SAMODZIELNY PUBLICZNY  ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ  w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1
 
Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpital-wyszkow.com.pl

Wyszków, dnia 14/10/2016 r.
DEZ/Z/341/ZP- 31/2016
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r poz.2164 z późn. zm.) w przed­mio­cie: DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH WRAZ ZE STACJĄ DOKUJĄCĄ DO SPZZOZ W  WYSZKOWIE Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał wyboru:
  1. Ofer­ty nr 1 złożonej przez MEDIMA Sp. z o.o., Siedz­i­ba; 02–486 Warsza­wa, Al. Jero­zolim­skie 200:
    • Cena brut­to: 35.424 zł.( słown­ie: trzy­dzieś­ci pięć tysię­cy czterys­ta dwadzieś­cia cztery zło­tych),
    • Ter­min dostawy: 7 dni od pod­pisa­nia umowy,
    • Okres gwarancji: 24 miesiące,
UZASADNIENIE W niniejszym prze­tar­gu złożono jed­ną ofer­tę, której cena mieś­ci się w kwocie jaką Zmaw­ia­ją­cy może przez­naczyć na real­iza­cję przed­miotowego zamówienia. Jed­nocześnie Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że pod­pisanie umowy z wybranym Wykon­aw­cą nastąpi z dniem 17/10/2016 roku w siedz­i­bie SPZZOZ w Wyszkowie. Ofer­ty złożyli następu­ją­cy Wykon­aw­cy:
  1. MEDIMA Sp. z o.o., Siedz­i­ba; 02–486 Warsza­wa, Al. Jero­zolim­skie 200: Cena brut­to: 35.424 zł- 60 pkt; Ter­min dostawy: 7 dni od pod­pisa­nia umowy- 20 pkt; Okres gwarancji: 24 miesiące – 20 pkt.; RAZEM 100 pkt.

Wyszków, dnia 13/10/2016 r.
DEZ/Z/3410/124/2016/ASH ZP- 31/2016
INFORMACJA  Z  OTWARCIA OFERT
Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o sza­cunkowej wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 Ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku Pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.). Przed­miotem zamówienia jest DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH WRAZ ZE STACJĄ DOKUJĄCĄ DO SPZZOZ W  WYSZKOWIE, nr pro­ce­dury DEZ/Z/341/ZP- 31/2016; Ogłosze­nie o zamówie­niu w BZP: nr 318028 — 2016 z dnia 05/10/2016 r. Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, zgod­nie z art.  86   ust.  5.  Ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  Pra­wo   zamówień   pub­licznych   (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.), infor­mu­je, że:
  1. Zamaw­ia­ją­cy przed otwar­ciem ofert poin­for­mował, że przez­naczył na real­iza­cję zamówienia 35.262 zł. brut­to (słown­ie: trzy­dzieś­ci pięć tysię­cy dwieś­cie sześćdziesiąt dwa złote).
  2. W wyz­nac­zonym ter­minie składa­nia ofert — do godz. 10:00 dnia 13/10/2016 roku wpłynęła jed­na  ofer­ta.
  3. Jawne otwar­cie ofert odbyło się o godz. 10:15 w dniu 13/10/2016 roku.
  4. Ofer­tę złożyła Fir­ma: MEDIMA Sp. z o.o., Siedz­i­ba; 02–486 Warsza­wa, Al. Jero­zolim­skie 200:
    • Cena brut­to: 35.424 zł.( słown­ie: trzy­dzieś­ci pięć tysię­cy czterys­ta dwadzieś­cia cztery zło­tych),
    • Ter­min dostawy: 7 dni od pod­pisa­nia umowy,
    • Okresy gwarancji: 24 miesiące,
    • Warun­ki płat­noś­ci: Zapła­ta wyna­grodzenia za wyko­nanie przed­mio­tu umowy, będzie doko­nana przez Zamaw­ia­jącego przelewem na numer rachunku bankowego wskazany na fak­turze, w trzech rat­ach:
      • I rata w kwocie 12 000 zł płat­na w ter­minie  do 30 dni od daty wys­taw­ienia fak­tu­ry,
      • II rata w wysokoś­ci 12 000, płat­na w ter­minie  do 60 dni od daty wys­taw­ienia fak­tu­ry,
      • III rata w pozostałej wysokoś­ci stanow­iącej różnicę pomiędzy ceną ofer­owaną brut­to a sumą kwot I i II raty, płat­na w ter­minie  do 90 dni od daty wys­taw­ienia fak­tu­ry.
Fak­tu­ra może być wys­taw­iona przez Wykon­aw­cę najw­cześniej w dniu pod­pisa­nia Pro­tokółu Odbioru przed­mio­tu zamówienia.
Agniesz­ka Ogonows­ka Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Eko­nom­iczno- Admin­is­tra­cyjnych

Wyszków, dnia 11/10/2016  r.
DEZ/P/341/ZP- 31/2016
Doty­czy: Prze­tar­gu nieogranic­zonego w przed­mio­cie: DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH WRAZ ZE STACJĄ DOKUJĄCĄ DO SPZZOZ W WYSZKOWIE.
W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2015 r poz. 2164 z późn. zm.), doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi: Pytanie 1: Prosimy o dopuszcze­nie pompy infuzyjnej z szy­bkoś­cią dozowa­nia w zakre­sie 0,1–1500 ml/h, z szy­bkoś­cią dozowa­nia Bolus‑a  do 1500 ml/h, z klaw­iaturą sym­bol­iczną, z reg­u­lowany­mi proga­mi ciśnienia w zakre­sie od 150 do 975 mm Hg, czas pra­cy z aku­mu­la­to­ra min. 10 h przy infuzji 5ml/h, cas ład­owa­nia aku­mu­la­to­ra do 100% po pełnym rozład­owa­niu — poniżej 6 h. Strzykawka wychodzą­ca poza obu­dowę pompy. Pro­gramowanie para­metrów infuzji w jed­nos­tkach ng, μg, mg, na kg wagi ciała lub nie, na min, godz. Dołączany uch­wyt, który wyma­ga odłączenia przy mocow­a­niu pompy do stacji doku­jącej oraz szyny poziomej? Czyn­ność wykony­wana jed­ną ręką bez koniecznoś­ci uży­wa­nia narzędzi Pozostałe para­me­try bez zmi­an. Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Doty­czy SIWZ i wzoru umowy, załącznik nr 5 do SIWZ Pytanie 2: Czy Zamaw­ia­ją­cy potwierdza, że gwaranc­ja na urządzenia medy­czne nie obe­j­mu­je przy­pad­ków nat­u­ral­nego zuży­cia się (na skutek korzys­ta­nia z nich przez użytkown­i­ka) akce­soriów, częś­ci i mate­ri­ałów /elementów zuży­wal­nych (eksploat­a­cyjnych), a także wyrobów jed­no­ra­zowego użytku wchodzą­cych w skład przed­mio­tu umowy, a w szczegól­noś­ci, że nie zna­j­du­ją do nich zas­tosowa­nia zapisy doty­czące przedłuże­nia i odnowienia gwarancji? Przy odmi­en­nej niż wyżej zapro­ponowana inter­pre­tacji, nie będzie możli­we skalku­lowanie ceny ofer­ty na poziomie akcep­towal­nym dla Zamaw­ia­jącego, bowiem nie jest możli­we przewidze­nie, jaką ilość razy mate­ri­ały eksploat­a­cyjne będą wymienione – teo­re­ty­cznie możli­wa jest nieogranic­zona ilość wymi­an. Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 3: Ad par. 4 ust. 3 wzoru umowy: Zwracamy się z prośbą o zmi­anę ww. zapisu na: „Zamaw­ia­ją­cy jest zobow­iązany do zapłaty odsetek w wysokoś­ci odsetek za zwłokę określanej na pod­staw­ie art. 56 §1 ustawy z dnia 29 sierp­nia 1997 r. – Ordy­nac­ja podatkowa, za okres od dnia wyma­gal­noś­ci świad­czenia pieniężnego, po spełnie­niu swo­jego świad­czenia niepi­eniężnego i doręczenia dłużnikowi fak­tu­ry lub rachunku – do dnia zapłaty w przy­pad­ku opóźnienia w zapła­cie należnoś­ci.”. Zapis taki jest zgod­ny z ustawą o ter­mi­nach zapłaty w transakc­jach hand­lowych z dnia 8 mar­ca 2013 r. Pytanie 4: Ad par. 5 ust. 3 wzoru umowy: Czy Zamaw­ia­ją­cy zmieni ww. zapis na następu­ją­cy:  „Wykon­aw­ca nie może dokon­ać cesji wierzytel­noś­ci pow­stałych w związku z real­iza­cją niniejszej umowy na rzecz oso­by trze­ciej bez zgody Zamaw­ia­jącego, wyrażonej w try­bie art.54 ust. 5 ustawy o dzi­ałal­noś­ci leczniczej z dnia 15.04.2011 r. (Dz.U. Nr 112, poz. 654). Zgody takiej Zamaw­ia­ją­cy nie może bezpod­stawnie odmówić.” Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 5: Ad par. 6 ust. 1 wzoru umowy: Czy Zamaw­ia­ją­cy zmieni ww. zapis na następujący:Zamawiający ma pra­wo do składa­nia rekla­macji, w postaci zgłoszeń awarii do ser­wisu, w całym okre­sie trwa­nia gwarancji na dostar­c­zone urządze­nie. Po zakończe­niu okre­su gwarancji ist­nieje możli­wość pod­pisa­nia z auto­ry­zowanym ser­wisem umowy na świad­cze­nie odpłat­nych usług pog­waran­cyjnych. Obec­ny zapis jest nie­jas­ny, pon­ad­to żądanie możli­woś­ci składa­nia rekla­macji po okre­sie trwa­nia gwarancji, przez bliżej nieokreślony czas („okres ważnoś­ci urządzenia”) jest dla Wykon­aw­cy nieak­cep­towal­ny z punk­tu widzenia ogól­nie przyję­tych zasad prowadzenia dzi­ałal­noś­ci hand­lowej. Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 6: Ad par. 7 ust. 1a) i 1b): Prosimy o zmi­anę wysokoś­ci kar umownych na 10% wartoś­ci niezre­al­i­zowanej częś­ci umowy. Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 7: Ad par. 7 ust. 1c): Prosimy o zmi­anę wysokoś­ci kar umownych na 0,5% wartoś­ci urządzeń, których opóźnie­nie doty­czy, co jest powszech­nie stosowaną wysokoś­cią kar. Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 8: Ad par. 7 ust. 4:Czy Zamaw­ia­ją­cy zmieni ww. zapis na następu­ją­cy: Nal­icze­nie kary umownej następu­je poprzez wys­taw­ie­nie noty wraz z ter­minem zapłaty i uza­sad­nie­niem. Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, iż ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie i jest do dnia 13/10/2016 do godz.10:00. Otwar­cie ofert nastąpi w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego w dniu 13/10/2016 roku o godz. 10:15.
Agniesz­ka Ogonows­ka Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Eko­nom­iczno- Admin­is­tra­cyjnych

05.10.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — dostawy Wyszków: DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH WRAZ ZE STACJĄ DOKUJĄCĄ DO SPZZOZ W WYSZKOWIE Ogłosze­nie nr 318028 — 2016 z dnia 2016-10-05 r.
Przed pobraniem mate­ri­ałów, proszę odświeżyć stronę w przeglą­darce inter­ne­towej