SAMODZIELNY PUBLICZNY
ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ
w Wyszkowie
07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
Telefony: Sekretariat Dyrekcji - (0-29) 743 76 11 (bezpośredni) lub (0-29) 743 76 00 (centrala), nr wew. 311; FAX – (0-29) 743 76 05; e-mail: spzzoz@wp.pl ; www.szpitalwyszkow.pl
Wyszków, dnia 06.04.2017 r.
DEZ/Z/3410/60/2017/TG
ZP- 4/2017
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „UTRZYMANIE RUCHU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W SPZZOZ W WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP-4/2017, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie nr 49026 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
INFORMACJA
O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zamawiający – Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie - niniejszym, na podstawie przepisu art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późn zm.), dalej jako „ustawa Pzp”, zawiadamia o wyborze oferty najkorzystniejszej, którą jest oferta złożona przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PHU APIN Andrzej Pieńkosz Sp. z o.o.,
Zamawiający informuje jednocześnie, że żaden Wykonawca nie został wykluczony z postępowania oraz że żadna oferta nie została odrzucona.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w dniu 10.04.2017 r. zgodnie z art. 94 ust. 2. pkt 1) a) ustawy Pzp.
Wyszków, dnia 31/03/2017 r.
DEZ/Z/3410/55/2017/TG
ZP- 4/2017
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.)., w przedmiocie: „UTRZYMANIE RUCHU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W SPZZOZ W WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP-4/2017, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie nr 49026 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, zgodnie z art. 86 ust. 5. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 ze zm.), informuje, że:
2.2. Usługa będzie realizowana w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, wynagrodzenie płatne miesięcznie w wysokości 15 375,00 zł. brutto, termin płatności faktur do 60 dni.
Wyszków, dnia 28 marca 2017 r.
DEZ/Z/3410/49/2017/TG
ZP- 4/2017
DO WYKONAWCÓW
ZMIANA TREŚCI SIWZ
nie powodująca zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, opublikowanego w BZP
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „UTRZYMANIE RUCHU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W SPZZOZ W WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP-4/2017, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie nr 49026 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) dokonuje modyfikacji załącznika nr 1.4.(wykaz urządzeń elektrycznych) i załącznika nr 8 (wzór umowy) do SIWZ , które przekazuje w załączeniu do pobrania.
Załącznik nr 1.4. do SIWZ nr DEZ/P/ZP-4/2017 - skorygowany dnia 28.03.2017 r. oraz Załącznik nr 8. do SIWZ nr DEZ/P/ZP-4/2017 - skorygowany dnia 28.03.2017 r. stanowią integralną cześć SIWZ.
Jednocześnie Zamawiajacy informuje, że termin składania ofert nie uległ zmianie. Oferty należy składać na adres Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. KEN 1, 07-200 Wyszków, nie później niż do dnia 31.03.2017 roku do godz. 10:00, w Kancelarii – pokój nr 4, w budynku administracyjnym.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.03.2017 roku o godz. 10:15, w Sali Narad – pokój nr 3, w budynku administracyjnym.
Materiały do pobrania
Ogłoszenie nr 49026 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Wyszków: UTRZYMANIE RUCHU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W SPZZOZ W WYSZKOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Materiały do pobrania
- Stanisława Moniuszki 8, 07 - 202 Wyszków,
Nr | Nazwa kryterium | Ilość przyznanych punktów |
1 | Cena - całkowite wynagrodzenie brutto za 36 miesiące poz. 1.1. w formularzu oferty | 60 |
2 | Czas rozpoczęcia prac naprawczych przy zgłoszeniu awarii zagrażającej życiu w czasie dyżuru telefonicznego - poz. 1.3. a. w formularzu oferty | 15 |
3 | Czas rozpoczęcia prac naprawczych przy zgłoszeniu naprawy w czasie dyżuru telefonicznego poz. 1.3.b. w formularzu oferty | 10 |
4 | Osoby do nadzoru – ilość osób nadzoru skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia poz. 1.4.a. w formularzu oferty | 6 |
5 | Osoby do serwisu – ilość osób serwisowej obsługi i eksploatacji skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia poz. 1.4.b. w formularzu oferty | 9 |
- Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował, że przeznaczył na realizację zamówienia kwotę brutto w wysokości 480 000,00 zł.
- W wyznaczonym terminie składania ofert- do godz. 10:00 dnia 31/03/2017 roku wpłynęła jedna oferta złożona przez: Przedsiębiorstwem Handlowo Usługowym PHU APIN Andrzej Pieńkosz Sp. z o.o., ul. Stanisława Moniuszki 8, 07 - 202 Wyszków, NIP: 762-200-14-73, REGON:365717301; KRS: 0000643756 – zaoferowano:
Nr | Nazwa kryterium | Oferowana wartość/ wielkość |
1 | Cena - całkowite wynagrodzenie brutto za 36 miesiące poz. 1.1. w formularzu oferty | 553 500,00 zł. (brutto) |
2 | Czas rozpoczęcia prac naprawczych przy zgłoszeniu awarii zagrażającej życiu w czasie dyżuru telefonicznego - poz. 1.3. a. w formularzu oferty | 20 min. |
3 | Czas rozpoczęcia prac naprawczych przy zgłoszeniu naprawy w czasie dyżuru telefonicznego poz. 1.3.b. w formularzu oferty | 30 min. |
4 | Osoby do nadzoru – ilość osób nadzoru skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia poz. 1.4.a. w formularzu oferty | 1 osoba |
5 | Osoby do serwisu – ilość osób serwisowej obsługi i eksploatacji skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia poz. 1.4.b. w formularzu oferty | 9 osób |