SAMODZIELNY PUBLICZNY  ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ  w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1
 
Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpital-wyszkow.com.pl

Wyszków, dnia 01/062015 r.
DEZ/P/341/ZP- 20/2015
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t. j. Dz. U. 2013, poz. 907 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Dostawa implan­tów ortope­dy­cznych do SPZZOZ w Wyszkowie, Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał:
  1. unieważnienia postępowa­nia w zakre­sie paki­etu nr 9.
Pod­stawa praw­na: art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 poz.907 z późn. zm.). Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne: Nie została złożona żad­na ofer­ta niepodle­ga­ją­ca odrzuce­niu.
  1. wyboru:
    1. ofer­tę nr 1 dla paki­etu nr 10 złożoną przez: ARNO-MED. Sp. z o.o., ul. Kole­jowa 24, 55–081 Mietków:
      • paki­et nr 10 cena brut­to 29117,66 zł, ter­min płat­noś­ci fak­tu­ry od dnia jej doręczenia 46 dni.
    2. ofer­tę nr 2 dla paki­etu nr 8 złożoną przez: AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysią­cle­cia 14, 64–300 Nowy Tomyśl:
      • paki­et nr 8 cena brut­to 14040,00 zł, ter­min płat­noś­ci fak­tu­ry od dnia jej doręczenia 30 dni.
Uza­sad­nie­nie wyboru. W niniejszym postępowa­niu w zakre­sie paki­etu nr 8, 10  złożono po jed­nej ofer­cie, których cena mieś­ci się w kwocie jaka Zamaw­ia­ją­cy zamierza przez­naczyć na real­iza­cję niniejszego zamówienia. Jed­nocześnie Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że pod­pisanie umowy z wybrany­mi Wykon­aw­ca­mi nastąpi z dniem 03/06/2015 roku w siedz­i­bie SPZZOZ w Wyszkowie w zakre­sie paki­etu nr 8,10. Ofer­ty w niniejszym postępowa­niu złożyli następu­ją­cy Wykon­aw­cy:
  1. ARNO-MED. Sp. z o.o., ul. Kole­jowa 24, 55–081 Mietków:
    • paki­et nr 10 cena brut­to 29117,66 zł, ter­min płat­noś­ci fak­tu­ry od dnia jej doręczenia 46 dni ->kry­teri­um ceny: 95 pkt; kry­teri­um ter­min płat­noś­ci fak­tu­ry od dnia jej doręczenia: 4 pkt. Razem: 99 pkt.
  2. AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysią­cle­cia 14, 64–300 Nowy Tomyśl:
    • paki­et nr 8 cena brut­to 14040,00 zł, ter­min płat­noś­ci fak­tu­ry od dnia jej doręczenia 30 dni  -> kry­teri­um ceny: 95 pkt; ; kry­teri­um ter­min płat­noś­ci fak­tu­ry od dnia jej doręczenia: 1 pkt. Razem: 96 pkt.
Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie

Wyszków, dnia 21/05/2015 r.
DEZ/P/341/ZP- 20/2015 Doty­czy: Prze­tar­gu nieogranic­zonego w przed­mio­cie: Dostawa implan­tów ortope­dy­cznych do SPZZOZ w Wyszkowie. W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. ustawa pra­wo zamówień pub­licznych (t. j. Dz. U. 2013, poz. 907 z późn. zm.), doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi: Pytanie nr 1 paki­et 10: Czy w poz. 2 Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci możli­wość ofer­owa­nia wkrętów do koś­ci gąbcza­stej w dłu­goś­ci­ach 30–120mm zami­ast 30–150mm? Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy dopuszcza Pytanie nr 2 paki­et 10: Czy w poz. 3 Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci możli­wość ofer­owa­nia wkrętów kostkowych w dłu­goś­ci­ach 20–70mm zami­ast 20–80mm? Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy dopuszcza Pytanie nr 3 paki­et 10: Czy w poz. 4 Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci możli­wość ofer­owa­nia wkrętów kani­u­lowanych w dłu­goś­ci­ach 20–70mm zami­ast 20–80mm? Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy dopuszcza Pytanie nr 4 paki­et 10: Czy w poz. 7 Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci możli­wość ofer­owa­nia płyt­ki 1/3 rur­ki, 1x9mm, otwory pod wkrę­ty o śred­ni­cy 3,5mm, dłu­goś­ci od 71–135mm, ilość otworów od 4–8? Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy dopuszcza Pytanie nr 5 paki­et 10: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na dodanie kolum­ny pt. „Nr kat­a­l­o­gowy”? Poz­woli to Wykon­aw­cy dokład­nie określić ofer­owany asorty­ment, nato­mi­ast Zamaw­ia­jące­mu w trak­cie trwa­nia umowy zwery­fikować ofer­tę z dostar­c­zonym towarem. Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy dopuszcza Pytanie nr 6: Czy Zamaw­ia­ją­cy zgodzi się na zmi­anę §3, § 4, § 11 ust. 1  lit. c w tema­cie warunk­ów real­iza­cji dostaw poprzez usunię­cie z treś­ci SIWZ i umowy zapisów o utworze­niu mag­a­zynu buforowego, jego uzu­peł­ni­a­n­iu i dopre­cy­zowanie zapisów, że dostawy będą real­i­zowane na bieżą­co na pod­staw­ie składanych przez Zamaw­ia­jącego zamówień w ter­minie 48 godzin od otrzy­ma­nia zamówienia? Asorty­ment uję­ty w pakiecie nr 10 zwycza­jowo dostar­czany jest sukcesy­wnie na zamówie­nie. Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody, zgod­nie z SIWZ Pytanie nr 7: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na usunię­cie zapisu § 3 ust. 4 doty­czącego uży­czenia instru­men­tar­i­um z uwa­gi na to, że do asorty­men­tu ujętego w pakiecie nr 10 nie jest wyma­gane spec­jal­isty­czne instru­men­tar­i­um? Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody — śrubokrę­ty kani­u­lowane Pytanie nr 8: Czy w związku z §5 ust. 1 Zamaw­ia­ją­cy wskaże uprawnione oso­by z imienia i nazwiska, czy też są to jedynie oso­by wskazane w KRS? Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy zmienia zapis w §5 ust. 1 „Wykon­aw­ca real­izu­je zamówienia pisemne opieczę­towane pieczę­cią fir­mową Zamaw­ia­jącego i pod­pisane przez uprawnionych pra­cown­ików.” Pytanie nr 9: Czy Zamaw­ia­ją­cy dookreśli w §6 ust. 3, iż ter­min załatwienia rekla­macji będzie lic­zony od dnia przesła­nia pis­ma rekla­ma­cyjnego wraz z reklam­owanym towarem? Reklam­owany towar powinien zostać przesłany Wykon­aw­cy w celu usto­sunkowa­nia się Wykon­aw­cy do złożonej rekla­macji. Pro­ponowany przez Państ­wa zapis nakła­da na Wykon­aw­cę obow­iązek wymi­any towaru jedynie w opar­ciu o przesłane zgłosze­nie bez możli­woś­ci usto­sunkowa­nia się do niego. Odpowiedź: zgod­nie z SIWZ Pytanie nr 10: Czy w §7 Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na odstąpi­e­nie od tak szczegółowego opisu wymogów wzglę­dem przeprowadzenia szkole­nia, w odniesie­niu do asorty­men­tu, który jest powszech­nie znany i stosowany? Odpowiedź: zgod­nie z SIWZ Pytanie nr 11: Czy Zamaw­ia­ją­cy zgodzi się na zmi­anę §8 ust. 1 w następu­ją­cy sposób: „Wraz z zamówionym towarem Wykon­aw­ca dostar­czy fak­turę VAT według cen jed­nos­tkowych ustalonych w drodze postępowa­nia prze­tar­gowego…”? Odpowiedź: zgod­nie z SIWZ Pytanie nr 12: Czy Zamaw­ia­ją­cy doda zapis w §10 ust. 3, że odstąpi­e­nie od umowy przez Zamaw­ia­jącego będzie poprzed­zone wezwaniem Wykon­aw­cy do real­i­zowa­nia umowy zgod­nie z zawarty­mi w umowie postanowieni­a­mi? Obec­ny zapis umowy może powodować uprzy­wile­jowanie jed­nej ze stron umowy co może być niez­godne z zasada­mi społeczno – gospo­dar­czym określony­mi w kodek­sie cywilnym. W związku z powyższym koniecznym jest zmi­ana zapisu. Odpowiedź: zgod­nie z SIWZ Pytanie nr 13: Czy w §11 ust. 1 lit d Zamaw­ia­ją­cy zmieni sposób nal­icza­nia kar umownych zami­ast „za każdą rozpoczętą godz­inę opóźnienia”  na „każdy rozpoczę­ty dzień zwło­ki”? Powyższa zmi­ana jest b. istot­na z uwa­gi na określe­nie wysokoś­ci kary umownej, oraz ustal­e­nia, czy kara umow­na nie jest wygórowana. Pod­kreślić należy, że w dok­trynie prawa zamówień pub­licznych oraz w aktu­al­nym orzecznictwie KIO ustanaw­ian­ie przez Zamaw­ia­jącego w umowie rażą­co wyso­kich kar umownych, bezwzględ­nie należy uznać, za narusze­nie zasad zachowa­nia ucz­ci­wej konkurencji wyrażonej w przepisie art. 7 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004r. pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2010r., nr 113 poz. 759 z późn. zm.), które może być uza­sad­nioną pod­stawą do żąda­nia unieważnienia postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego w try­bie art. 93 ust. 1 pkt.7 ustawy pra­wo zamówień pub­licznych z uwa­gi, iż postępowanie jest obar­c­zone wadą uniemożli­wia­jącą zawar­cie ważnej umowy w spraw­ie zamówienia pub­licznego. Biorąc pod uwagę powyższe zmi­ana kar umownych jest w pełni uza­sad­niona. Odpowiedź: zgod­nie z SIWZ Pytanie nr 14: Czy Zamaw­ia­ją­cy dookreśli w §13, iż rozpoczę­ciem dro­gi pol­ubownego rozstrzyg­nię­cia sporu doty­czącego zapłaty za dostar­c­zony towar będzie przesłanie wezwa­nia do zapłaty? Obec­ny zapis wyma­ga dopre­cy­zowa­nia w celu praw­idłowej real­iza­cji umowy. Jed­noz­nacznie brak jest przesłanek do tego aby wys­tępowała potrze­ba przeprowadza­nia odd­ziel­nego postępowa­nia w częś­ci doty­czącej ustal­e­nia ter­minu zapłaty za dostar­c­zony towar. Odpowiedź: zgod­nie z SIWZ Pytanie nr 15: Rozdz. III pkt 1 lit. a‑e SIWZ poprzez dopre­cy­zowanie,  że zapisy doty­czące utworzenia mag­a­zynu buforowego, jego uzu­pełnień oraz uży­cze­nie instru­men­tar­i­um  nie doty­czą paki­etu nr 10? W zakre­sie paki­etu nr 10 dostawy będą real­i­zowane na bieżą­co na pod­staw­ie składanych przez Zamaw­ia­jącego zamówień w ter­minie 48 godzin od otrzy­ma­nia zamówienia? Odpowiedź: zgod­nie z SIWZ Pytanie nr 16: Załącznik nr 1 pkt 3 prosimy o dodanie lub zmi­anę –– Ter­min real­iza­cji zamówień sukcesy­wnych – 48 godzin (Paki­et nr 10)? Odpowiedź: zgod­nie z SIWZ Pytanie nr 17: Czy zamaw­ia­ją­cy w pakiecie 10 , pozy­cji 2 przy­chyli się do zaofer­owa­nia wkrętów do koś­ci gąbcza­stej Ø 6.5 , dłu­goś­ci 20mm-115mm? Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy dopuszcza Pytanie nr 18: Czy zamaw­ia­ją­cy w pakiecie 10, pozy­cji 4 przy­chyli się do zaofer­owa­nia wkrętów kani­u­lowanych samog­win­tu­ją­cych Ø 4,5 , dłu­goś­ci 20 mm-72 mm? Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy dopuszcza Pytanie nr 19: Czy zamaw­ia­ją­cy w pakiecie 10, pozy­cji 5 przy­chyli się do zaofer­owa­nia wkrętów kani­u­lowanych samog­win­tu­ją­cych Ø 7,0, dłu­goś­ci 45 mm-130 mm? Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy dopuszcza Pytanie nr 20: Czy zamaw­ia­ją­cy w pakiecie 10, pozy­cji 6 przy­chyli się do zaofer­owa­nia pod­kład­ki o śred­ni­cy wewnętrznej Ø 6,8 i śred­ni­cy zewnętrznej Ø 13, pasu­jącej do wkrętów Ø 4.5, Ø 6.5, Ø 7.0 ? Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy dopuszcza Pytanie nr 21: Czy zamaw­ia­ją­cy w pakiecie 10, pozy­cji 7 przy­chyli się do zaofer­owani płyt­ki ½ rur­ka, 1x12 mm, otwory pod wkrę­ty Ø 4.5 mm, dłu­goś­ci od 71 mm-167 mm, ilość otworów 4–10 ? Odpowiedź: zamaw­ia­ją­cy nie dopuszcza Pytanie nr 22: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na dodanie załączni­ka do umowy w postaci umowy prze­chowa­nia, której wzór przesyłamy w załącze­niu? Odpowiedź: zgod­nie z SIWZ Pytanie nr 23: Czy w celu miarkowa­nia kar umownych Zamaw­ia­ją­cy dokona mody­fikacji postanowień pro­jek­tu przyszłej umowy w zakre­sie zapisów § 11 ust 1:
  1. Wykon­aw­ca zapłaci Zamaw­ia­jące­mu karę umowną:
    1. za odstąpi­e­nie w zakre­sie niezre­al­i­zowanej częś­ci umowy lub rozwiązanie umowy w try­bie naty­ch­mi­as­towym przez Zamaw­ia­jącego z przy­czyn leżą­cych po stron­ie Wykon­aw­cy- w wysokoś­ci 10% wyna­grodzenia umownego za niezre­al­i­zowaną część przed­mio­tu umowy.
    2. za odstąpi­e­nie w zakre­sie niezre­al­i­zowanej częś­ci umowy lub rozwiązanie umowy przez Wykon­aw­cę z przy­czyn nieza­leżnych od Zamaw­ia­jącego — w wysokoś­ci 10% wyna­grodzenia umownego za niezre­al­i­zowaną część przed­mio­tu umowy.
    3. za opóźnie­nie w dostar­cze­niu przed­mio­tu umowy w ter­minie określonym w § 4 ust. 1 — w wysokoś­ci 0,2 % wartoś­ci brut­to niedostar­c­zonego w ter­minie zamówienia, za każdy dzień opóźnienia, jed­nak nie więcej niż 10 % wartoś­ci niedostar­c­zonego w ter­minie zamówienia
    4. za opóźnie­nie w dostar­cze­niu przed­mio­tu umowy w ter­minie określonym w § 4 ust. 2 — w wysokoś­ci 0,1 % wartoś­ci brut­to niedostar­c­zonego w ter­minie zamówienia, za każdą rozpoczętą godz­inę opóźnienia, jed­nak nie więcej niż 10 % wartoś­ci niedostar­c­zonego w ter­minie zamówienia
Odpowiedź: zgod­nie z SIWZ
Agniesz­ka Ogonows­ka Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Eko­nom­iczno-Admin­is­tra­cyjnych
Mate­ri­ały do pobra­nia: 1) Pyta­nia i odpowiedzi — pobierz 2) Wzór umowy zmody­fikowany ‑implanty-zał.4 — pobierz

Wyszków: Dostawa implan­tów ortope­dy­cznych do SPZZOZ w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 70175 — 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015 Mate­ri­ały do pobra­nia