SAMODZIELNY PUBLICZNY  ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ  w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1
 
Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpital-wyszkow.com.pl
Wyszków, dnia 10/07/2017 r.
DEZ/Z/341/ZP- 26/2017
INFORMACJA  O WYNIKU POSTĘPOWANIA
W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r poz.2164 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Dostawa urządzeń medy­cznych do SPZZOZ w Wyszkowie, nr pro­ce­dury DEZ/Z/341/ZP- 26/2017 Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał unieważnienia postępowa­nia. Uza­sad­nie­nie prawne: art. 93ust.1 pkt.1) ustawy pzp. Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne: W niniejszym postępowa­niu nie została złożona żad­na.
Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie

Wyszków, dnia  6/07/2017
DEZ/P/341/ZP- 26/2017 Doty­czy: Prze­tar­gu nieogranic­zonego w przed­mio­cie: Dostawa urządzeń medy­cznych do SPZZOZ w Wyszkowie. W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. ustawa pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. 2015, poz. 2164 z późn. zm. ), doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi: PYTANIA DO ZADANIA NR 1 — OFTALMOSKOP Pytanie 1: Czy Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza oświ­etle­nie ksenonowe? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 2: Czy Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza oświ­etle­nie w tech­nologii LED? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 3: Czy Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza oświ­etle­nie halogenowe? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 4: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga dostar­czenia oświ­etle­nia ksenonowego i halogenowego? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 5: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci plas­tikowy klips do mocow­a­nia w kieszeni? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 6: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci  18 soczewek od  ‑20D do + 20D oznac­zonych kolorem (czarny na „+” , czer­wony dla„-”)? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Zapy­ta­nia doty­czące w/w postępowa­nia dot. zapisów SIWZ: Pytanie 7: Czy w zakre­sie zada­nia nr 2 Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na wydłuże­nie ter­minu dostawy do max. 6 tygod­ni od daty pod­pisa­nia umowy? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę. Zapy­ta­nia doty­czące w/w postępowa­nia dot. zapisów SIWZ: Warun­ki ser­wisowe i inne wyma­gania Zadanie nr 2 Pytanie 8: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zmi­anę zapisu w poz. 29 dot. możli­wość zgłoszeń awarii zami­ast 24h/dobę, 365 dni w roku — na następu­jące: 5 dni roboczych (poniedzi­ałek –piątek) w godz. 7.00–15.00? Z uwa­gi na to, że Wykon­aw­ca pracu­je 5 dni w tygod­niu w określonych godz­i­nach nie jest możli­we przyję­cie zgłoszenia według doty­chcza­sowych zapisów. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 9: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zmi­anę zapisu w poz. 30 dot. okre­su gwarancji; z 24 miesię­cy na 12 miesię­cy? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 10: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zmi­anę zapisu w poz. 31 dot. cza­su przys­tąpi­enia do naprawy prosimy o zmi­anę ter­minu z 48 godzin na 3 dni robocze? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 11: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zmi­anę zapisu w poz. 33 dot. cza­su usunię­cia awarii prosimy o zmi­anę ter­minu z  3 dni roboczych na 14 dni? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 12: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zmi­anę zapisu w poz. 34 dot. licz­by bezpłat­nych przeglądów prosimy o zmi­anę z min 2 na min 1? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 13: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na to, aby ofer­owane urządze­nie posi­adało cer­ty­fikaty i inne doku­men­ty dopuszcza­jące do użytku na tere­nie Pol­s­ki wyma­gane obow­iązu­ją­cy­mi przepisa­mi prawa zami­ast na tere­nie Pol­s­ki i UE? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Zapy­ta­nia doty­czące w/w postępowa­nia dot. zapisów SIWZ: Wzoru umowy: Pytanie 14: § 7 ust. 1 lit c) Czy Zamaw­ia­jąc wyrazi zgodę na zmi­anę  wysokoś­ci kary umownej z 8% na 2%? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę na zmi­anę  wysokoś­ci kary umownej z 8% na 4% w § 7 ust. 1 lit c) umowy. Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, iż ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie i jest do dnia 10/07/2017 do godz.10:00. Otwar­cie ofert nastąpi w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego w dniu 10/07/2017 roku o godz. 10:15.
Woj­ciech Żubrows­ki Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Lecznict­wa

27.06.2017