SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1 Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpitalwyszkow.pl Wyszków, dnia 31/05/2017 r.  

DEZ/Z/341/ZP- 19/2017

  INFORMACJA  O WYNIKU POSTĘPOWANIA   W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r poz.2164 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Dostawa odczyn­ników i mate­ri­ałów zuży­wal­nych do badań mikro­bi­o­log­icznych do SPZZOZ w Wyszkowie- paki­et nr 10 i 11, nr pro­ce­dury DEZ/Z/341/ZP- 19/2017 Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał:
  1. unieważnienia postępowa­nia w zakre­sie paki­etu 11:
Uza­sad­nie­nie prawne: art. 93ust.1 pkt.1) ustawy pzp. Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne:  W niniejszym postępowa­niu nie została złożona żad­na ofer­ta na paki­et nr 11.
  1. wyboru:
1)        ofer­ty nr 1 złożonej przez  BIO- RAD Pol­s­ka Sp. z  o.o. ul. Przyokopowa 33, 01–208 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 10: cena brut­to wynosi: 13.929,84 zł; ter­min dostawy towaru 5 dni;
  UZASADNIENIE. W niniejszym postępowa­niu w zakre­sie paki­etu nr 10, została złożona jed­na ofer­ta, której cena mieś­ci się w kwocie jaką Zamaw­ia­ją­cy może przez­naczyć na real­iza­cję przed­miotowego zamówienia. Jed­nocześnie Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że pod­pisanie umowy z wybrany­mi Wykon­aw­ca­mi nastąpi z dniem 2/06/2017 roku w siedz­i­bie SPZZOZ w Wyszkowie;   Ofer­ty złożyli następu­ją­cy Wykon­aw­cy: 1)         BIO- RAD Pol­s­ka Sp. z  o.o. ul. Przyokopowa 33, 01–208 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 10: cena brut­to wynosi: 13.929,84 złàkry­teri­um cena 60 pkt ; ter­min dostawy towaru 5 dnià kry­teri­um ter­min dostawy 30 pkt; RAZEM 90 pkt.
Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie   Wyszków, dnia 29/05/2017 r. DEZ/Z/3410/112/2017/ASH ZP- 19/2017   INFORMACJA  Z  OTWARCIA OFERT   Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 Ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku Pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Dostawa odczyn­ników i mate­ri­ałów zuży­wal­nych do badań mikro­bi­o­log­icznych do SPZZOZ w Wyszkowie- paki­et nr 10 i 11, nr pro­ce­dury DEZ/Z/341/ZP- 19/2017;   Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, zgod­nie z art.  86   ust.  5.  Ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  Pra­wo   zamówień   pub­licznych   (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.), infor­mu­je, że:
  1. Zamaw­ia­ją­cy przed otwar­ciem ofert poin­for­mował, że przez­naczył na real­iza­cję zamówienia kwotę:
Paki­et nr 10 wartość brut­to 20.520 zł
Paki­et nr 11 wartość brut­to 3.240 zł
  1. W wyz­nac­zonym ter­minie składa­nia ofert do godz. 10:00 dnia 9/05/2017 roku wpłynęły następu­jące ofer­ty:
1)        ofer­ta nr 1 złożona przez  BIO-RAD Pol­s­ka Sp.z  o.o., ul. Przyokopowa 33, 01–208 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 10: cena brut­to wynosi: 13.929,84 zł; ter­min dostawy towaru 5 dni;
 
  1. Ter­min real­iza­cji zamówienia 12 m- cy.
  2.  Płat­ność fak­tu­ry w ter­minie 60 dni od daty dostar­czenia fak­tu­ry.
  Jed­nocześnie SPZZOZ w Wyszkowie wzy­wa Wykon­aw­ców, którzy złożyli ofer­ty, do przekaza­nia Zamaw­ia­jące­mu w ter­minie 3 dni oświad­czenia o przy­należnoś­ci lub braku przy­należnoś­ci do tej samej grupy kap­i­tałowej w rozu­mie­niu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i kon­sumen­tów (Dz. U. z 2015 r poz.184,1618 i 1634).   Agniesz­ka Ogonows­ka Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Eko­nom­iczno- Admin­is­tra­cyjnych Wyszków, dnia 25/05/2017

DEZ/Z/341/ZP- 19/2017

   

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego w przedmiocie:

Dostawa odczyn­ników i mate­ri­ałów zuży­wal­nych do badań mikro­bi­o­log­icznych do SPZZOZ w Wyszkowie- paki­et nr 10 i 11.   W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. ustawa pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. 2015, poz. 2164 ze zm.), doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi:   Pytanie 1: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zmi­anę w § 4 pkt 1 pro­jek­tu umowy ter­minu płat­noś­ci na 30 dni? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ.   Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, iż ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie i jest do dnia 29/05/2017 do godz.10:00. Otwar­cie ofert nastąpi w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego w dniu 29/05/2017 roku o godz. 10:15. Agniesz­ka Ogonows­ka Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Eko­nom­iczno- Admin­is­tra­cyjnych Ogłosze­nie nr 512915-N-2017 z dnia 2017-05-19 r. Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie: Dostawa odczyn­ników i mate­ri­ałów zuży­wal­nych do badań mikro­bi­o­log­icznych do SPZZOZ w Wyszkowie- paki­et nr 10 i 11. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obow­iązkowe Ogłosze­nie doty­czy: Zamówienia pub­licznego Zamówie­nie doty­czy pro­jek­tu lub pro­gra­mu współ­fi­nan­sowanego ze środ­ków Unii Europe­jskiej Nie Nazwa pro­jek­tu lub pro­gra­mu O zamówie­nie mogą ubie­gać się wyłącznie zakłady pra­cy chro­nionej oraz wykon­aw­cy, których dzi­ałal­ność, lub dzi­ałal­ność ich wyo­dręb­nionych orga­ni­za­cyjnie jed­nos­tek, które będą real­i­zowały zamówie­nie, obe­j­mu­je społeczną i zawodową inte­grację osób będą­cych członka­mi grup społecznie mar­gin­al­i­zowanych Nie Należy podać min­i­mal­ny pro­cen­towy wskaźnik zatrud­nienia osób należą­cych do jed­nej lub więcej kat­e­gorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrud­nionych przez zakłady pra­cy chro­nionej lub wykon­aw­ców albo ich jed­nos­t­ki (w %) 0% SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza cen­tral­ny zamaw­ia­ją­cy Nie Postępowanie przeprowadza pod­miot, które­mu zamaw­ia­ją­cy powierzył/powierzyli przeprowadze­nie postępowa­nia Nie Infor­ma­c­je na tem­at pod­mio­tu które­mu zamaw­ia­ją­cy powierzył/powierzyli prowadze­nie postępowa­nia: Postępowanie jest przeprowadzane wspól­nie przez zamaw­ia­ją­cych Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamaw­ia­ją­cych, którzy wspól­nie przeprowadza­ją postępowanie oraz podać adresy ich siedz­ib, kra­jowe numery iden­ty­fika­cyjne oraz oso­by do kon­tak­tów wraz z dany­mi do kon­tak­tów: Postępowanie jest przeprowadzane wspól­nie z zamaw­ia­ją­cy­mi z innych państw członkows­kich Unii Europe­jskiej Nie W przy­pad­ku przeprowadza­nia postępowa­nia wspól­nie z zamaw­ia­ją­cy­mi z innych państw członkows­kich Unii Europe­jskiej – mające zas­tosowanie kra­jowe pra­wo zamówień pub­licznych: Infor­ma­c­je dodatkowe:
  1. 1) NAZWA I ADRES: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, kra­jowy numer iden­ty­fika­cyjny 30872600000, ul. ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej  1 , 07200   Wyszków, woj. mazowieck­ie, państ­wo Pol­s­ka, tel. 0–29 7437600, e‑mail spzzoz@wp.pl, faks 297 437 605. Adres strony inter­ne­towej (URL): www.szpitalwyszkow.pl Adres pro­filu naby­w­cy: Adres strony inter­ne­towej pod którym moż­na uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub for­matów plików, które nie są ogól­nie dostęp­ne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli doty­czy): Podzi­ał obow­iązków między zamaw­ia­ją­cy­mi w przy­pad­ku wspól­nego przeprowadza­nia postępowa­nia, w tym w przy­pad­ku wspól­nego przeprowadza­nia postępowa­nia z zamaw­ia­ją­cy­mi z innych państw członkows­kich Unii Europe­jskiej (który z zamaw­ia­ją­cych jest odpowiedzial­ny za przeprowadze­nie postępowa­nia, czy i w jakim zakre­sie za przeprowadze­nie postępowa­nia odpowiada­ją pozostali zamaw­ia­ją­cy, czy zamówie­nie będzie udzielane przez każdego z zamaw­ia­ją­cych indy­wid­u­al­nie, czy zamówie­nie zostanie udzielone w imie­niu i na rzecz pozostałych zamaw­ia­ją­cych): I.4) KOMUNIKACJA: Nieogranic­zony, pełny i bezpośred­ni dostęp do doku­men­tów z postępowa­nia moż­na uzyskać pod adresem (URL) Nie www.szpitalwyszkow.pl Adres strony inter­ne­towej, na której zamieszc­zona będzie specy­fikac­ja istot­nych warunk­ów zamówienia Nie www.szpitalwyszkow.pl Dostęp do doku­men­tów z postępowa­nia jest ogranic­zony — więcej infor­ma­cji moż­na uzyskać pod adresem Nie Ofer­ty lub wnios­ki o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu należy przesyłać: Elek­tron­icznie Nie adres   Dopuszc­zone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wyma­gane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu w inny sposób: Tak Inny sposób: pisem­nie w formie papierowej Adres: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1 07–200 Wyszków Komu­nikac­ja elek­tron­icz­na wyma­ga korzys­ta­nia z narzędzi i urządzeń lub for­matów plików, które nie są ogól­nie dostęp­ne Nie Nieogranic­zony, pełny, bezpośred­ni i bezpłat­ny dostęp do tych narzędzi moż­na uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówie­niu przez zamaw­ia­jącego: Dostawa odczyn­ników i mate­ri­ałów zuży­wal­nych do badań mikro­bi­o­log­icznych do SPZZOZ w Wyszkowie- paki­et nr 10 i 11. Numer ref­er­en­cyjny: DEZ/Z/341/ZP- 19/2017 Przed wszczę­ciem postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia przeprowad­zono dia­log tech­niczny Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Infor­ma­c­ja o możli­woś­ci składa­nia ofert częś­ciowych Zamówie­nie podzielone jest na częś­ci: Tak Ofer­ty lub wnios­ki o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu moż­na składać w odniesie­niu do: wszys­t­kich częś­ci Zamaw­ia­ją­cy zas­trze­ga sobie pra­wo do udzie­le­nia łącznie następu­ją­cych częś­ci lub grup częś­ci: Maksy­mal­na licz­ba częś­ci zamówienia, na które może zostać udzielone zamówie­nie jed­ne­mu wykon­aw­cy: II.4) Krót­ki opis przed­mio­tu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określe­nie zapotrze­bowa­nia i wyma­gań ) a w przy­pad­ku part­nerst­wa innowa­cyjnego — określe­nie zapotrze­bowa­nia na innowa­cyjny pro­dukt, usługę lub robo­ty budowlane: II.5) Główny kod CPV: 24000000–4 Dodatkowe kody CPV: II.6) Całkowi­ta wartość zamówienia (jeżeli zamaw­ia­ją­cy poda­je infor­ma­c­je o wartoś­ci zamówienia): Wartość bez VAT: 0,00 Walu­ta: (w przy­pad­ku umów ramowych lub dynam­icznego sys­te­mu zakupów – sza­cunkowa całkowi­ta maksy­mal­na wartość w całym okre­sie obow­iązy­wa­nia umowy ramowej lub dynam­icznego sys­te­mu zakupów) II.7) Czy przewidu­je się udzie­le­nie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określe­nie przed­mio­tu, wielkoś­ci lub zakre­su oraz warunk­ów na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym real­i­zowane będzie zamówie­nie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynam­iczny sys­tem zakupów: 12   lub dni­ach: lub data rozpoczę­cia:   lub zakończenia: II.9) Infor­ma­c­je dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kom­pe­tenc­je lub uprawnienia do prowadzenia określonej dzi­ałal­noś­ci zawodowej, o ile wyni­ka to z odręb­nych przepisów Określe­nie warunk­ów: Zamaw­ia­ją­cy nie staw­ia szczegól­nych wyma­gań w zakre­sie spełnienia tego warunku. Wykon­aw­ca potwierdza poprzez złoże­nie oświad­czenia. SPOSÓB OCENY: Zamaw­ia­ją­cy pozy­ty­wnie oceni spełnie­nie przez Wykon­aw­cę tego warunku, jeżeli Wykon­aw­ca dołączy do składanej ofer­ty pod­pisane oświad­cze­nie — załącznik nr 3 do SIWZ. Infor­ma­c­je dodatkowe III.1.2) Sytu­ac­ja finan­sowa lub eko­nom­icz­na Określe­nie warunk­ów: Zamaw­ia­ją­cy nie staw­ia szczegól­nych wyma­gań w zakre­sie spełnienia tego warunku. Wykon­aw­ca potwierdza poprzez złoże­nie oświad­czenia. SPOSÓB OCENY: Zamaw­ia­ją­cy pozy­ty­wnie oceni spełnie­nie przez Wykon­aw­cę tego warunku, jeżeli Wykon­aw­ca dołączy do składanej ofer­ty pod­pisane oświad­cze­nie — załącznik nr 3 do SIWZ. Infor­ma­c­je dodatkowe III.1.3) Zdol­ność tech­nicz­na lub zawodowa Określe­nie warunk­ów: Wykon­aw­ca wykaże, że posi­a­da doku­men­ty wyma­gane obow­iązu­ją­cy­mi przepisa­mi, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medy­cznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876)- dowo­dem będzie załącze­nie ich do ofer­ty. SPOSÓB OCENY: Zamaw­ia­ją­cy pozy­ty­wnie oceni spełnie­nie przez Wykon­aw­cę tego warunku, jeżeli Wykon­aw­ca dołączy do składanej ofer­ty kopię doku­men­tów wyma­ganych ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medy­cznych. Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga od wykon­aw­ców wskaza­nia w ofer­cie lub we wniosku o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu imion i nazwisk osób wykonu­ją­cych czyn­noś­ci przy real­iza­cji zamówienia wraz z infor­ma­cją o kwal­i­fikac­jach zawodowych lub doświad­cze­niu tych osób: Nie Infor­ma­c­je dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Pod­stawy wyk­luczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamaw­ia­ją­cy przewidu­je wyk­lucze­nie wykon­aw­cy na pod­staw­ie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamaw­ia­ją­cy przewidu­je następu­jące fakul­taty­wne pod­stawy wyk­luczenia: Tak (pod­stawa wyk­luczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświad­cze­nie o niepodle­ga­niu wyk­lucze­niu oraz speł­ni­a­n­iu warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu Tak Oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu kry­ter­iów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: oświad­cze­nie Wykon­aw­cy o braku pod­staw do wyk­luczenia wg wzoru stanow­iącego załącznik nr 4 do SIWZ. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu w formie ory­gi­nału wg załączni­ka nr 3 do SIWZ; doku­men­ty wyma­gane obow­iązu­ją­cy­mi przepisa­mi, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medy­cznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876). III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP for­mu­la­rz ofer­towy- wypełniony i pod­pisany załącznik nr 1 do SIWZ; szczegółowa ofer­ta cenowa- załącznik nr 2 do SIWZ; zaparafowany przez Wykon­aw­cę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ, jako znak akcep­tacji warunk­ów umowy; w języku pol­skim instrukc­je obsłu­gi, kat­a­lo­gi, broszury lub ulot­ki pro­du­cen­tów opisu­jące szczegółowo ofer­owany przed­miot zamówienia. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) — III.6) SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzie­le­nia zamówienia: Prze­targ nieogranic­zony IV.1.2) Zamaw­ia­ją­cy żąda wniesienia wadi­um: Nie Infor­ma­c­ja na tem­at wadi­um IV.1.3) Przewidu­je się udzie­le­nie zal­iczek na poczet wyko­na­nia zamówienia: Nie Należy podać infor­ma­c­je na tem­at udziela­nia zal­iczek: IV.1.4) Wyma­ga się złoże­nia ofert w postaci kat­a­logów elek­tron­icznych lub dołączenia do ofert kat­a­logów elek­tron­icznych: Nie Dopuszcza się złoże­nie ofert w postaci kat­a­logów elek­tron­icznych lub dołączenia do ofert kat­a­logów elek­tron­icznych: Nie Infor­ma­c­je dodatkowe: IV.1.5.) Wyma­ga się złoże­nia ofer­ty wariantowej: Nie Dopuszcza się złoże­nie ofer­ty wariantowej Nie Złoże­nie ofer­ty wariantowej dopuszcza się tylko z jed­noczes­nym złoże­niem ofer­ty zasad­niczej: Nie IV.1.6) Przewidy­wana licz­ba wykon­aw­ców, którzy zostaną zaproszeni do udzi­ału w postępowa­niu (prze­targ ogranic­zony, negoc­jac­je z ogłosze­niem, dia­log konkuren­cyjny, part­nerst­wo innowa­cyjne) Licz­ba wykon­aw­ców Przewidy­wana min­i­mal­na licz­ba wykon­aw­ców Maksy­mal­na licz­ba wykon­aw­ców Kry­te­ria selekcji wykon­aw­ców: IV.1.7) Infor­ma­c­je na tem­at umowy ramowej lub dynam­icznego sys­te­mu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewidu­je się ogranicze­nie licz­by uczest­ników umowy ramowej: Przewidziana maksy­mal­na licz­ba uczest­ników umowy ramowej: Infor­ma­c­je dodatkowe: Zamówie­nie obe­j­mu­je ustanowie­nie dynam­icznego sys­te­mu zakupów: Adres strony inter­ne­towej, na której będą zamieszc­zone dodatkowe infor­ma­c­je doty­czące dynam­icznego sys­te­mu zakupów: Infor­ma­c­je dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego sys­te­mu zakupów dopuszcza się złoże­nie ofert w formie kat­a­logów elek­tron­icznych: Przewidu­je się pobranie ze złożonych kat­a­logów elek­tron­icznych infor­ma­cji potrzeb­nych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego sys­te­mu zakupów: Nie IV.1.8) Aukc­ja elek­tron­icz­na Przewidziane jest przeprowadze­nie aukcji elek­tron­icznej (prze­targ nieogranic­zony, prze­targ ogranic­zony, negoc­jac­je z ogłosze­niem) Nie Należy podać adres strony inter­ne­towej, na której aukc­ja będzie prowad­zona: Należy wskazać ele­men­ty, których wartoś­ci będą przed­miotem aukcji elek­tron­icznej: Przewidu­je się ograniczenia co do przed­staw­ionych wartoś­ci, wynika­jące z opisu przed­mio­tu zamówienia: Należy podać, które infor­ma­c­je zostaną udostęp­nione wykon­aw­com w trak­cie aukcji elek­tron­icznej oraz jaki będzie ter­min ich udostęp­nienia: Infor­ma­c­je doty­czące prze­biegu aukcji elek­tron­icznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowa­nia w toku aukcji elek­tron­icznej i jakie będą warun­ki, na jakich wykon­aw­cy będą mogli licy­tować (min­i­malne wysokoś­ci postąpień): Infor­ma­c­je doty­czące wyko­rzysty­wanego sprzę­tu elek­tron­icznego, rozwiązań i specy­fikacji tech­nicznych w zakre­sie połączeń: Wyma­gania doty­czące rejes­tracji i iden­ty­fikacji wykon­aw­ców w aukcji elek­tron­icznej: Infor­ma­c­je o licz­bie etapów aukcji elek­tron­icznej i cza­sie ich trwa­nia: Czas trwa­nia: Czy wykon­aw­cy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zak­wal­i­fikowani do następ­nego eta­pu: Nie Warun­ki zamknię­cia aukcji elek­tron­icznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kry­te­ria oce­ny ofert: IV.2.2) Kry­te­ria
Kry­te­ria Znacze­nie
cena 60
ter­min dostawy towaru 40
IV.2.3) Zas­tosowanie pro­ce­dury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (prze­targ nieogranic­zony) Nie IV.3) Negoc­jac­je z ogłosze­niem, dia­log konkuren­cyjny, part­nerst­wo innowa­cyjne IV.3.1) Infor­ma­c­je na tem­at negoc­jacji z ogłosze­niem Min­i­malne wyma­gania, które muszą speł­ni­ać wszys­tkie ofer­ty: Przewidziane jest zas­trzeże­nie prawa do udzie­le­nia zamówienia na pod­staw­ie ofert wstęp­nych bez przeprowadzenia negoc­jacji Przewidziany jest podzi­ał negoc­jacji na etapy w celu ograniczenia licz­by ofert: Należy podać infor­ma­c­je na tem­at etapów negoc­jacji (w tym liczbę etapów): Infor­ma­c­je dodatkowe IV.3.2) Infor­ma­c­je na tem­at dia­logu konkuren­cyjnego Opis potrzeb i wyma­gań zamaw­ia­jącego lub infor­ma­c­ja o sposo­bie uzyska­nia tego opisu: Infor­ma­c­ja o wysokoś­ci nagród dla wykon­aw­ców, którzy pod­czas dia­logu konkuren­cyjnego przed­staw­ili rozwiąza­nia stanow­iące pod­stawę do składa­nia ofert, jeżeli zamaw­ia­ją­cy przewidu­je nagrody: Wstęp­ny har­mono­gram postępowa­nia: Podzi­ał dia­logu na etapy w celu ograniczenia licz­by rozwiązań: Nie Należy podać infor­ma­c­je na tem­at etapów dia­logu: Infor­ma­c­je dodatkowe: IV.3.3) Infor­ma­c­je na tem­at part­nerst­wa innowa­cyjnego Ele­men­ty opisu przed­mio­tu zamówienia defini­u­jące min­i­malne wyma­gania, którym muszą odpowiadać wszys­tkie ofer­ty: Podzi­ał negoc­jacji na etapy w celu ogranicze­niu licz­by ofert podle­ga­ją­cych negoc­jacjom poprzez zas­tosowanie kry­ter­iów oce­ny ofert wskazanych w specy­fikacji istot­nych warunk­ów zamówienia: Nie Infor­ma­c­je dodatkowe: IV.4) Licy­tac­ja elek­tron­icz­na Adres strony inter­ne­towej, na której będzie prowad­zona licy­tac­ja elek­tron­icz­na: Adres strony inter­ne­towej, na której jest dostęp­ny opis przed­mio­tu zamówienia w licy­tacji elek­tron­icznej: Wyma­gania doty­czące rejes­tracji i iden­ty­fikacji wykon­aw­ców w licy­tacji elek­tron­icznej, w tym wyma­gania tech­niczne urządzeń infor­maty­cznych: Sposób postępowa­nia w toku licy­tacji elek­tron­icznej, w tym określe­nie min­i­mal­nych wysokoś­ci postąpień: Infor­ma­c­je o licz­bie etapów licy­tacji elek­tron­icznej i cza­sie ich trwa­nia: licy­tac­ja wieloetapowa Wykon­aw­cy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zak­wal­i­fikowani do następ­nego eta­pu: Nie Ter­min składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w licy­tacji elek­tron­icznej: Data: godz­i­na: Ter­min otwar­cia licy­tacji elek­tron­icznej: Ter­min i warun­ki zamknię­cia licy­tacji elek­tron­icznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowad­zone do treś­ci zaw­ier­anej umowy w spraw­ie zamówienia pub­licznego, albo ogólne warun­ki umowy, albo wzór umowy: Wyma­gania doty­czące zabez­pieczenia należytego wyko­na­nia umowy: Infor­ma­c­je dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewidu­je się istotne zmi­any postanowień zawartej umowy w sto­sunku do treś­ci ofer­ty, na pod­staw­ie której doko­nano wyboru wykon­aw­cy: Tak Należy wskazać zakres, charak­ter zmi­an oraz warun­ki wprowadzenia zmi­an: a) zaist­nienia omył­ki pis­arskiej lub rachunkowej. b) zaist­nienia siły wyższej (powódź, pożar, zamiesz­ki, stra­j­ki, ata­ki ter­ro­rysty­czne, prz­er­wy w dostaw­ie energii elek­trycznej) mającej wpływ na real­iza­cję umowy. c) wys­tąpi­enia nieza­leżnych od Zamaw­ia­jącego i Wykon­aw­cy istot­nych okolicznoś­ci, których nie moż­na było przewidzieć przy zachowa­niu należytej staran­noś­ci, które mają wpływ na ter­miny real­iza­cji zamówienia. d) zmi­any staw­ki podatku VAT, przy czym zmi­an­ie uleg­nie wyłącznie cena brut­to, cena net­to pozostanie bez zmi­an, e) zmi­an cen urzę­dowych towaru, wprowad­zonych roz­porządze­niem odpowied­niego Min­is­tra, przy czym zmi­any te mogą doty­czyć pod­wyższenia i obniże­nia cen. f) zmi­an stawek opłat cel­nych wprowad­zonych decyz­ja­mi odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustal­e­nie ceny towaru, IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostęp­ni­a­nia infor­ma­cji o charak­terze poufnym (jeżeli doty­czy): Środ­ki służące ochronie infor­ma­cji o charak­terze poufnym IV.6.2) Ter­min składa­nia ofert lub wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu: Data: 2017-05-29 , godz­i­na: 10:00, Skróce­nie ter­minu składa­nia wniosków, ze wzglę­du na pil­ną potrze­bę udzie­le­nia zamówienia (prze­targ nieogranic­zony, prze­targ ogranic­zony, negoc­jac­je z ogłosze­niem): Nie Wskazać powody: Język lub języ­ki, w jakich mogą być sporządzane ofer­ty lub wnios­ki o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu > IV.6.3) Ter­min związa­nia ofer­tą: do: okres w dni­ach: 30 (od ostate­cznego ter­minu składa­nia ofert) IV.6.4) Przewidu­je się unieważnie­nie postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia, w przy­pad­ku nieprzyz­na­nia środ­ków pochodzą­cych z budże­tu Unii Europe­jskiej oraz niepodle­ga­ją­cych zwro­towi środ­ków z pomo­cy udzielonej przez państ­wa członkowskie Europe­jskiego Porozu­mienia o Wol­nym Hand­lu (EFTA), które miały być przez­nac­zone na sfi­nan­sowanie całoś­ci lub częś­ci zamówienia: Nie IV.6.5) Przewidu­je się unieważnie­nie postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia, jeżeli środ­ki służące sfi­nan­sowa­niu zamówień na bada­nia naukowe lub prace roz­wo­jowe, które zamaw­ia­ją­cy zamierzał przez­naczyć na sfi­nan­sowanie całoś­ci lub częś­ci zamówienia, nie zostały mu przyz­nane Nie IV.6.6) Infor­ma­c­je dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I — INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH  
Część nr: 1 Nazwa: Paki­et nr 10
1) Krót­ki opis przed­mio­tu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określe­nie zapotrze­bowa­nia i wyma­gań) a w przy­pad­ku part­nerst­wa innowa­cyjnego ‑określe­nie zapotrze­bowa­nia na innowa­cyjny pro­dukt, usługę lub robo­ty budowlane: Dostawa szy­bkiego tes­tu do jakoś­ciowego wykry­wa­nia anty­genów Neis­se­ria menin­gi­tidis, Strep­to­coc­cus pneu­mo­ni­ae i inne w surow­icy krwi i płynie móz­gowo-rdzeniowym, iden­ty­fikacji paciorkow­ców i gronkow­ców, według asorty­men­tu wyszczegól­nionego w załączniku nr 2/10- szczegółowa ofer­ta cenowa 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień(CPV): 24000000–4, 3) Wartość częś­ci zamówienia(jeżeli zamaw­ia­ją­cy poda­je infor­ma­c­je o wartoś­ci zamówienia): Wartość bez VAT: 0,0 Walu­ta: 4) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: okres w miesią­cach: 12 okres w dni­ach: data rozpoczę­cia: data zakończenia: 5) Kry­te­ria oce­ny ofert:
Kry­teri­um Znacze­nie
cena 60
ter­min dostawy 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wyma­gania do testów: 1. Dostar­c­zone towary odpowiada­ją warunk­om jakoś­ciowym zgod­nym z obow­iązu­ją­cy­mi ates­ta­mi i nor­ma­mi NCCLS. 2. Posi­ada­ją cer­ty­fikaty kon­troli jakoś­ci do każdej par­tii zamaw­ianego towaru. 3. Ter­min ważnoś­ci dostar­czanych zestawów min.12 miesię­cy. 4. Możli­wość składa­nia zamówienia drogą tele­fon­iczną, fax­em i e‑mailem. 5. Możli­wość mody­fikacji dostaw w zależnoś­ci od zmi­en­nych potrzeb. 6. W zestawach ujem­na i dodat­nia kon­tro­la. 7. Pro­ce­du­ra wyko­na­nia w języku pol­skim. 8. Pro­du­cent /Dystrybutor zamaw­ianego towaru. 9. Do ofer­ty należy załączyć mate­ri­ały infor­ma­cyjne przed­mio­tu zamówienia ‚instrukc­je użytkowa­nia (metody­ki pro­du­cen­ta ) zgod­nie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r w formie pisem­nej.
Część nr: 2 Nazwa: Paki­et nr 11
1) Krót­ki opis przed­mio­tu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określe­nie zapotrze­bowa­nia i wyma­gań) a w przy­pad­ku part­nerst­wa innowa­cyjnego ‑określe­nie zapotrze­bowa­nia na innowa­cyjny pro­dukt, usługę lub robo­ty budowlane:Dostawa saszetek bez­piecznych bio­log­icznie do trans­portu wewnętrznego i zewnętrznego mate­ri­ałów do bada­nia mikro­bi­o­log­icznego, według asorty­men­tu wyszczegól­nionego w załączniku nr 2/11- szczegółowa ofer­ta cenowa 2) Wspól­ny Słown­ik Zamówień(CPV): 24000000–4, 3) Wartość częś­ci zamówienia(jeżeli zamaw­ia­ją­cy poda­je infor­ma­c­je o wartoś­ci zamówienia): Wartość bez VAT: 0,0 Walu­ta: 4) Czas trwa­nia lub ter­min wyko­na­nia: okres w miesią­cach: 12 okres w dni­ach: data rozpoczę­cia: data zakończenia: 5) Kry­te­ria oce­ny ofert:
Kry­teri­um Znacze­nie
cena 60
ter­min dostawy 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wyma­gania do saszetek bez­piecznych bio­log­icznie: 1. Saszet­ki wyko­nane z poli­etylenu. 2. Opisane ”BIOHAZARD ”,kat­e­go­ria B. 3. Posi­ada­ją zewnętrzną kieszeń ”kan­gu­ra ”na doku­men­ty. 4. Możli­wość składa­nia zamówienia drogą tele­fon­icz­na, fax­em i e –mailem. 5. Kod kreskowy, możli­wość ręcznego zapisu dodatkowych infor­ma­cji. 6. Pro­ce­du­ra postępowa­nia z saszetka­mi w języku pol­skim. 7. Zamknię­cie her­me­ty­czne. 8. Łat­wość otwiera­nia i zamyka­nia. Posi­ada­ją wstęp­ne nacię­cia ułatwia­jące szy­bkie otwar­cie. 9. Cer­ty­fikaty mate­ri­ałowe jakoś­ci z każdą dostawą. 10. Nazwa Producenta/Dystrybutora zamaw­ianego towaru. 11. Do ofer­ty należy załączyć fir­mowe mate­ri­ały infor­ma­cyjne przed­mio­tu zamówienia , instrukc­je użytkowa­nia( metody­ki pro­du­cen­ta ) zgod­nie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r w formie pisem­nej   DO POBRANIA