SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1   Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpitalwyszkow.pl Wyszków, dnia 10/07/2017 r.

DEZ/Z/341/ZP- 25/2017

INFORMACJA  O WYNIKU POSTĘPOWANIA W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r poz.2164 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Dostawa ole­ju napę­dowego do samo­chodów i agre­gatu prą­dotwór­czego SPZZOZ w Wyszkowie, nr pro­ce­dury DEZ/Z/341/ZP- 25/2017 Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał unieważnienia postępowa­nia.   Uza­sad­nie­nie prawne: art. 93ust.1 pkt.1) ustawy pzp. Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne:  W niniejszym postępowa­niu nie została złożona żad­na. Woj­ciech Żubrows­ki Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Lecznict­wa Ogłosze­nie nr 500002305-N-2017 z dnia 05-07-2017 r. Wyszków: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówie­niu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 540763-N-2017 Data: 28/06/2017 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, Kra­jowy numer iden­ty­fika­cyjny 30872600000, ul. ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej  1, 07200   Wyszków, woj. mazowieck­ie, państ­wo Pol­s­ka, tel. 0–29 7437600, e‑mail spzzoz@wp.pl, faks 297 437 605. Adres strony inter­ne­towej (url): www.szpital- wyszkow.com.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym zna­j­du­je się zmieni­any tekst: Numer sekcji: IV.6. Punkt: 2 W ogłosze­niu jest: Ter­min składa­nia ofert lub wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu: Data: 2017-07-07, godz­i­na: 10:00, W ogłosze­niu powin­no być: Ter­min składa­nia ofert lub wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu: Data: 2017-07-07, godz­i­na: 13:45, Wyszków, dnia 5/07/2017 DEZ/Z/341/ZP-25/2017 Doty­czy: Prze­tar­gu nieogranic­zonego w przed­mio­cie: Dostawa ole­ju napę­dowego do samo­chodów i agre­gatu prą­dotwór­czego SPZZOZ w Wyszkowie. W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. ustawa pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. 2015, poz. 2164 ze zm.), doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi: Pytanie 1: Czy Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza możli­wość złoże­nia ofert Wykon­aw­cy ofer­u­jącego kar­ty flota? Jeśli tak, to czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na mody­fikację zapisu §1 ust. 1 umowy poprzez dopisanie: „…przy uży­ciu kart flota” ? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza kar­ty flota i dokonu­je zmi­any zapisu §1 ust. 1 umowy poprzez dopisanie: „…przy uży­ciu kart flota” . Pytanie 2: Czy Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza możli­wość usunię­cia zapisu §4 ust. 3 umowy: „Ilość każ­do­ra­zowo zatankowanego pali­wa będzie wpisy­wana do kar­ty dro­gowej i poświad­czana pieczę­cią Stacji Paliw Wykon­aw­cy”, w zami­an zastępu­jąc zapisem: „Na potwierdze­nie zre­al­i­zowanego zakupu wydawane będą dowody wyda­nia, które mają charak­ter wydruku z ter­mi­nala obsługu­jącego kar­ty flo­towe. Wykon­aw­ca dołączy do każdej wys­taw­ionej fak­tu­ry VAT załącznik zaw­ier­a­ją­cy szczegółowe dane związane z tankowaniem”. Wykon­aw­ca prag­nie poin­for­mować, że w przy­pad­ku Wykon­aw­cy posi­ada­jącego sys­tem rozliczeń bez­gotówkowego zakupu paliw przy uży­ciu kart flota, dowód wyda­nia nie jest pod­pisy­wany przez pra­cown­i­ka stacji paliw ani przez odbier­a­jącego pali­wo, ponieważ przy uży­ciu kart pali­wowych, zakup auto­ry­zowany jest kodem PIN. Jed­nakże Zamaw­ia­ją­cy może zoblig­ować swoich pra­cown­ików do umieszcza­nia pod­pisów na dowodach wyda­nia. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza możli­wość aby na potwierdze­nie zre­al­i­zowanego zakupu wydane zostały dowody wyda­nia mające charak­ter wydruku z ter­mi­nala obsługu­jącego kar­ty flo­towe pod­pisane przez pra­cown­i­ka stacji paliw. Wykon­aw­ca dołączy do każdej wys­taw­ionej fak­tu­ry VAT załącznik zaw­ier­a­ją­cy szczegółowe dane związane z tankowaniem. Pytanie  3: Czy Zamaw­ia­ją­cy dopre­cyzu­je okresy rozliczeniowe w §4 ust. 4 wzoru umowy dopisu­jąc: „….od 1 do 15 dnia miesią­ca oraz od 16 do ostat­niego dnia miesią­ca. Wykon­aw­ca wys­taw­iać będzie fak­tu­ry po zakońc­zonym danym okre­sie rozliczeniowym” ? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza pro­ponowany zapis w §4 ust. 4 wzoru umowy  i dokonu­je zmi­any zapisu nac: „….od 1 do 15 dnia miesią­ca oraz od 16 do ostat­niego dnia miesią­ca. Wykon­aw­ca wys­taw­iać będzie fak­tu­ry po zakońc­zonym danym okre­sie rozliczeniowym” . Pytanie 4: Czy Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza możli­wość zas­tosowa­nia ter­minu płat­noś­ci 30 dni od daty wys­taw­ienia fak­tu­ry? (§5 ust. 2 wzoru umowy). Infor­mu­je­my, że długie ter­miny płat­noś­ci zwięk­sza­ją bieżące sal­do zadłuże­nia Zamaw­ia­jącego, które stanowi wyższe ryzyko dla Wykon­aw­cy. Z tego wzglę­du część Wykon­aw­ców ma odgórnie określone maksy­malne ter­miny płat­noś­ci nie się­ga­jące aż 60 dni. Wykon­aw­ca prosi o dopuszcze­nie ter­minu 30 dni od daty wys­taw­ienia fak­tu­ry jako opty­mal­nego dla obu stron umowy. Wyraże­nie zgody poz­woli Zamaw­ia­jące­mu na otrzy­manie więk­szej licz­by Ofer­ty, również od Wykon­aw­ców nie udziela­ją­cych tak długich ter­minów płat­noś­ci. Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 5: Wykon­aw­ca prosi o usunię­cie zapisu §6 ust. 1–2 umowy. Prag­niemy poin­for­mować, że na stac­jach paliw ceny ule­ga­ją zmi­anom nawet kilka­krot­nie w ciągu dnia. W związku z powyższym proś­ba o usunię­cie zapisów. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy wyraża zgodę i usuwa zapis §6 ust. 1–2 umowy. Pytanie 6: Wykon­aw­ca zwraca się z prośbą o dopisanie w §8 ust. 1c zapisu: „Za brak możli­woś­ci tankowa­nia pali­wa nie uzna­je się w szczegól­noś­ci remon­tu stacji paliw, awarii, przyję­cia pali­wa na stację paliw”. Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dokonu­je mody­fikacji zapisu w §8 ust. 1c doda­jąc po kropce nowe zdanie:   W przy­pad­ku braku możli­woś­ci tankowa­nia powyżej 24 godzin z przy­czyn takich jak remont stacji, awaria, przyję­cie pali­wa, Wykon­aw­ca Zobow­iązany jest do wskaza­nia zastępczego miejs­ca tankowa­nia w odległoś­ci nie więk­szej niż 6 km od siedz­i­by Zamaw­ia­jącego oraz  pokrycia różni­cy w cenie paliwa”. Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, iż ter­min składa­nia ofert ule­ga zmi­an­ie i jest do dnia 7/07/2017 do godz.13:45. Otwar­cie ofert nastąpi w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego w dniu 7/07/2017 roku o godz. 14:00. Woj­ciech Żubrows­ki Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Lecznict­wa Odpowiedzi na pyta­nia — plik pdf Odpowiedzi na pyta­nia — plik doc Wzór umowy — plik doc Ogłosze­nie nr 540763-N-2017 z dnia 2017-06-28 r. Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie: Dostawa ole­ju napę­dowego do samo­chodów i agre­gatu prą­dotwór­czego SPZZOZ w Wyszkowie OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obow­iązkowe Ogłosze­nie doty­czy: Zamówienia pub­licznego Zamówie­nie doty­czy pro­jek­tu lub pro­gra­mu współ­fi­nan­sowanego ze środ­ków Unii Europe­jskiej DO POBRANIA