W SPZZOZ w Wyszkowie ustanowiono i wdrożono wewnętrzne kanały przyj­mowa­nia i obsłu­gi zgłoszeń doty­czą­cych naruszeń prawa, które zostały opisane w Pro­ce­du­ra zgłoszeń wewnętrznych.

Do przyj­mowa­nia zgłoszeń naruszeń prawa zgod­nie z ustawą z dnia 14 czer­w­ca 2024r. o ochronie syg­nal­istów powołany został  Pełnomoc­nik ds. naruszeń prawa  Pani  Mał­gorza­ta Łubińs­ka – rad­ca prawny.

Zgłoszenia naruszeń moż­na dokon­ać poprzez:

  • skrzynkę mailową na adres: sygnalista@szpitalwyszkow.pl
  • kore­spon­dencję lis­towną skierowaną do Pełnomoc­ni­ka na adres: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, z dopiskiem na kop­er­cie, np. „Zgłosze­nie niepraw­idłowoś­ci — Poufne”, „Pełnomoc­nik ds. naruszeń prawa – do rąk  włas­nych”.
  • poprzez doręcze­nie pis­ma do Kance­larii Szpi­ta­la ( budynek admin­is­tracji) z klauzulą „zgłosze­nie niepraw­idłowoś­ci — poufne”, „Pełnomoc­nik ds. naruszeń prawa – do rąk włas­nych”.
  • poprzez doręczenia pis­ma bezpośred­nio do Pełnomoc­ni­ka ds. naruszeń prawa w każdą środę w godz­i­nach 10.00–12.00, pokój 20, budynek admin­is­tracji.

         Zarządze­nie Nr 54/2024

         Pro­ce­du­ra zgłasza­nia przy­pad­ków niepraw­idłowoś­ci.

Skip to content