Z uwa­gi na sytu­ację epi­demiczną w Polsce i prob­le­my z dostępem osób głuchych do świad­czeń medy­cznych Zarząd Główny Pol­skiego Związku Głuchych w dniu 1 kwiet­nia, dzię­ki częś­ciowe­mu wspar­ciu finan­sowe­mu z Fun­dacji PGNiG uru­chomił całodobową infolin­ię dla osób głuchych i placówek medy­cznych, do których zgłasza­ją się oso­by głuche po wys­taw­ie­nie e‑recepty, czy uzyskanie e‑porady. Infolinia jest dostęp­na na 3 różnych komu­nika­torach. Szczegółowe infor­ma­c­je na ten tem­at zna­j­du­ją się w poniższym linku. https://www.pzg.org.pl/2020/03/koronawirus-tlumacz-pjm-dla-calej-polski/
Z uwa­gi na sytu­ację epi­demiczną w Polsce i prob­le­my z dostępem osób głuchych do świad­czeń medy­cznych Zarząd Główny Pol­skiego Związku Głuchych w dniu 1 kwiet­nia, dzię­ki częś­ciowe­mu wspar­ciu finan­sowe­mu z Fun­dacji PGNiG uru­chomił całodobową infolin­ię dla osób głuchych i placówek medy­cznych, do których zgłasza­ją się oso­by głuche po wys­taw­ie­nie e‑recepty, czy uzyskanie e‑porady. Infolinia jest dostęp­na na 3 różnych komu­nika­torach. Szczegółowe infor­ma­c­je na ten tem­at zna­j­du­ją się w poniższym linku. https://www.pzg.org.pl/2020/03/koronawirus-tlumacz-pjm-dla-calej-polski/
Z uwa­gi na sytu­ację epi­demiczną w Polsce i prob­le­my z dostępem osób głuchych do świad­czeń medy­cznych Zarząd Główny Pol­skiego Związku Głuchych w dniu 1 kwiet­nia, dzię­ki częś­ciowe­mu wspar­ciu finan­sowe­mu z Fun­dacji PGNiG uru­chomił całodobową infolin­ię dla osób głuchych i placówek medy­cznych, do których zgłasza­ją się oso­by głuche po wys­taw­ie­nie e‑recepty, czy uzyskanie e‑porady. Infolinia jest dostęp­na na 3 różnych komu­nika­torach. Szczegółowe infor­ma­c­je na ten tem­at zna­j­du­ją się w poniższym linku. https://www.pzg.org.pl/2020/03/koronawirus-tlumacz-pjm-dla-calej-polski/