ADRES: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, 07–200 Wyszków, woj. mazowieck­ie, tel. 0–29 7437600, faks 029 7437605.
Adres strony inter­ne­towej zamaw­ia­jącego: www.szpitalwyszkow.pl
  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodziel­ny pub­liczny zakład opie­ki zdrowot­nej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówie­niu przez zamaw­ia­jącego: Zapewnie­nie całodobowej ochrony osób i mienia SPZZOZ w Wyszkowie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usłu­gi. II.1.4) Określe­nie przed­mio­tu oraz wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: 1. Przed­miotem umowy jest zapewnie­nie całodobowej ochrony osób i mienia SPZZOZ w Wyszkowie a w szczegól­noś­ci real­i­zowanie ochrony poprzez całodobowy dyżur na dwóch posterunk­ach. Rozlicze­nie nastąpi zgod­nie z rzeczy­wistym wyko­naniem przed­mio­tu umowy . 2. Zamaw­ia­ją­cy powierza obow­iązek całodobowej ochrony mienia w celu zabez­pieczenia go przed kradzieżą, kradzieżą z wła­maniem, strata­mi spowodowany­mi akta­mi wan­dal­iz­mu, chuli­gańst­wa, pożarem i skutka­mi warunk­ów atmos­fer­ycznych a w szczegól­noś­ci następu­jące obiek­ty: ‑Budynek Główny Zakładu ze Szpi­talem Powia­towym usy­tuowanym na dzi­ałce 2622–2, Przy­chod­nią Przyszpi­tal­ną, Dzi­ałem Pomo­cy Doraźnej, SOR-em i Izbą Przyjęć, ‑Budynek Przy­chod­ni Rejonowej nr 1 z Pra­cown­ią Bak­te­ri­ologii i Apteką, ‑Budynek Admin­is­tra­cyjny, ‑Budynek Gospo­dar­czy z garaża­mi, pomieszcze­niem sto­larni, agre­gatem prą­dotwór­czym i dyżurką ochrony, ‑Budynek Pros­ek­to­ri­um z mag­a­zynem Apte­ki i Tlenown­ią, ‑Zbiornik Ciekłego Tlenu Medy­cznego, ‑Stac­je Trafo, ‑Pozostałe budowle zna­j­du­jące się na wyżej wymienionej dzi­ałce, w tym Porad­nia Leczenia Uza­leżnień, Sklepy, Studnie, Zbiornik Prze­ci­w­pożarowy, ‑Samo­chody Trans­portu San­i­tarnego i samo­chody admin­is­tra­cyjno- dostaw­cze SPZZOZ w Wyszkowie. 3.Do zadań ochrony należy: a) ochrona powier­zonego mienia przed kradzieżą, zniszcze­niem, uszkodze­niem, skutka­mi warunk­ów atmos­fer­ycznych i pożarem, b) zapo­b­ie­ganie i prze­ci­wdzi­ałanie wszelkim prze­ja­wom i aktom wan­dal­iz­mu, chuli­gańst­wa oraz zakłó­ca­nia porząd­ku pub­licznego, c) niezwłoczne powiadami­an­ie o istot­nych wydarzeni­ach Dyrek­to­ra SPZZOZ oraz Starszego Lekarza Dyżu­ru, a w sytu­ac­jach szczegól­nych jak napad, wła­manie , pożar, także. Policję , Straż Pożarną, itp. d) stała obserwac­ja terenu Zakładu zna­j­du­jącego się w zasięgu kamer oraz obsłu­ga sys­te­mu mon­i­torowa­nia. e) zabez­piecze­nie przed dostaniem się na teren obiek­tu ochra­ni­anego osób nieupoważnionych, f) prowadze­nie książ­ki obchodów i odno­towywanie w niej wszys­t­kich doko­nanych czyn­noś­ci, g) nadzór nad pobieraniem i zwrotem kluczy do pomieszczeń przez oso­by upoważnione oraz egzek­wowanie wpisów do właś­ci­wego rejestru kluczy, h) sprawdzanie pod­czas obchodów zamknię­cia drzwi wejś­ciowych do pomieszczeń i budynków użytkowanych przez SPZZOZ w Wyszkowie. i) egzek­wowanie zakazu parkowa­nia samo­chodów poza miejscem wyłącznie do tego przez­nac­zonym zarówno przez pra­cown­ików jak i pozostałe oso­by. j) obsłu­ga szla­banów wjaz­dowych wraz z przyj­mowaniem opłat za parkowanie na tere­nie Zakładu zgod­nie z reg­u­laminem oraz rozliczanie się z otrzy­manej gotów­ki na pod­staw­ie kasy fiskalnej w kasie Zakładu. k) infor­mowanie zain­tere­sowanych osób o usy­tuowa­niu poszczegól­nych komórek orga­ni­za­cyjnych i obsłu­ga szat­ni. l) prze­ci­wdzi­ałanie nie kon­trolowane­mu ruchowi pojazdów na tere­nie obję­tym ochroną, m) skierowanie patrolu inter­wen­cyjnego w przy­pad­ku pojaw­ienia się syg­nału tele­fon­icznego z Pra­cowni Fizjoter­apii i Reha­bil­i­tacji w Wyszkowie przy uli­cy 1‑go Maja 9b w celu ustal­e­nia przy­czyn włączenia się alar­mu. n) odśnieżanie wszys­t­kich wjazdów oraz dróg do zakładu, szczegól­nie do Szpi­tal­nego Odd­zi­ału Ratunkowego i Izby Przyjęć, prze­jść dla pieszych na tere­nie zakładu, a także posypy­wanie piask­iem w cza­sie gołoledzi w godz­i­nach 15:00–07:00 w dni robocze, sobo­ty- niedziele i w dni wolne od pra­cy całodobowo. o) wzy­wanie patrolu w przy­pad­ku stwierdzenia zakłóceń porząd­ku. p) wykony­wanie innych czyn­noś­ci na polece­nie Dyrek­to­ra lub Kierown­i­ka Dzi­ału Admin­is­tracji i Zaopa­trzenia, Kierown­i­ka Dzi­ału Tech­nicznego i Zamówień Pub­licznych. 4. Obow­iąz­ki Wykon­aw­cy: a) obow­iązek zgłasza­nia har­mono­gramem- grafikiem pra­cy osób wykonu­ją­cych czyn­noś­ci określone w umowie w ter­minie do ostat­niego dnia miesią­ca poprzedza­jącego dany miesiąc. b) obow­iązek zgłasza­nia osób wykonu­ją­cych określone w umowie czyn­noś­ci przed ter­minem ich wyko­na­nia. 5. Patrol inter­wen­cyjny: a) Dyżu­ru­ją­cy w SPZZOZ pra­cown­i­cy ochrony, muszą mieć możli­wość wezwa­nia, drogą radiotele­fon­iczną, patrolu inter­wen­cyjnego, który zabez­pieczy ochronę SPZZOZ w wyjątkowych sytu­ac­jach. Wyma­gany czas przy­jaz­du patrolu: do 3 min­ut od chwili wezwa­nia… II.1.6) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 75.24.00.00–0, 90.60.00.00–3. II.1.7) Czy dopuszcza się złoże­nie ofer­ty częś­ciowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złoże­nie ofer­ty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesią­cach: 36. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykony­wa­nia określonej dzi­ałal­noś­ci lub czyn­noś­ci, jeżeli przepisy prawa nakłada­ją obow­iązek ich posi­ada­nia Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku oraz zez­wole­nie na prowadze­nie dzi­ałal­noś­ci objętej zamówie­niem zgod­nie z obow­iązu­ją­cy­mi przepisa­mi. III.3.2) Wiedza i doświad­cze­nie Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku oraz z ostat­nich 3 lat doświad­cze­nie w zakre­sie całodobowej ochrony osób i mienia przez nieprz­er­wany okres 12 miesię­cy, na rzecz co najm­niej jed­nego pod­mio­tu leczniczego potwierd­zone ref­er­enc­ja­mi. Ochrona musi być real­i­zowana przez całodobowy dyżur na co najm­niej jed­nym posterunku. III.3.3) Potenc­jał tech­niczny Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku. III.3.4) Oso­by zdolne do wyko­na­nia zamówienia Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku oraz oświad­cze­nie, że oso­by, które będą uczest­niczyć w wykony­wa­niu zamówienia posi­ada­ją wyma­gane prawem uprawnienia. III.3.5) Sytu­ac­ja eko­nom­icz­na i finan­sowa Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku oraz w tym zakre­sie Wykon­aw­ca wykaże, że posi­a­da ubez­piecze­nie odpowiedzial­noś­ci cywilnej w zakre­sie prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci gospo­dar­czej związanej z przed­miotem zamówienia na kwotę 300.000 zło­tych. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakre­sie wykaza­nia speł­ni­a­nia przez wykon­aw­cę warunk­ów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświad­czenia o speł­ni­a­n­iu warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu należy przedłożyć: potwierdze­nie posi­ada­nia uprawnień do wykony­wa­nia określonej dzi­ałal­noś­ci lub czyn­noś­ci, jeżeli przepisy prawa nakłada­ją obow­iązek ich posi­ada­nia, w szczegól­noś­ci kon­ces­je, zez­wole­nia lub licenc­je; wykaz wyko­nanych, a w przy­pad­ku świad­czeń okre­sowych lub ciągłych również wykony­wanych, głównych dostaw lub usług, w okre­sie ostat­nich trzech lat przed upły­wem ter­minu składa­nia ofert albo wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu, a jeżeli okres prowadzenia dzi­ałal­noś­ci jest krót­szy — w tym okre­sie, wraz z podaniem ich wartoś­ci, przed­mio­tu, dat wyko­na­nia i pod­miotów, na rzecz których dostawy lub usłu­gi zostały wyko­nane, oraz załącze­niem dowodów, czy zostały wyko­nane lub są wykony­wane należy­cie; oświad­cze­nie, że oso­by, które będą uczest­niczyć w wykony­wa­niu zamówienia, posi­ada­ją wyma­gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakłada­ją obow­iązek posi­ada­nia takich uprawnień; opła­coną polisę, a w przy­pad­ku jej braku, inny doku­ment potwierdza­ją­cy, że wykon­aw­ca jest ubez­piec­zony od odpowiedzial­noś­ci cywilnej w zakre­sie prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci związanej z przed­miotem zamówienia. III.4.2) W zakre­sie potwierdzenia niepodle­ga­nia wyk­lucze­niu na pod­staw­ie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświad­cze­nie o braku pod­staw do wyk­luczenia; aktu­al­ny odpis z właś­ci­wego rejestru lub z cen­tral­nej ewidencji i infor­ma­cji o dzi­ałal­noś­ci gospo­dar­czej, jeżeli odręb­ne przepisy wyma­ga­ją wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykaza­nia braku pod­staw do wyk­luczenia w opar­ciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert; III.4.3) Doku­men­ty pod­miotów zagranicznych Jeżeli wykon­aw­ca ma siedz­ibę lub miejsce zamieszka­nia poza tery­to­ri­um Rzeczy­pospo­litej Pol­skiej, przed­kła­da: III.4.3.1) doku­ment wys­taw­iony w kra­ju, w którym ma siedz­ibę lub miejsce zamieszka­nia potwierdza­ją­cy, że: nie otwarto jego lik­widacji ani nie ogłos­zono upadłoś­ci — wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert; III.4.4) Doku­men­ty doty­czące przy­należnoś­ci do tej samej grupy kap­i­tałowej lista pod­miotów należą­cych do tej samej grupy kap­i­tałowej w rozu­mie­niu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i kon­sumen­tów albo infor­ma­cji o tym, że nie należy do grupy kap­i­tałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne doku­men­ty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) for­mu­la­rz ofer­towy, zaparafowany przez Wykon­aw­cę wzór umowy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzie­le­nia zamówienia: prze­targ nieogranic­zony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kry­te­ria oce­ny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewidu­je się istotne zmi­any postanowień zawartej umowy w sto­sunku do treś­ci ofer­ty, na pod­staw­ie której doko­nano wyboru wykon­aw­cy: Dopuszczalne zmi­any postanowień umowy oraz określe­nie warunk­ów zmi­an
  1. a) zakre­su świad­c­zonych usług w związku ze zmi­ana­mi orga­ni­za­cyjny­mi leżą­cy­mi po stron­ie Zamaw­ia­jącego, b) z uwa­gi na nieza­leżne od stron okolicznoś­ci (tj. choro­ba, wypad­ki losowe, nieprzewidziane zmi­any orga­ni­za­cyjne) doty­czące osób kluc­zowych dla real­iza­cji umowy oraz osób reprezen­tu­ją­cych strony, c) zmi­an­ie uległy dane telead­resowe zapisane w umowie, d) zaist­nienia omył­ki pis­arskiej lub rachunkowej. e) zaist­nienia siły wyższej (powódź, pożar, zamiesz­ki, stra­j­ki, ata­ki ter­ro­rysty­czne, prz­er­wy w dostaw­ie energii elek­trycznej) mającej wpływ na real­iza­cję umowy. f) zmi­any powszech­nie obow­iązu­ją­cych przepisów prawa w zakre­sie mają­cym wpływ na real­iza­cję umowy, w tym zmi­any usta­wowej staw­ki podatku VAT. g) możli­wość zmniejszenia ochrony o 1 stanowisko w trak­cie real­iza­cji umowy. h) wys­tąpi­enia nieza­leżnych od Zamaw­ia­jącego i Wykon­aw­cy istot­nych okolicznoś­ci, których nie moż­na było przewidzieć przy zachowa­niu należytej staran­noś­ci, które mają wpływ na real­iza­cję zamówienia. i) strony dopuszcza­ją możli­wość zmi­any niniejszej umowy w częś­ci doty­czącej jej zakre­su oraz ceny w przy­pad­ku zmi­any przez Zamaw­ia­jącego zasad obsłu­gi parkingu szpi­tal­nego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony inter­ne­towej, na której jest dostęp­na specy­fikac­ja istot­nych warunk­ów zamówienia: www.szpitalwyszkow.pl Specy­fikację istot­nych warunk­ów zamówienia moż­na uzyskać pod adresem: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie ul. KEN 1 07–200 Wyszków zp_spzzozwyszkow@wp.pl. IV.4.4) Ter­min składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu lub ofert: 13.01.2014 godz­i­na 10:00, miejsce: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie ul. KEN 1 07–200 Wyszków w budynku admin­is­tra­cyjnym w poko­ju nr 3. IV.4.5) Ter­min związa­nia ofer­tą: okres w dni­ach: 30 (od ostate­cznego ter­minu składa­nia ofert). IV.4.17) Czy przewidu­je się unieważnie­nie postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia, w przy­pad­ku nieprzyz­na­nia środ­ków pochodzą­cych z budże­tu Unii Europe­jskiej oraz niepodle­ga­ją­cych zwro­towi środ­ków z pomo­cy udzielonej przez państ­wa członkowskie Europe­jskiego Porozu­mienia o Wol­nym Hand­lu (EFTA), które miały być przez­nac­zone na sfi­nan­sowanie całoś­ci lub częś­ci zamówienia: nie Mate­ri­ały do pobra­nia