SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1   Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpitalwyszkow.pl Wyszków, dnia 31.05.2016 r. DEZ/P/3410/89/2016/TG ZP- 14/2016 INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA nr DEZ/P/341/ZP-14/2016. SPZZOZ w Wyszkowie infor­mu­je, że w niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne, prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. pra­wo zamówień pub­licznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), w przed­mio­cie:  „WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE   SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE”, nasz znak – DEZ/P/341/ZP- 14/2016 Numer ogłoszenia: 100436 — 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016 oraz ogłosze­nie o zmi­an­ie ogłoszenia Numer ogłoszenia: 109970 — 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016. Otwar­cie ofert odbyło się w dniu 09.05.2016 r. o godz. 10:15; Zamaw­ia­ją­cy: I. Wybrał jako najko­rzyst­niejsze niżej wyszczegól­nione ofer­ty, podanych Wykon­aw­ców, dla wymienionych zadań: Ofer­ta 1. ASCOR SERVICE Sp. o.o., ul. Dłu­ga 44/50 lok. 208, 00–241 Warsza­wa; adres do kore­spon­dencji — ul. Mory 8, 01–330 Warsza­wa: — Zadanie nr 124 – C = 730,62 zł. – 90 p; T = 60 – 5 p; G = 12 – 5 p.  S = 100,00 pkt. Ofer­ta 2. Gam­bro Poland Sp. o.o., ul. Cyli­chows­ka 13/15, 04–769 Warsza­wa; adres do kore­spon­dencji: ul. Kruczkowskiego 8, 00–380 Warsza­wa:: — Zadanie nr 72 – C = 4608,93 zł.- 90 p; T = 60 – 5 p; G = 12 – 5 p. S = 100,00 pkt. Ofer­ta 3. MARGOT MEDICAL Sp. z o.o., ul. Wąwozowa 18 lok. 154–155, 02–796 Warsza­wa:  — Zadanie nr 62 – C = 4428,00 zł. ‑90 p; T = 30 ‑5 p; G = 3- 5 p; S = 100,00 pkt.;  — Zadanie nr 63 – C = 2 902,80 zł.- 90 p; T = 30 ‑5p; G = 3 – 5 p; S = 100,00 pkt. Ofer­ta 4. „LAZAMED” naprawa sprzę­tu medy­cznego I lab­o­ra­to­ryjnego Robert Zalews­ki, ul. Spisa­ka 34 A, 02–495 Warsza­wa: ‑Zadanie nr 113 – C = 34 686,00 zł. – 90 p.; T= 30 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 pkt. Ofer­ta 6. Aga­ta Ban­derek-Borow­czak Cen­trum Ksz­tałce­nia i Kon­sul­tacji RESQ, ul. Moniusz­ki 15/45, 31–523  Kraków; Zadanie nr 131– C = 1107,00 zł.- 90 p; T= 60 – 5 p; G= 3 – 5 p; S = 100,00 pkt. Ofer­ta 7. Dutchmed PL Sp. Z o.o., ul. Sza­jnochy 14, 85–738 Byd­goszcz: — Zadanie nr 20 – C = 10 969,28zł. .- 90 p; T= 60 – 5 p; G= 3 – 5 p; S = 100,00 pkt. Ofer­ta 8. Zakład Napraw­czy Aparatu­ry Medy­cznej POLMED, ul. Kobiel­s­ka 9/74, 04–359 Warsza­wa; adres do kore­spon­dencji: ul. Krucza 31, 05–200 Wołomin: Zadanie nr 101– C = 984,00 zł. – 90 p; T= 60 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 p; ‑Zadanie nr 102– C = 2 952,00 zł. – 90 p; T= 60 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 pkt; ‑Zadanie nr 104– C = 984,00 zł. – 90 p; T= 60 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 pkt; ‑Zadanie nr 117– C =  1476,00 zł. – 90 p; T= 60 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 pkt; Ofer­ta 9. MEDIKOM Ste­fan Kobi­ał­ka, ul. Chorąg­wi Pancernej 72, 02–951 Warsza­wa: — Zadanie nr 14 – C = 7626,00 zł. – 90 p; T= 30 – 5 p; G= 3 – 2,5 p; S = 97,50 pkt. Ofer­ta 10. MEDIM Sp. z o.o., ul. Puławska 45 B, 05–500 Piaseczno: — Zadanie nr 115 – C = 9963,00zł– 90 p; T= 60 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 pkt. Powyższe ofer­ty odpowiada­ją zasadom określonym w ustaw­ie pra­wo zamówień pub­licznych, speł­ni­a­ją wyma­gania zamaw­ia­jącego określone w SIWZ oraz zostały uznana za najko­rzyst­niejsze, spośród ofert nieo­drzu­conych, według przyję­tych kry­ter­iów oce­ny ofert — uzyskały najwięk­szą liczbę punk­tów „S”. Jed­nocześnie infor­mu­je­my, że pod­pisanie umów z wybrany­mi Wykon­aw­ca­mi nastąpi, w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego, z  dniem  08 czer­w­ca 2016 r. II. Unieważnił postępowanie dla niżej wymienionych zadań: 1. nr 15, nr 16, nr 35, nr 36, nr 56, nr 57, nr 59, nr 66, nr 67, nr 68, nr 69, nr 73, nr 76, nr 77, nr 86, nr 88, nr 89, nr 90, nr 91, nr 93,nr 96, nr 97, nr 98, nr 99, nr 100, nr 107, nr 109, nr 110, nr 119, nr 120, nr 121, nr 123 i nr 127 — zgod­nie z Art. 93.ust. 1., pkt. 1), ponieważ nie złożono żad­nej ofer­ty. 2. nr 114 —  zgod­nie z Art. 93.ust. 1., pkt. 4), ponieważ cena najko­rzyst­niejszej ofer­ty przewyższa  kwotę jaką Zamaw­ia­ją­cy zamierza przez­naczyć na real­iza­cję zamówienia. III. Infor­mu­je, że w w/w postępowa­niu złożyli ofer­ty niżej wymie­nieni Wykon­aw­cy: 1. Ofer­ta 1. ASCOR SERVICE Sp. o.o., ul. Dłu­ga 44/50 lok. 208, 00–241 Warsza­wa; adres do kore­spon­dencji: ul. Mory 8, 01–330 Warsza­wa: — Zadanie nr 124 – C = 730,62 zł. – 90 p; T = 60 – 5 p; G = 12 – 5 p.  S = 100,00 pkt. 2. Ofer­ta 2. Gam­bro Poland Sp. o.o., ul. Cyli­chows­ka 13/15, 04–769 Warsza­wa; adres do kore­spon­dencji: ul. Kruczkowskiego 8, 00–380 Warsza­wa: — Zadanie nr 72 – C = 4608,93 zł.- 90 p; T = 60 – 5 p; G = 12 – 5 p. S = 100,00 pkt. 3. Ofer­ta 3. MARGOT MEDICAL Sp. z o.o., ul. Wąwozowa 18 lok. 154–155, 02–796 Warsza­wa:  — Zadanie nr 62 – C = 4428,00 zł.-90 p; T = 30 ‑5 p; G = 3- 5 p; S = 100,00 pkt.;  — Zadanie nr 63 – C = 2 902,80 zł.- 90 p; T = 30 ‑5p; G = 3 – 5 p; S = 100,00 pkt. 4. Ofer­ta 4. „LAZAMED” naprawa sprzę­tu medy­cznego I lab­o­ra­to­ryjnego Robert Zalews­ki, ul. Spisa­ka 34 A, 02–495 Warsza­wa: ‑Zadanie nr 113 – C = 34 686,00 zł. – 90 p.; T= 30 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 pkt. 5. Ofer­ta 5. ENDO ELEKTRONIK Sp. z o.o., ul. Kole­jowa 11 B, 05–805 Kanie: ‑Zadanie nr 114 – C = 15129,00 zł.- 90 p; T= 30 – 5 p; G= 3 – 5 p; S = 100,00 pkt. 6. Ofer­ta 6. Aga­ta Ban­derek-Borow­czak Cen­trum Ksz­tałce­nia i Kon­sul­tacji RESQ, ul. Moniusz­ki 15/45, 31–523  Kraków: ‑Zadanie nr 62– C = 8634,60 zł.- 45,90 p; T= 60 – 2,5 p; G= 3 – 5 p; S = 53,40 p.; Zadanie nr 124– C = 738,00 zł.- 89,10 p; T= 60 – 5 p; G= 3- 1,25; S = 95,35 p; Zadanie nr 131– C = 1107,00 zł.- 90 p; T= 60 – 5 p; G= 3 – 5 p; S = 100,00 pkt. 7. Ofer­ta 7. Dutchmed PL Sp. Z o.o., ul. Sza­jnochy 14, 85–738 Byd­goszcz: ‑Zadanie nr 14 – C = 7909,30 – 86,40 p.; T= 30 – 5 p.; G= 6 – 5 p; S = 96,40 p.  — Zadanie nr 20 – C = 10 969,28zł. .- 90 p; T= 60 – 5 p; G= 3 – 5 p; S = 100,00 pkt. 8. Ofer­ta 8. Zakład Napraw­czy Aparatu­ry Medy­cznej POLMED, ul. Kobiel­s­ka 9/74, 04–359 Warsza­wa; adres do kore­spon­dencji: ul. Krucza 31, 05–200 Wołomin: Zadanie nr 101– C = 984,00 zł. – 90 p; T= 60 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 p; ‑Zadanie nr 102– C = 2 952,00 zł. – 90 p; T= 60 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 pkt; ‑Zadanie nr 104– C = 984,00 zł. – 90 p; T= 60 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 pkt; ‑Zadanie nr 117– C =  1476,00 zł. – 90 p; T= 60 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 pkt; ‑Zadanie nr 124– C = 738,00 zł. – 89,10 p; T= 60 – 5 p; G= 6 ‑2,5 p; S = 96,60 p. 9. Ofer­ta 9. MEDIKOM Ste­fan Kobi­ał­ka, ul. Chorąg­wi Pancernej 72, 02–951 Warsza­wa: — Zadanie nr 14 – C = 7626,00 zł. – 90 p; T= 30 – 5 p; G= 3 – 2,5 p; S = 97,50 pkt. 10. Ofer­ta 10. MEDIM Sp. z o.o., ul. Puławska 45 B, 05–500 Piaseczno: — Zadanie nr 115 – C = 9963,00zł– 90 p; T= 60 – 5 p; G= 6 – 5 p; S = 100,00 pkt. W powyższym zestaw­ie­niu nazwy kry­teri­um podano zgod­nie z zapisem w SIWZ — rozdzi­ał XV. OPIS KRYTERIÓW tj: C — Cena — kwo­ta brut­to w zło­tych, za przeglądy dla oce­ni­anego zada­nia; T — Ter­min płat­noś­ci w dni­ach, od daty dostar­czenia fak­tu­ry Zamaw­ia­jące­mu; G — Okres gwarancji w miesią­cach, dla sprzę­tu medy­cznego, po każ­do­ra­zowym wyko­na­niu przeglą­du i/lub naprawy. Infor­ma­c­ja o wyniku — do pobra­nia 04.05.2016 Ogłosze­nie pow­iązane: Ogłosze­nie nr 100436–2016 z dnia 2016-04-22 r. Ogłosze­nie o zamówie­niu — Wyszków WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE, DEZ.P.341.ZP‑2.2016, wymienionego w załącznikach nr 1.14, 1.15,… Ter­min składa­nia ofert: 2016-05-05 Numer ogłoszenia: 109970 — 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłosze­nie doty­czy: Ogłoszenia o zamówie­niu. Infor­ma­c­je o zmieni­anym ogłosze­niu: 100436 — 2016 data 22.04.2016 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, 07–200 Wyszków, woj. mazowieck­ie, tel. 0–29 7437600, fax. 029 7437605. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym zna­j­du­je się zmieni­any tekst: IV.4.4). W ogłosze­niu jest: Ter­min składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu lub ofert: 05.05.2016 godz­i­na 10:00, miejsce: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, 07–200 Wyszków — w Budynku Admin­is­tra­cyjnym w poko­ju nr 4 — Kance­lar­ia. W ogłosze­niu powin­no być: Ter­min składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu lub ofert: 09.05.2016 godz­i­na 10:00, miejsce: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, 07–200 Wyszków — w Budynku Admin­is­tra­cyjnym w poko­ju nr 4 — Kance­lar­ia. Wyszków, dnia 29.04.2016 r. DEZ/P/3410/76/2016/TG ZP- 14/2016 ODPOWIEDŹ  NA   PYTANIA Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o sza­cunkowej wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 Ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku Pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przed­miotem zamówienia jest „WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE   SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE”, nasz znak – DEZ/P/341/ZP- 14/2016 Numer ogłoszenia: 100436 — 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016. Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, zgod­nie z art.  38   ust.  1.,2 i 4.  Ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  Pra­wo   zamówień   pub­licznych   ( Dz. U.  z 2013r. poz. 907   z późn. zm.) udziela następu­ją­cych odpowiedzi na złożone zapy­ta­nia. Pytanie 1 Czy Zamaw­ia­ja­cy dop­uś­ci ubez­piecze­nie firmy 60 tys. dla dwóch małych paki­etów 98 i 99. Odpowiedz: Zamaw­ia­ja­cy nie zmienia warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu. Zgod­nie z Ogłosze­niem w BZP i SIWZ, w zakre­sie sytu­acji eko­nom­icznej i finan­sowej, wyma­gane jest: „…Zamaw­ia­ją­cy uzna, iż Wykon­aw­ca zna­j­du­je się w sytu­acji eko­nom­icznej i finan­sowej zapew­ni­a­jącej wyko­nanie zamówienia jeżeli Wykon­aw­ca będzie ubez­piec­zony od odpowiedzial­noś­ci cywilnej, a suma ubez­pieczenia wynika­ją­ca z polisy lub innego doku­men­tu ubez­pieczenia nie będzie niższa niż 100.000,00 zł”. Pytanie 2 Czy Zamaw­ia­ją­cy udzieli infor­ma­cji czy w ramach przeglą­du Wykon­aw­ca ma doliczyć cenę aku­mu­la­torów? W instrukcji ser­wisowej wymóg wymi­any aku­mu­la­to­ra nie jest co roku także dolicza­jąc cenę aku­mu­la­to­ra do każdego przeglą­du będzie dodatkowym i niepotrzeb­nym kosztem dla Zamaw­ia­jącego. Dopiero po diag­nozie może­my stwierdz­ić taką konieczność. Pytanie 3 Czy Zamaw­ia­ją­cy w ramach przeglą­du wyma­ga w paki­etach z res­pi­ra­tora­mi wymi­any aku­mu­la­torów oraz paki­etów ser­wisowych? Jest to niezbęd­na infor­ma­c­ja do sporządzenia dokład­nej kalku­lacji ofer­ty cenowej. Jeżeli wyma­ga­ją Państ­wo wymi­any paki­etów ser­wisowych proszę o infor­ma­cję w których z paki­etów nastąpiła taka wymi­ana w prze­ciągu 2 lat, to samo doty­czy aku­mu­la­torów. Pytanie 4 do zada­nia nr 20 Zwracamy się z uprze­jmą prośbą o wyjaśnie­nie, czy przegląd res­pi­ra­torów wymienionych w SIWZ obe­j­mu­je również wymi­anę czu­jników tlenu ? Udzie­le­nie przez zamaw­ia­jącego pre­cyzyjnych wyjaśnień w powyższym zakre­sie pozosta­je szczegól­nie istotne dla wyce­ny przyszłej ofer­ty prze­tar­gowej. Pytanie 5 do zada­nia nr 20 Zwracamy się z uprze­jmą prośbą o wyjaśnie­nie, czy przegląd res­pi­ra­torów wymienionych w SIWZ obe­j­mu­je również wymi­anę aku­mu­la­torów oraz paki­etów ser­wisowych ? Udzie­le­nie przez zamaw­ia­jącego pre­cyzyjnych wyjaśnień w powyższym zakre­sie pozosta­je szczegól­nie istotne dla wyce­ny przyszłej ofer­ty prze­tar­gowej. Odpowiedz na Pytanie 2,3, 4 i 5 : W zakre­sie wymi­any paki­etów ser­wisowych: —  Wymi­anę paki­etów ser­wisowych należy odpowied­nio uwzględ­nić w cenie przeglą­du, co jest zgodne z  SIWZ, gdzie w Rozdziale III PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA wpisano: „ Pod poję­ciem „przegląd tech­niczny”, zwany również przeglą­dem, rozu­mie się wyko­nanie czyn­noś­ci, których zakres określa­ją zalece­nia pro­du­cen­ta danego sprzę­tu medy­cznego, pole­ga­ją­cych na sprawdze­niu poprawnoś­ci dzi­ała­nia, przeprowadze­niu koniecznych kali­bracji, kon­serwacji prewen­cyjnych oraz wymi­an­ie częś­ci zuży­wal­nych i zale­conych przez pro­du­cen­ta oraz potwierdze­nie wyko­na­nia tych czyn­noś­ci wpisem do Pasz­por­tu urządzenia oraz wys­taw­ie­niem Protokołu/ Rapor­tu Ser­wisowego lub wyp­isaniem Kar­ty Pra­cy. Zakres wykony­wanego przeglą­du oraz ter­min jego wyko­na­nia musi być zgod­ny z zalece­ni­a­mi pro­du­cen­ta danego sprzę­tu medy­cznego oraz obow­iązu­ją­cy­mi przepisa­mi prawa.” Jed­nocześnie  Zamaw­ia­ja­cy przy­pom­i­na, że zgod­nie z zapisem w SIWZ, Rozdzi­ał XIV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY, obow­iązkiem Wykon­aw­cy jest także odpowied­nie zmody­fikowanie tabeli szczegółowej ofer­ty cenowej danego zada­nia, tak aby możli­we było wpisanie ceny jed­nos­tkowej za każdy z przeglądów odd­ziel­nie, w każdym przy­pad­ku, gdy zakres przeglądów danego sprzę­tu medy­cznego jest różny dla każdego z przeglądów. · W zakre­sie wymi­any czu­jni­ka tlenu i aku­mu­la­torów: — W cenę za przegląd nie należy wliczać wymi­an czu­jników tlenu i aku­mu­la­torów, które mogą być wymieni­ane dopiero po diag­nozie potwierdza­jącej taką konieczność. Jest to zgodne z  SIWZ, gdzie w Rozdziale III PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA wpisano: „W przy­pad­ku stwierdzenia koniecznoś­ci wyko­na­nia naprawy lub wymi­any częś­ci na nowe,  Wykon­aw­ca będzie sporządzał wykaz częś­ci zami­en­nych, (których dostar­cze­nie leży po stron­ie Wykon­aw­cy) wraz z określe­niem ich cen oraz przewidy­wanym kosztem wyko­na­nia naprawy. Kosz­to­rys Wykon­aw­ca przed­kła­da niezwłocznie Zamaw­ia­jące­mu. Wyko­nanie naprawy nastąpi dopiero po akcep­tacji kosztów i innych warunk­ów ofer­ty…” Jed­nocześnie Zamaw­ia­ja­cy infor­mu­je, że zgod­nie z ogłosze­niem 100436 — 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016, ter­min składa­nia ofert nie uległ zmi­an­ie, ofer­ty należy składać na adres Zamaw­ia­jącego:  Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1, 07–200  Wyszków, nie później niż do dnia 05.05.2016 roku do godz. 10:00, w Kance­larii – pokój nr 4, w budynku admin­is­tra­cyjnym. Otwar­cie ofert nastąpi dnia 05.05.2016  roku o godz. 10:15, w Sali Narad – pokój nr 3, w budynku admin­is­tra­cyjnym. Pyta­nia i odpowiedzi — do pobra­nia 22.04.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — usłu­gi Wyszków: WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE, DEZ.P.341.ZP-14.2016 Numer ogłoszenia: 100436 — 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016 Przed pobraniem mate­ri­ałów, proszę odświeżyć stronę w przeglą­darce inter­ne­towej Mate­ri­ały do pobra­nia