SAMODZIELNY PUBLICZNY  ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ  w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1
 
Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpital-wyszkow.com.pl

Wyszków, dnia 10/10/2014 r.
DEZ/P/341/ZP- 24/2014
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Dzierżawa automaty­cznego anal­iza­to­ra bio­chemicznego oraz dostawa odczyn­ników i mate­ri­ałów zuży­wal­nych do badań bio­chemicznych w SPZZOZ w Wyszkowie Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał wyboru: ofer­ty nr 1: Bio­Merieux Pol­s­ka Sp. z o.o., ul. Gen. J. Zającz­ka 9, 01–518 Warsza­wa na dwa lata za cenę brut­to 275.947,66 zł; Uza­sad­nie­nie. W przed­miotowym prze­tar­gu została złożona jed­na ofer­ta, której cena mieś­ci się w kwocie jaką Zamaw­ia­ją­cy przez­naczył na real­iza­cję niniejszego zamówienia. Jed­nocześnie Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że pod­pisanie umowy z wybranym Wykon­aw­cą nastąpi z dniem 15/10/2014 roku w siedz­i­bie SPZZOZ w Wyszkowie. Ofer­ty złożyli następu­ją­cy Wykon­aw­cy: Bio­Merieux Pol­s­ka Sp. z o.o., ul. Gen. J. Zającz­ka 9, 01–518 Warsza­wa na dwa lata za cenę brut­to 275.947,66 zł – 100 pkt w jedynym kry­teri­um ceny.
Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie

Wyszków, dnia 06/10/2014  r.
DEZ/P/341/ZP- 24/2014 Doty­czy: Prze­tar­gu nieogranic­zonego w przed­mio­cie: Dzierżawę automaty­cznego anal­iza­to­ra bio­chemicznego oraz dostawę odczyn­ników i mate­ri­ałów zuży­wal­nych do badań bio­chemicznych w SPZZOZ w Wyszkowie. W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz. 907 z późn. zm.), doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi: Pytanie 1: SIWZ pkt V Czy nie nastąpiła pomył­ka w okre­sie real­iza­cji umowy czy nie powin­no być od 28/10/2014 do 27/10/2016? Odpowiedź: Tak nastąpiła omył­ka. Przewidy­wany ter­min udzie­le­nia zamówienia to okres od dnia 28/10/2014 do dnia 27/10/2016 roku. Pytanie 2: §5 ust 2 Czy Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na zmi­anę zapisu na „Wykon­aw­ca oświad­cza, że wszys­tkie sprzedawane i dostar­czane towary będące wyrobem medy­cznym są wyko­nane oraz dopuszc­zone do obro­tu i stosowa­nia w służ­bie zdrowia zgod­nie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medy­cznych (Dz. U z 2010 r., Nr 107,poz. 679 z późn. zm.) i inny­mi obow­iązu­ją­cy­mi przepisa­mi prawa.” â zgod­nie z SIWZ ? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 3:  §6 ust. 2 lit. b â Czy Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na wydłuże­nie ter­minu dla zamówień awaryjnych do 48 godzin w dni robocze? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę. Pytanie 4: §6 ust. 2 lit. b â Jeżeli Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody na powyższe czy wyrazi zgodę na dopisanie po sfor­mułowa­niu „24 godzin” słów „w dni robocze”? Odpowiedź: Jak wyżej. Pytanie 5: §6 ust. 3 â€Czy Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na mody­fikację zapisu na: „W przy­pad­ku nie zre­al­i­zowa­nia z winy Wykon­aw­cy zamówienia i przekroczenia  ter­minu wskazanego powyżej o co najm­niej 3 dni, Zamaw­ia­ją­cy po uprzed­nim zaw­iadomie­niu Wykon­aw­cy zle­ci oso­bie trze­ciej real­iza­cję zamówienia oraz obciąży Wykon­aw­cę  różnicą kosztów pomiędzy zaku­pem inter­wen­cyjnym a ceną wynika­jącą z umowy.”? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę. Pytanie 6: §6 ust. 4 â Czy Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na dopisanie po sfor­mułowa­niu „5 dni” słów „w dni robocze”? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę. Pytanie 7: §7 ust. 3 â Czy Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na mody­fikację zapisu na: „Wykon­aw­ca zobow­iązu­je się w ter­minie 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia rekla­macji przez Zamaw­ia­jącego ode­brać na włas­ny koszt od Zamaw­ia­jącego reklam­owany towar oraz dokon­ać wymi­any na towar wol­ny od wad zgod­nie z ter­minem podanym w § 6 pk.2 niniejszej umowy. W przy­pad­ku nie uzna­nia rekla­macji kosz­ty wysyłki/odbioru  ponosi Zamaw­ia­ją­cy.”? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 8: §10 ust. 1 lit. a â Czy Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na obniże­nie wysokoś­ci kary umownej do 5%? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 9: §10 ust. 1 lit. c â Czy Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na zmi­anę sposobu oblicza­nia kary umownej na: „za opóźnie­nie w dostar­cze­niu przed­mio­tu umowy z powodu okolicznoś­ci, za które odpowia­da Wykon­aw­ca- w wysokoś­ci 0,2 % wartoś­ci zamówionego a nie dostar­c­zonego w ter­minie towaru, za każdy dzień opóźnienia.”? Uza­sad­nie­nie: Kara win­na być lic­zona od częś­ci nien­ależytej real­iza­cji zamówienia. Jeśli np. Wykon­aw­ca dostar­czy 9 z 10 opakowań w ter­minie, a z uwa­gi na chwilowy brak asorty­men­tu w mag­a­zynie 1 opakowanie dostar­czy z jednod­niowym opóźnie­niem, to kara umow­na lic­zona od wartoś­ci całego zamówienia jest karą nieuza­sad­nioną. Prosimy, by kara ta była lic­zona od fak­ty­cznie dostar­c­zonego towaru z opóźnie­niem. Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, iż ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie i jest do dnia 08/10/2014 do odz.10:00. Otwar­cie ofert nastąpi w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego w dniu 08/10/2014 roku o godz. 10:15.
Woj­ciech Żubrows­ki Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Lecznict­wa

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — dostawy