SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1   Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpitalwyszkow.pl Wyszków, dnia 14.04.2017 r. DEZ/P/341/ZP-26/2016   Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E- USŁUGI W SPZZOZ W WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP/26/2016, dalej jako “Postępowanie”. INFORMACJA O PONOWNYM WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ  Zamaw­ia­ją­cy – Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie – dzi­ała­jąc na pod­staw­ie przepisu art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. Pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. 2015 r. poz. 2164 z późn zm.), dalej jako „ustawa Pzp”, infor­mu­je, iż po wyko­na­niu wyroku Kra­jowej Izby Odwoław­czej z dnia 10 mar­ca 2017 r., sygn. akt KIO 339/17, dokon­ał ponownego wyboru ofer­ty najko­rzyst­niejszej złożonej przez Wykon­aw­cę: Atende Med­ica Sp. z o.o. Al. Wilanows­ka 313 02–665 Warsza­wa Wykon­aw­ca Atende Med­ica Sp. z o.o. speł­nia warun­ki udzi­ału w Postępowa­niu, a złożona przez niego ofer­ta nie podle­ga odrzuce­niu oraz uzyskała najwyższą liczbę punk­tów w ramach kry­ter­iów oce­ny ofert określonych przez Zamaw­ia­jącego w SIWZ. W kon­sek­wencji ofer­ta ww. Wykon­aw­cy jest ofer­tą najko­rzyst­niejszą w Postępowa­niu.  Oce­na ofert w ramach kry­ter­iów oce­ny ofert określonych przez Zamaw­ia­jącego w SIWZ:
  Punk­tac­ja
Lp. Nazwa (fir­ma Wykon­aw­cy) oraz adres Wykon­aw­cy Cena Szczegółowa kon­cepc­ja wdraża­nia, obsłu­gi oraz wspar­cia pow­droże­niowego zin­te­growanego sys­te­mu infor­maty­cznego ZSI Łącz­na licz­ba punk­tów
1. Atende Med­ica Sp. z o.o. Al. Wilanows­ka 313 02–665 Warsza­wa   56,48 38,67 95,15
2. Comarch Health­care S.A. Al. Jana Pawła II 39 A 31–864 Kraków   60,00 32,33 92,33
  Infor­ma­c­je o Wykon­aw­cach, którzy zostali wyk­luczeni z Postępowa­nia oraz o Wykon­aw­cach, których ofer­ty zostały odrzu­cone: Żaden Wykon­aw­ca nie został wyk­luc­zony z Postępowa­nia. Żad­na ofer­ta nie została odrzu­cona.  Umowa w spraw­ie zamówienia pub­licznego zostanie zawarta nie wcześniej niż po upły­wie ter­minu, o którym mowa w przepisie art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. 10 dni od dnia przekaza­nia niniejszej infor­ma­cji. Mate­ri­ały do pobra­nia Wyszków, dnia 30.03.2017 r. DEZ/P/3410/53/2017/TG ZP- 26/2016 Do Wykon­aw­ców Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E- USŁUGI W SPZZOZ W WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP/26/2016, dalej jako “Postępowanie”.   INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ Z DNIA 10.02.2017 r. W wyko­na­niu wyroku Kra­jowej Izby Odwoław­czej z dnia 10 mar­ca 2017 r. (sygn. akt KIO 339/17) — Zamaw­ia­ją­cy – Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie – niniejszym infor­mu­je, iż unieważnienia czyn­ność wyboru najko­rzyst­niejszej ofer­ty z dnia 10 lutego 2017 r. doko­naną w przed­miotowym Postępowa­niu. O dal­szych czyn­noś­ci­ach w Postępowa­niu Zamaw­ia­ją­cy poin­for­mu­je Wykon­aw­ców niezwłocznie.   z     poważaniem Dyrek­tor Spz­zoz w Wyszkowie Cecylia Domżała Wyszków, dnia 13.02.2017 r. DEZ/P/341/ZP-26/2016 Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E- USŁUGI W SPZZOZ W WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP/26/2016, dalej jako “Postępowanie”. SPROSTOWANIE INFORMACJI O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ Zamaw­ia­ją­cy – Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie –niniejszym infor­mu­je, iż w infor­ma­cji o wyborze najko­rzyst­niejszej ofer­ty z dnia 10 lutego 2017 r. omyłkowo wskazano niepraw­idłową liczbę punk­tów przyz­naną ofer­cie wykon­aw­cy Aten­deMed­ica Sp. z o.o. z siedz­ibą w Warsza­w­ie w kry­teri­um „Cena”(zamiast 55,79 pkt powin­no być 56,48 pkt), co miało wpływ na łączną punk­tację. Poniżej Zamaw­ia­ją­cy przed­staw­ia praw­idłową punk­tację przyz­naną ofer­tom złożonym w Postępowa­niu: Mate­ri­ały do pobra­nia: Spros­towanie infor­ma­cji o wyborze ofer­ty najko­rzyst­niejszej Wyszków, dnia 10.02.2017 r. DEZ/P/341/ZP-26/2016   Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E- USŁUGI W SPZZOZ W WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP-26/2016, dalej jako “Postępowanie”.   INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ   Zamaw­ia­ją­cy – Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie — niniejszym, na pod­staw­ie przepisu art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004r. Pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późn zm.), dalej jako „ustawa Pzp”, zaw­iadamia o wyborze ofer­ty najko­rzyst­niejszej, którą jest ofer­ta złożona przez Wykon­aw­cę: Aten­deMed­ica Sp. z o.o. Al. Wilanows­ka 313 02–665 Warsza­wa Wykon­aw­ca Aten­deMed­ica Sp. z o.o. speł­nia warun­ki udzi­ału w Postępowa­niu, a złożona przez niego ofer­ta nie podle­ga odrzuce­niu oraz uzyskała najwyższą liczbę punk­tów w ramach kry­ter­iów oce­ny ofert określonych przez Zamaw­ia­jącego w SIWZ. W kon­sek­wencji ofer­ta ww. Wykon­aw­cy jest ofer­tą najko­rzyst­niejszą w Postępowa­niu. DO POBRANIA   Wyszków, dnia 20/12/2016 r. DEZ/Z/3410/164/2016/ASH ZP- 26/2016 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego, prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP-26/2016,  opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym Unii Europe­jskiej  2016/S 190–341788  z  dnia  01.10.2016 r. Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, zgod­nie z art.  86   ust.  5  ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  Pra­wo   zamówień   pub­licznych   (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.) infor­mu­je, że:
  1. Zamaw­ia­ją­cy przed otwar­ciem ofert poin­for­mował, że przez­naczył na real­iza­cję zamówienia brut­to 3 499 026,59 zł (słown­ie: trzy mil­iony czterys­ta dziewięćdziesiąt dziewięć tysię­cy dwadzieś­cia sześć zło­tych pięćdziesiąt dziewięć groszy).
  2. W wyz­nac­zonym ter­minie składa­nia ofert do godz. 10:00 dnia 20/12/2016 roku wpłynęły następu­jące ofer­ty:
    1. ofer­ta nr 1 złożona przez: ATENTE MEDICA Sp. z o.o.,                  Al. Wilanows­ka 313, 02–665 Warsza­wa:                                      cena brut­to 3 627 602,19 zł; ter­min wyko­na­nia 31/08/2017 rok (infor­ma­c­ja uzyskana z ofer­ty bez szczegółowej anal­izy Kon­cepcji).
    2. ofer­ta nr 2 złożona przez: COMARCH HEALTHCARE SA,         Al. Jana Pawła II 39A, 31–864 Kraków:                                       cena brut­to 3 415 000 zł; ter­min wyko­na­nia 11/2017 rok (infor­ma­c­ja uzyskana z ofer­ty bez szczegółowej anal­izy Kon­cepcji).
Jed­nocześnie SPZZOZ w Wyszkowie wzy­wa w ter­minie 3 dni, tj. do dnia 23/12/2016 roku Wykon­aw­ców, którzy złożyli ofer­ty do przekaza­nia zamaw­ia­jące­mu, oświad­czenia o przy­należnoś­ci lub braku przy­należnoś­ci do tej samej grupy kap­i­tałowej w rozu­mie­niu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i kon­sumen­tów (Dz. U. z 2015 r poz.184,1618 i 1634). Agniesz­ka Ogonows­ka Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Eko­nom­iczno- Admin­is­tra­cyjnych Mate­ri­ał do pobra­nia — Infor­ma­c­ja z otwar­cia ofert Wyszków, dnia 12 grud­nia 2016 r. DEZ/Z/3410/158/2016/ASH ZP- 26/2016 Do Wykon­aw­ców Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego, prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016 , dalej jako „Postępowanie”. W związku z odpowiedzi­a­mi na pyta­nia udzielony­mi w dniu dzisiejszym, Zamaw­ia­ją­cy — Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie (SPZZOZ w Wyszkowie), dzi­ała­jąc na pod­staw­ie przepisu art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. Pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), dalej jako „ustawa Pzp”, niniejszym infor­mu­je, iż dokonu­je mody­fikacji postanowień SIWZ w następu­ją­cym zakre­sie:
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale IV pkt. 4.3.2. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016.  Nie otwier­ać przed dniem: 16.12.2016 r., godz. 10:30” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016.  Nie otwier­ać przed dniem: 20.12.2016 r., godz. 10:30”
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale V pkt. 5.1. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 16.12.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 20.12.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” Powyższe zmi­any skutku­ją także zmi­aną ogłoszenia o zamówie­niu opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym UE. Przed­miotowa mody­fikac­ja stanowi inte­gral­ną część SIWZ. Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi — ogłosze­nie o zmi­an­ie ter­minu Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi — ogłosze­nie Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi — Zmi­ana ter­minu Wyszków, dnia 12 grud­nia 2016 r. DEZ/Z/3410/156/2016/ASH ZP- 26/2016 Do Wykon­aw­ców ODPOWIEDZI  NA   PYTANIA – WYJAŚNIENIA Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego, prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP-26/2016, opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym Unii Europe­jskiej  2016/S 190–341788  z  dnia  01.10.2016 r. W związku z uwzględ­nie­niem przez Zamaw­ia­jącego zarzutów zawartych w odwoła­niu wnie­sionym w dniu 01.12.2016 r. przez wykon­aw­cę Comarch Helat­care S.A. z siedz­ibą w Krakowie, Zamaw­ia­ją­cy udziela odpowiedzi na poniższe pyta­nia, wymienione w uza­sad­nie­niu odwoła­nia. ODPOWIEDZI  NA   PYTANIA – WYJAŚNIENIA — do pobra­nia SIEĆ — Załącznik do odpowiedzi — do pobra­nia Wyszków, dnia 9 grud­nia 2016 r. DEZ/Z/3410/154/2016/MJ ZP- 26/2016  Do Wykon­aw­ców Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego, prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016 , dalej jako „Postępowanie”. Zamaw­ia­ją­cy — Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie (SPZZOZ w Wyszkowie), dzi­ała­jąc na pod­staw­ie przepisu art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. Pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), dalej jako „ustawa Pzp”, niniejszym infor­mu­je, iż dokonu­je mody­fikacji postanowień SIWZ w następu­ją­cym zakre­sie:
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale IV pkt. 4.3.2. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016. Nie otwier­ać przed dniem: 12.12.2016 r., godz. 10:30” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016. Nie otwier­ać przed dniem: 16.12.2016 r., godz. 10:30”
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale V pkt. 5.1. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 12.12.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 16.12.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” Powyższe zmi­any skutku­ją także zmi­aną ogłoszenia o zamówie­niu opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym UE. Przed­miotowa mody­fikac­ja stanowi inte­gral­ną część SIWZ. Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi — ogłosze­nie Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi — Zmi­ana ter­minu Wyszków, dnia 07 grud­nia 2016 r. DEZ/Z/3410/148/2016/TG Do Wykon­aw­ców Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego, prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016 , dalej jako „Postępowanie”. Zamaw­ia­ją­cy — Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie (SPZZOZ w Wyszkowie), dzi­ała­jąc na pod­staw­ie przepisu art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. Pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), dalej jako „ustawa Pzp”, niniejszym infor­mu­je, iż dokonu­je mody­fikacji postanowień SIWZ w następu­ją­cym zakre­sie:
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale IV pkt. 4.3.2. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016.  Nie otwier­ać przed dniem: 07.12.2016 r., godz. 10:30” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016.  Nie otwier­ać przed dniem: 12.12.2016 r., godz. 10:30”
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale V pkt. 5.1. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 07.12.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 12.12.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” Powyższe zmi­any skutku­ją także zmi­aną ogłoszenia o zamówie­niu opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym UE. Przed­miotowa mody­fikac­ja stanowi inte­gral­ną część SIWZ. Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi — ogłosze­nie Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi — Zmi­ana ter­minu Wyszków, dnia 05 grud­nia 2016 r. DEZ/Z/3410/144/2016/TG ZP- 26/2016 Do Wykon­aw­ców INFORMACJA O WNIESIENIU ODWOŁANIA Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego, prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016,  opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym Unii Europe­jskiej 2016/S 190–341788 z dnia 01.10.2016 r.  Zamaw­ia­ją­cy — Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie (SPZZOZ w Wyszkowie), dzi­ała­jąc na pod­staw­ie przepisu art. 185 ust. 1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. Pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), dalej jako „ustawa Pzp” niniejszym infor­mu­je o złoże­niu w dniu 01.12.2016 r. przez spółkę Comarch Health­care S.A., Al. Jana Pawła II 39 A, 31–864 Kraków odwoła­nia w przed­miotowym postępowa­niu. Kopia odwoła­nia stanowi załącznik do niniejszego pis­ma. Jed­nocześnie, na pod­staw­ie przepisu art. 185 ust. 1 ustawy Pzp Zamaw­ia­ją­cy wzy­wa Wykon­aw­ców do przys­tąpi­enia do postępowa­nia odwoław­czego. Zgod­nie z brzmie­niem przepisu art. 185 ust. 2 ustawy Pzp Wykon­aw­ca może zgłosić przys­tąpi­e­nie do postępowa­nia odwoław­czego w ter­minie 3 dni od dnia otrzy­ma­nia kopii odwoła­nia, wskazu­jąc stronę, do której przys­tępu­je, i interes w uzyska­niu rozstrzyg­nię­cia na korzyść strony, do której przys­tępu­je. Zgłosze­nie przys­tąpi­enia doręcza się Preze­sowi Kra­jowej Izby Odwoław­czej w formie pisem­nej albo elek­tron­icznej opa­tr­zonej bez­piecznym pod­pisem elek­tron­icznym wery­fikowanym za pomocą ważnego kwal­i­fikowanego cer­ty­fikatu, a jego kopię przesyła się zamaw­ia­jące­mu oraz wykon­aw­cy wnoszące­mu odwołanie. Infor­ma­c­ja o odwoła­niu — do pobra­nia Odwołanie wykon­aw­cy Comarch Health­care S.A — do pobra­nia Wyszków, dnia 02 grud­nia 2016 r. DEZ/Z/3410/143/2016/TG Do Wykon­aw­ców Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego, prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016 , dalej jako „Postępowanie”. Zamaw­ia­ją­cy — Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie (SPZZOZ w Wyszkowie), dzi­ała­jąc na pod­staw­ie przepisu art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. Pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), dalej jako „ustawa Pzp”, niniejszym infor­mu­je, iż dokonu­je mody­fikacji postanowień SIWZ w następu­ją­cym zakre­sie:
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale IV pkt. 4.3.2. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016. Nie otwier­ać przed dniem: 02.12.2016 r., godz. 10:30” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016. Nie otwier­ać przed dniem: 07.12.2016 r., godz. 10:30”  
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale V pkt. 5.1. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 02.12.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 07.12.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” Powyższe zmi­any skutku­ją także zmi­aną ogłoszenia o zamówie­niu opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym UE. Przed­miotowa mody­fikac­ja stanowi inte­gral­ną część SIWZ. Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi — ogłosze­nie Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi — Zmi­ana ter­minu Wyszków, dnia 24 listopa­da 2016r DEZ/Z/3410/138/2016/TG ZP- 26/2016                                                        DO  WYKONAWCÓW ODPOWIEDZI  NA   PYTANIA – WYJAŚNIENIA Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego, prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP-26/2016,  opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym Unii Europe­jskiej  2016/S 190–341788  z  dnia  01.10.2016 r.   W związku z udzielony­mi odpowiedzi­a­mi Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, iż prze­suwa ter­min składa­nia ofert w przed­miotowym postępowa­niu na dzień 02.12.2016 r.   Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, zgod­nie z przepisem art.  38  ust.  2 i 4 ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004 r.  Pra­wo   zamówień   pub­licznych   (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) udziela następu­ją­cych odpowiedzi na złożone zapy­ta­nia oraz dokonu­je mody­fikacji SIWZ w niżej wskazanym zakre­sie: MATERIAŁY DO POBRANIA MATERIAŁ DO POBRANIA-OGŁOSZENIE Wyszków, dnia 23.11.2016 r. DEZ/Z/3410/127/2016/TG Do Wykon­aw­ców Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego, prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016 , dalej jako „Postępowanie”. Zamaw­ia­ją­cy — Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie (SPZZOZ w Wyszkowie), dzi­ała­jąc na pod­staw­ie przepisu art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. Pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), dalej jako „ustawa Pzp”, niniejszym infor­mu­je, iż dokonu­je mody­fikacji postanowień SIWZ w następu­ją­cym zakre­sie:
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale IV pkt. 4.3.2. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016.  Nie otwier­ać przed dniem: 24.11.2016 r., godz. 10:30” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016.  Nie otwier­ać przed dniem: 25.11.2016 r., godz. 10:30”
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale V pkt. 5.1. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 24.11.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 25.11.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” Powyższe zmi­any skutku­ją także zmi­aną ogłoszenia o zamówie­niu opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym UE. Przed­miotowa mody­fikac­ja stanowi inte­gral­ną część SIWZ. Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi — ogłosze­nie Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi — Zmi­ana ter­minu Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi Dz.U.U.E. — zmi­ana ter­minu Wyszków, dnia 04.11.2016 r. DEZ/Z/3410/133/2016/TG Do Wykon­aw­ców Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego, prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016,  opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym Unii Europe­jskiej 2016/S 190–341788 z dnia 01.10.2016 r. Zamaw­ia­ją­cy — Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie (SPZZOZ w Wyszkowie), dzi­ała­jąc na pod­staw­ie przepisu art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. Pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), dalej jako „ustawa Pzp”, niniejszym infor­mu­je, iż dokonu­je mody­fikacji postanowień SIWZ w następu­ją­cym zakre­sie:
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale IV pkt. 4.3.2. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016. Nie otwier­ać przed dniem: 14.11.2016 r., godz. 10:30” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Wykon­aw­ca winien zamieś­cić ofer­tę w zamkniętej kopercie/opakowaniu. Na kopercie/opakowaniu należy umieś­cić: nazwę, adres, tele­fon wykon­aw­cy, nazwę i adres Zamaw­ia­jącego oraz oznacze­nie postępowa­nia: OFERTA W PRZETARGU PN. „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016. Nie otwier­ać przed dniem: 24.11.2016 r., godz. 10:30”  
  1. Zmi­an­ie ule­ga postanowie­nie zawarte w Rozdziale V pkt. 5.1. SIWZ. Obec­na jego treść:
„Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 14.11.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” zosta­je zmieniona w następu­ją­cy sposób: „Ofer­tę wraz z wyma­gany­mi doku­men­ta­mi należy złożyć w ter­minie do 24.11.2016 r. do godz. 10:00 w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul. KEN 1,  07–200  Wyszków,  Kance­larii – pokój nr 4  w budynku admin­is­tra­cyjnym.” Powyższe zmi­any skutku­ją także zmi­aną ogłoszenia o zamówie­niu opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym UE. Przed­miotowa mody­fikac­ja stanowi inte­gral­ną część SIWZ. Przed pobraniem mate­ri­ałów, proszę odświeżyć stronę w przeglą­darce inter­ne­towej Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi zmi­ana ter­minu Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi Dz.U.U.E. — zmi­ana ter­minu Mate­ri­ał do pobra­nia — E‑usługi Dz.U.U.E. — Zmi­ana ter­minu Wyszków, dnia 12.10.2016 r. DEZ/Z/3410/123/2016/TG Do Wykon­aw­ców Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego, prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego pn.: „E — USŁUGI  W  SPZZOZ  W  WYSZKOWIE”, znak sprawy: DEZ/P/341/ZP- 26/2016,  opub­likowanego w Dzi­en­niku Urzę­dowym Unii Europe­jskiej 2016/S 190–341788 z dnia 01.10.2016 r. Zamaw­ia­ją­cy — Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie (SPZZOZ w Wyszkowie), dzi­ała­jąc na pod­staw­ie przepisu art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. Pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), niniejszym infor­mu­je, iż doda­je do Rozdzi­ału I SIWZ punkt 1.3.13. o następu­ją­cym brzmie­niu: “Zamaw­ia­ją­cy, dla każdego z Wykon­aw­ców, przewidu­je możli­wość wiz­ji lokalnej w SPZZOZ w Wyszkowie, ul. KEN 1; w dni­ach 17 do 20.10.2016 r. w godz­i­nach od 10:00 do 13:00. po uprzed­nim zgłosze­niu takiej potrze­by i uzgod­nie­niu ter­minu z przed­staw­icielem SPZZOZ w Wyszkowie Panem Woj­ciechem Rozwad­owskim — tele­fon nr 692 511 994 i e‑mail: woj.roz@op.pl” Powyższa mody­fikac­ja stanowi inte­gral­ną część SIWZ. Przed pobraniem mate­ri­ałów, proszę odświeżyć stronę w przeglą­darce inter­ne­towej Mate­ri­ały do pobra­nia 03.10.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — dostawy Pol­s­ka-Wyszków: Urządzenia kom­put­erowe 2016/S 190–341788 z dnia 2016-10-03 Przed pobraniem mate­ri­ałów, proszę odświeżyć stronę w przeglą­darce inter­ne­towej   Mate­ri­ały do pobra­nia  
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1   Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpitalwyszkow.pl Wyszków, dnia 28/03/2017 r.  DEZ/Z/341/ZP- 5/2017   INFORMACJA  O WYNIKU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE PAKIETU NR 1, 11, 16, 20, 22, 26   W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci więk­szej lub równej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r poz.2164 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Dostawa wyrobów medy­cznych jed­no­ra­zowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie, nr pro­ce­dury DEZ/Z/341/ZP- 5/2017 Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał unieważnienia postępowa­nia w zakre­sie paki­etu nr 1, 11, 16, 20, 22, 26, przy czym:  
  1. a) unieważnie­nie postępowa­nia w zakre­sie paki­etu nr 11, 16, 22, 26.
Uza­sad­nie­nie prawne: art. 93ust.1 pkt.1) ustawy pzp Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne:  W niniejszym postępowa­niu nie została złożona żad­na ofer­ta na paki­et nr 11, 16, 22, 26.  
  1. b) unieważnie­nie postępowa­nia w zakre­sie paki­etu nr 20.
Uza­sad­nie­nie prawne: art. 93ust.1 pkt.4) ustawy pzp Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne:  W niniejszym postępowa­niu w zakre­sie paki­etu nr 20 cena najko­rzyst­niejszej ofer­ty przewyższa kwotę, jaką Zamaw­ia­ją­cy może przez­naczyć na real­iza­cję zamówienia w zakre­sie paki­etu nr 20.  
  1. c) unieważnie­nie postępowa­nia w zakre­sie paki­etu nr 1.
Uza­sad­nie­nie prawne: art. 93ust.1 pkt.7) ustawy pzp Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne:  Postępowanie w zakre­sie paki­etu nr 1 obar­c­zone jest niemożli­wą do usunię­cia wadą bowiem Zamaw­ia­ją­cy w piśmie z dnia 28/02/2017 roku na jed­no i to samo pytanie udzielił dwóch wyk­lucza­ją­cych się odpowiedzi na pyta­nia. W związku z powyższym nie moż­na dokon­ać porów­na­nia ofert.   W pozostałym zakre­sie- postępowanie w toku. Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie Wyszków, dnia 17/03/2017 r. DEZ/Z/3410/39/2017/ASH ZP- 5/2017   INFORMACJA  Z  OTWARCIA OFERT   Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 Ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku Pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.). Przed­miotem zamówienia jest Dostawa wyrobów medy­cznych jed­no­ra­zowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie, nr pro­ce­dury DEZ/Z/341/ZP- 5/2017;   Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, zgod­nie z art.  86   ust.  5.  Ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  Pra­wo   zamówień   pub­licznych   (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.), infor­mu­je, że:
  1. Zamaw­ia­ją­cy przed otwar­ciem ofert poin­for­mował, że przez­naczył na real­iza­cję zamówienia brut­to 1.209.625,92 zł, w tym:
Paki­et nr 1 wartość brut­to  55.566,00 zł
Paki­et nr 2 wartość brut­to 21.384,00 zł
Paki­et nr 3 wartość brut­to 7.553,52 zł
Anu­lowano wartość brut­to           -
Paki­et nr 5 wartość brut­to 23.544,00 zł
Paki­et nr 6 wartość brut­to 4.536,00 zł
Paki­et nr 7 wartość brut­to 8.964,00 zł
Paki­et nr 8 wartość brut­to 42.876,00 zł
Paki­et nr 9 wartość brut­to 38.772,00 zł
Paki­et nr 10 wartość brut­to 1.998,00 zł
Paki­et nr 11 wartość brut­to 3.780,00 zł
Paki­et nr 12 wartość brut­to 9.504,00 zł
Paki­et nr 13 wartość brut­to 69.120,00 zł
Paki­et nr 14 wartość brut­to 5.886,00 zł
Paki­et nr 15 wartość brut­to 93.420,00 zł
Paki­et nr 16 wartość brut­to 72.808,20 zł
Paki­et nr 17 wartość brut­to 56.343,60 zł
Paki­et nr 18 wartość brut­to 18.424,80 zł
Paki­et nr 19 wartość brut­to 104.220,00 zł
Paki­et nr 20 wartość brut­to 50.976,00 zł
Paki­et nr 21 wartość brut­to 3.510,00 zł
Paki­et nr 22 wartość brut­to 10.152,00 zł
Paki­et nr 23 wartość brut­to 22.140,00 zł
Paki­et nr 24 wartość brut­to 214.380,00 zł
Paki­et nr 25 wartość brut­to 22.572,00 zł
Paki­et nr.26 wartość brut­to 6.588,00 zł
Paki­et nr 27 wartość brut­to 5.670,00 zł
Paki­et nr 28 wartość brut­to 1.049,76 zł
Paki­et nr 29 wartość brut­to 122,04 zł
Paki­et nr 30 wartość brut­to 27.486,00 zł
Paki­et nr 31 wartość brut­to 1.803,60 zł
Paki­et nr 32 wartość brut­to 11.680,20 zł
Paki­et nr 33 wartość brut­to 44.431,20 zł
Paki­et nr 34 wartość brut­to 51.131,52 zł
Paki­et  nr 35 wartość brut­to 6.146,28 zł
Paki­et nr 36 wartość brut­to 12.960,00 zł
Paki­et nr 37 wartość brut­to 34.927,20 zł
Paki­et nr 38 wartość brut­to 43.200,00 zł
  1. W wyz­nac­zonym ter­minie składa­nia ofert do godz. 10:00 dnia 17/03/2017 roku wpłynęły następu­jące ofer­ty:
1)        ofer­ta nr 1 złożona przez: SARSTEDT Sp. z o.o. Blizne Łaszczyńskiego ul. Warsza­wska 25, 05–082 Stare Babice:
  • Paki­et nr 19: cena brut­to wynosi: 99.979,92 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
2)        ofer­ta nr 2 złożona przez: COVIMED Sp. z o.o. ul. Przelot 10, 04–622 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 21: cena brut­to wynosi: 3.382,50 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
3)        ofer­ta nr 3 złożona przez: POLMIL Sp. z o.o. SKA ul. Prze­mysłowa 8, 85–758 Byd­goszcz:
  • Paki­et nr 1: cena brut­to wynosi: 55.522,66 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
4)        ofer­ta nr 4 złożona przez: P.W. INTERGOS Sp. z o.o. ul. Legionów 59a, 43–300 Biel­sko- Biała:
  • Paki­et nr 7: cena brut­to wynosi: 160,07 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 35: cena brut­to wynosi: 5.676,48 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
5)        ofer­ta nr 5 złożona przez: MEDTRONIC POLAND Sp. z o.o. ul. Pol­na 11, 00–633 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 5: cena brut­to wynosi: 19.319,04 zł; ter­min dostawy towaru 2 dni;
6)        ofer­ta nr 6 złożona przez: KONSORCJUM FIRM: CitoNet- Warsza­wa Sp. z o.o. ul. Żółkiewskiego 20/26,87–100 Toruń- Lid­er kon­sor­cjum  oraz TZMO S.A. ul. ul. Żółkiewskiego 20/26,87–100 Toruń- Członek kon­sor­cjum:
  • Paki­et nr 37: cena brut­to wynosi: 36.288 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
7)        ofer­ta nr 7 złożona przez: PROMED SA ul. Dzi­ałkowa 56, 02- 234 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 17: cena brut­to wynosi: 55.782 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
8)        ofer­ta nr 8 złożona przez: SORIMEX Sp. z o.o. Sp.K. ul. Równin­na 25, 87–100 Toruń:
  • Paki­et nr 12: cena brut­to wynosi: 8.636 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
9)        ofer­ta nr 9 złożona przez: J. Chodac­ki, A. Mis­z­tal, MEDICA Sp.j. ul. Prze­mysłowa 4a, 59–300 Lubin:
  • Paki­et nr 7: cena brut­to wynosi: 9.338,76 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 33: cena brut­to wynosi: 41.472 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 34: cena brut­to wynosi: 43.934,40 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 35: cena brut­to wynosi: 5.248,80 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
10)    ofer­ta nr 10 złożona przez: Lohmann & Rausch­er Pol­s­ka Sp. z o.o. ul. Moniusz­ki 14, 95- 200 Pabi­an­ice:
  • Paki­et nr 18: cena brut­to wynosi: 16.527,78 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 38: cena brut­to wynosi: 30.844,80 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
1)        ofer­ta nr 8 złożona przez: BERYL MED. Ltd 1st Floor, 26 Fou­berts Place, Lon­don W1F 7PP,UK adres do kore­spon­dencji w Polsce: ul. Sad­owa 14,05–410 Józe­fów:
  • Paki­et nr 13: cena brut­to wynosi: 47.498,40 zł; ter­min dostawy towaru 1 dzień;
  • Paki­et nr 21: cena brut­to wynosi: 3.628,80 zł; ter­min dostawy towaru 1 dzień;
2)        ofer­ta nr 12 złożona przez: ABENA Pol­s­ka Sp. z o.o. ul. Nowa 15, Łozieni­ca, 72–100 Goleniów:
  • Paki­et nr 27: cena brut­to wynosi: 5.265 zł; ter­min dostawy towaru 2 dni;
3)        ofer­ta nr 13 złożona przez: WALMED Sp. z o.o. ul. Ptaków Leśnych 73, 05–500 Jas­trzę­bie k/Warszawy:
  • Paki­et nr 23: cena brut­to wynosi: 21.384 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
4)        ofer­ta nr 14 złożona przez: Roche Dia­betes Care Pol­s­ka Sp. z o.o. ul. Wybrzeże Gdyńskie 6b, 01–531 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 36: cena brut­to wynosi: 11.988 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
5)        ofer­ta nr  15 złożona przez: BIALMED Sp. z o.o. ul. M. Konop­nick­iej 11a, 12–230 Biała Piska:
  • Paki­et nr 1: cena brut­to wynosi: 65.861,07 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 2: cena brut­to wynosi: 21.333,24 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 3: cena brut­to wynosi: 6.229,71 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 7: cena brut­to wynosi: 9.909,87 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 10: cena brut­to wynosi: 416,46 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 14: cena brut­to wynosi: 6.372 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 28: cena brut­to wynosi: 676,50 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 31: cena brut­to wynosi: 360,61 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 33: cena brut­to wynosi: 37.885,32 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 34: cena brut­to wynosi: 48.697,20 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 35: cena brut­to wynosi: 5.541,48 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 37: cena brut­to wynosi: 31.752 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
6)        ofer­ta nr  16 złożona przez: NEOMED Pol­s­ka Sp. z o.o. Sp.k. Szy­manów 9e, 05–532 Góra Kalwaria:
  • Paki­et nr 1: cena brut­to wynosi: 57.870,18 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 3: cena brut­to wynosi: 7.171,20 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 6: cena brut­to wynosi: 4.436,64 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 12: cena brut­to wynosi: 9.279,90 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 14: cena brut­to wynosi: 5.305,50 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 18: cena brut­to wynosi: 19.245,60 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 20: cena brut­to wynosi: 55.649,73 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 24: cena brut­to wynosi: 213.966,36 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 27: cena brut­to wynosi: 5.054,40 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 28: cena brut­to wynosi: 1.026 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 29: cena brut­to wynosi: 120,96 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 32: cena brut­to wynosi: 11.124 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 38: cena brut­to wynosi: 60.804 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
7)        ofer­ta nr  17 złożona przez: Hur­tow­n­ia Sprzę­tu Medy­cznego Ignaciuk Spi­gars­ki Sp.j. ul. Przy­rod­ników 1c, 80–298 Gdańsk:
  • Paki­et nr 5: cena brut­to wynosi: 19.182,96 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
8)        ofer­ta nr  18 złożona przez: MAQUET Pol­s­ka Sp. z o.o. ul. Osmańs­ka 14, 02–823 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 25: cena brut­to wynosi: 21.924 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
9)        ofer­ta nr  19 złożona przez: BALTON Sp. z o.o. ul. Nowy Śiwat 7/14, 00–496 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 8: cena brut­to wynosi: 41.623,20 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 9: cena brut­to wynosi: 37.665 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 15: cena brut­to wynosi: 90.666 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
10)    ofer­ta nr  20 złożona przez: Zarys inter­na­tion­al Group Spół­ka z ogranic­zoną odpowiedzial­noś­cią Spół­ka komandy­towa ul. Pod Borem 18,41- 808 Zabrze:
  • Paki­et nr 2: cena brut­to wynosi: 20.076,12 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 3: cena brut­to wynosi: 6.963,57 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 7: cena brut­to wynosi: 8.856,98 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 18: cena brut­to wynosi: 16.856,85 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 27: cena brut­to wynosi: 4.769,28 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 29: cena brut­to wynosi: 114,48 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 30: cena brut­to wynosi: 6.230,76 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 31: cena brut­to wynosi: 354,35 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 35: cena brut­to wynosi: 5.313,60 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 38: cena brut­to wynosi: 36.579,60 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  1. Ter­min real­iza­cji zamówienia 12 m- cy.
  2. Płat­ność fak­tu­ry w ter­minie 60 dni od daty dostar­czenia fak­tu­ry.
  Jed­nocześnie SPZZOZ w Wyszkowie wzy­wa Wykon­aw­ców, którzy złożyli ofer­ty, do przekaza­nia Zamaw­ia­jące­mu w ter­minie 3 dni oświad­czenia o przy­należnoś­ci lub braku przy­należnoś­ci do tej samej grupy kap­i­tałowej w rozu­mie­niu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i kon­sumen­tów (Dz. U. z 2015 r poz.184,1618 i 1634).   Agniesz­ka Ogonowka Z‑ca Dyrek­to­ra ds.Ekonomiczno-Administracyjnych Do pobra­nia Wyszków, dnia 28/02/2017  r. DEZ/Z/341/ZP- 5/2017 Doty­czy: Prze­tar­gu nieogranic­zonego w przed­mio­cie: Dostawa wyrobów medy­cznych jed­no­ra­zowego użytku  do SPZZOZ w Wyszkowie. W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. ustawa pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. 2015, poz. 2164 ze zm. ), doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi: Pyta­nia i odpowiedzi do SIWZ — do pobra­nia Zmi­ana ter­minu składa­nia ofert — do pobra­nia Załącznik nr 2 — Paki­ety — do pobra­nia 31.01.2017 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — dostawy Pol­s­ka-Wyszków: Mate­ri­ały medy­czne Ogłosze­nie nr 2017/S 021–036061 z dnia 31.01.2017 r. Przed pobraniem mate­ri­ałów, proszę odświeżyć stronę w przeglą­darce inter­ne­towej Mate­ri­ały do pobra­nia
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1   Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpitalwyszkow.pl Wyszków, dnia 28/03/2017 r.  DEZ/Z/341/ZP- 5/2017   INFORMACJA  O WYNIKU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE PAKIETU NR 1, 11, 16, 20, 22, 26   W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci więk­szej lub równej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (Dz. U. z 2015 r poz.2164 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Dostawa wyrobów medy­cznych jed­no­ra­zowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie, nr pro­ce­dury DEZ/Z/341/ZP- 5/2017 Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał unieważnienia postępowa­nia w zakre­sie paki­etu nr 1, 11, 16, 20, 22, 26, przy czym:  
  1. a) unieważnie­nie postępowa­nia w zakre­sie paki­etu nr 11, 16, 22, 26.
Uza­sad­nie­nie prawne: art. 93ust.1 pkt.1) ustawy pzp Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne:  W niniejszym postępowa­niu nie została złożona żad­na ofer­ta na paki­et nr 11, 16, 22, 26.  
  1. b) unieważnie­nie postępowa­nia w zakre­sie paki­etu nr 20.
Uza­sad­nie­nie prawne: art. 93ust.1 pkt.4) ustawy pzp Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne:  W niniejszym postępowa­niu w zakre­sie paki­etu nr 20 cena najko­rzyst­niejszej ofer­ty przewyższa kwotę, jaką Zamaw­ia­ją­cy może przez­naczyć na real­iza­cję zamówienia w zakre­sie paki­etu nr 20.  
  1. c) unieważnie­nie postępowa­nia w zakre­sie paki­etu nr 1.
Uza­sad­nie­nie prawne: art. 93ust.1 pkt.7) ustawy pzp Uza­sad­nie­nie fak­ty­czne:  Postępowanie w zakre­sie paki­etu nr 1 obar­c­zone jest niemożli­wą do usunię­cia wadą bowiem Zamaw­ia­ją­cy w piśmie z dnia 28/02/2017 roku na jed­no i to samo pytanie udzielił dwóch wyk­lucza­ją­cych się odpowiedzi na pyta­nia. W związku z powyższym nie moż­na dokon­ać porów­na­nia ofert.   W pozostałym zakre­sie- postępowanie w toku. Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie Wyszków, dnia 17/03/2017 r. DEZ/Z/3410/39/2017/ASH ZP- 5/2017   INFORMACJA  Z  OTWARCIA OFERT   Doty­czy: postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia pub­licznego prowad­zonego w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 Ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku Pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.). Przed­miotem zamówienia jest Dostawa wyrobów medy­cznych jed­no­ra­zowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie, nr pro­ce­dury DEZ/Z/341/ZP- 5/2017;   Zamaw­ia­ją­cy, Samodziel­ny  Pub­liczny  Zespół  Zakładów  Opie­ki  Zdrowot­nej w Wyszkowie, ul.  Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, zgod­nie z art.  86   ust.  5.  Ustawy z  dnia  29  sty­cz­nia  2004r.  Pra­wo   zamówień   pub­licznych   (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.), infor­mu­je, że:
  1. Zamaw­ia­ją­cy przed otwar­ciem ofert poin­for­mował, że przez­naczył na real­iza­cję zamówienia brut­to 1.209.625,92 zł, w tym:
Paki­et nr 1 wartość brut­to  55.566,00 zł
Paki­et nr 2 wartość brut­to 21.384,00 zł
Paki­et nr 3 wartość brut­to 7.553,52 zł
Anu­lowano wartość brut­to           -
Paki­et nr 5 wartość brut­to 23.544,00 zł
Paki­et nr 6 wartość brut­to 4.536,00 zł
Paki­et nr 7 wartość brut­to 8.964,00 zł
Paki­et nr 8 wartość brut­to 42.876,00 zł
Paki­et nr 9 wartość brut­to 38.772,00 zł
Paki­et nr 10 wartość brut­to 1.998,00 zł
Paki­et nr 11 wartość brut­to 3.780,00 zł
Paki­et nr 12 wartość brut­to 9.504,00 zł
Paki­et nr 13 wartość brut­to 69.120,00 zł
Paki­et nr 14 wartość brut­to 5.886,00 zł
Paki­et nr 15 wartość brut­to 93.420,00 zł
Paki­et nr 16 wartość brut­to 72.808,20 zł
Paki­et nr 17 wartość brut­to 56.343,60 zł
Paki­et nr 18 wartość brut­to 18.424,80 zł
Paki­et nr 19 wartość brut­to 104.220,00 zł
Paki­et nr 20 wartość brut­to 50.976,00 zł
Paki­et nr 21 wartość brut­to 3.510,00 zł
Paki­et nr 22 wartość brut­to 10.152,00 zł
Paki­et nr 23 wartość brut­to 22.140,00 zł
Paki­et nr 24 wartość brut­to 214.380,00 zł
Paki­et nr 25 wartość brut­to 22.572,00 zł
Paki­et nr.26 wartość brut­to 6.588,00 zł
Paki­et nr 27 wartość brut­to 5.670,00 zł
Paki­et nr 28 wartość brut­to 1.049,76 zł
Paki­et nr 29 wartość brut­to 122,04 zł
Paki­et nr 30 wartość brut­to 27.486,00 zł
Paki­et nr 31 wartość brut­to 1.803,60 zł
Paki­et nr 32 wartość brut­to 11.680,20 zł
Paki­et nr 33 wartość brut­to 44.431,20 zł
Paki­et nr 34 wartość brut­to 51.131,52 zł
Paki­et  nr 35 wartość brut­to 6.146,28 zł
Paki­et nr 36 wartość brut­to 12.960,00 zł
Paki­et nr 37 wartość brut­to 34.927,20 zł
Paki­et nr 38 wartość brut­to 43.200,00 zł
  1. W wyz­nac­zonym ter­minie składa­nia ofert do godz. 10:00 dnia 17/03/2017 roku wpłynęły następu­jące ofer­ty:
1)        ofer­ta nr 1 złożona przez: SARSTEDT Sp. z o.o. Blizne Łaszczyńskiego ul. Warsza­wska 25, 05–082 Stare Babice:
  • Paki­et nr 19: cena brut­to wynosi: 99.979,92 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
2)        ofer­ta nr 2 złożona przez: COVIMED Sp. z o.o. ul. Przelot 10, 04–622 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 21: cena brut­to wynosi: 3.382,50 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
3)        ofer­ta nr 3 złożona przez: POLMIL Sp. z o.o. SKA ul. Prze­mysłowa 8, 85–758 Byd­goszcz:
  • Paki­et nr 1: cena brut­to wynosi: 55.522,66 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
4)        ofer­ta nr 4 złożona przez: P.W. INTERGOS Sp. z o.o. ul. Legionów 59a, 43–300 Biel­sko- Biała:
  • Paki­et nr 7: cena brut­to wynosi: 160,07 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 35: cena brut­to wynosi: 5.676,48 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
5)        ofer­ta nr 5 złożona przez: MEDTRONIC POLAND Sp. z o.o. ul. Pol­na 11, 00–633 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 5: cena brut­to wynosi: 19.319,04 zł; ter­min dostawy towaru 2 dni;
6)        ofer­ta nr 6 złożona przez: KONSORCJUM FIRM: CitoNet- Warsza­wa Sp. z o.o. ul. Żółkiewskiego 20/26,87–100 Toruń- Lid­er kon­sor­cjum  oraz TZMO S.A. ul. ul. Żółkiewskiego 20/26,87–100 Toruń- Członek kon­sor­cjum:
  • Paki­et nr 37: cena brut­to wynosi: 36.288 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
7)        ofer­ta nr 7 złożona przez: PROMED SA ul. Dzi­ałkowa 56, 02- 234 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 17: cena brut­to wynosi: 55.782 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
8)        ofer­ta nr 8 złożona przez: SORIMEX Sp. z o.o. Sp.K. ul. Równin­na 25, 87–100 Toruń:
  • Paki­et nr 12: cena brut­to wynosi: 8.636 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
9)        ofer­ta nr 9 złożona przez: J. Chodac­ki, A. Mis­z­tal, MEDICA Sp.j. ul. Prze­mysłowa 4a, 59–300 Lubin:
  • Paki­et nr 7: cena brut­to wynosi: 9.338,76 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 33: cena brut­to wynosi: 41.472 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 34: cena brut­to wynosi: 43.934,40 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 35: cena brut­to wynosi: 5.248,80 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
10)    ofer­ta nr 10 złożona przez: Lohmann & Rausch­er Pol­s­ka Sp. z o.o. ul. Moniusz­ki 14, 95- 200 Pabi­an­ice:
  • Paki­et nr 18: cena brut­to wynosi: 16.527,78 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 38: cena brut­to wynosi: 30.844,80 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
1)        ofer­ta nr 8 złożona przez: BERYL MED. Ltd 1st Floor, 26 Fou­berts Place, Lon­don W1F 7PP,UK adres do kore­spon­dencji w Polsce: ul. Sad­owa 14,05–410 Józe­fów:
  • Paki­et nr 13: cena brut­to wynosi: 47.498,40 zł; ter­min dostawy towaru 1 dzień;
  • Paki­et nr 21: cena brut­to wynosi: 3.628,80 zł; ter­min dostawy towaru 1 dzień;
2)        ofer­ta nr 12 złożona przez: ABENA Pol­s­ka Sp. z o.o. ul. Nowa 15, Łozieni­ca, 72–100 Goleniów:
  • Paki­et nr 27: cena brut­to wynosi: 5.265 zł; ter­min dostawy towaru 2 dni;
3)        ofer­ta nr 13 złożona przez: WALMED Sp. z o.o. ul. Ptaków Leśnych 73, 05–500 Jas­trzę­bie k/Warszawy:
  • Paki­et nr 23: cena brut­to wynosi: 21.384 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
4)        ofer­ta nr 14 złożona przez: Roche Dia­betes Care Pol­s­ka Sp. z o.o. ul. Wybrzeże Gdyńskie 6b, 01–531 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 36: cena brut­to wynosi: 11.988 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
5)        ofer­ta nr  15 złożona przez: BIALMED Sp. z o.o. ul. M. Konop­nick­iej 11a, 12–230 Biała Piska:
  • Paki­et nr 1: cena brut­to wynosi: 65.861,07 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 2: cena brut­to wynosi: 21.333,24 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 3: cena brut­to wynosi: 6.229,71 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 7: cena brut­to wynosi: 9.909,87 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 10: cena brut­to wynosi: 416,46 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 14: cena brut­to wynosi: 6.372 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 28: cena brut­to wynosi: 676,50 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 31: cena brut­to wynosi: 360,61 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 33: cena brut­to wynosi: 37.885,32 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 34: cena brut­to wynosi: 48.697,20 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 35: cena brut­to wynosi: 5.541,48 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 37: cena brut­to wynosi: 31.752 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
6)        ofer­ta nr  16 złożona przez: NEOMED Pol­s­ka Sp. z o.o. Sp.k. Szy­manów 9e, 05–532 Góra Kalwaria:
  • Paki­et nr 1: cena brut­to wynosi: 57.870,18 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 3: cena brut­to wynosi: 7.171,20 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 6: cena brut­to wynosi: 4.436,64 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 12: cena brut­to wynosi: 9.279,90 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 14: cena brut­to wynosi: 5.305,50 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 18: cena brut­to wynosi: 19.245,60 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 20: cena brut­to wynosi: 55.649,73 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 24: cena brut­to wynosi: 213.966,36 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 27: cena brut­to wynosi: 5.054,40 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 28: cena brut­to wynosi: 1.026 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 29: cena brut­to wynosi: 120,96 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 32: cena brut­to wynosi: 11.124 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 38: cena brut­to wynosi: 60.804 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
7)        ofer­ta nr  17 złożona przez: Hur­tow­n­ia Sprzę­tu Medy­cznego Ignaciuk Spi­gars­ki Sp.j. ul. Przy­rod­ników 1c, 80–298 Gdańsk:
  • Paki­et nr 5: cena brut­to wynosi: 19.182,96 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
8)        ofer­ta nr  18 złożona przez: MAQUET Pol­s­ka Sp. z o.o. ul. Osmańs­ka 14, 02–823 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 25: cena brut­to wynosi: 21.924 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
9)        ofer­ta nr  19 złożona przez: BALTON Sp. z o.o. ul. Nowy Śiwat 7/14, 00–496 Warsza­wa:
  • Paki­et nr 8: cena brut­to wynosi: 41.623,20 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 9: cena brut­to wynosi: 37.665 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 15: cena brut­to wynosi: 90.666 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
10)    ofer­ta nr  20 złożona przez: Zarys inter­na­tion­al Group Spół­ka z ogranic­zoną odpowiedzial­noś­cią Spół­ka komandy­towa ul. Pod Borem 18,41- 808 Zabrze:
  • Paki­et nr 2: cena brut­to wynosi: 20.076,12 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 3: cena brut­to wynosi: 6.963,57 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 7: cena brut­to wynosi: 8.856,98 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 18: cena brut­to wynosi: 16.856,85 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 27: cena brut­to wynosi: 4.769,28 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 29: cena brut­to wynosi: 114,48 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 30: cena brut­to wynosi: 6.230,76 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 31: cena brut­to wynosi: 354,35 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 35: cena brut­to wynosi: 5.313,60 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  • Paki­et nr 38: cena brut­to wynosi: 36.579,60 zł; ter­min dostawy towaru 3 dni;
  1. Ter­min real­iza­cji zamówienia 12 m- cy.
  2. Płat­ność fak­tu­ry w ter­minie 60 dni od daty dostar­czenia fak­tu­ry.
  Jed­nocześnie SPZZOZ w Wyszkowie wzy­wa Wykon­aw­ców, którzy złożyli ofer­ty, do przekaza­nia Zamaw­ia­jące­mu w ter­minie 3 dni oświad­czenia o przy­należnoś­ci lub braku przy­należnoś­ci do tej samej grupy kap­i­tałowej w rozu­mie­niu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i kon­sumen­tów (Dz. U. z 2015 r poz.184,1618 i 1634).   Agniesz­ka Ogonowka Z‑ca Dyrek­to­ra ds.Ekonomiczno-Administracyjnych Do pobra­nia Wyszków, dnia 28/02/2017  r. DEZ/Z/341/ZP- 5/2017 Doty­czy: Prze­tar­gu nieogranic­zonego w przed­mio­cie: Dostawa wyrobów medy­cznych jed­no­ra­zowego użytku  do SPZZOZ w Wyszkowie. W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. ustawa pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. 2015, poz. 2164 ze zm. ), doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi: Pyta­nia i odpowiedzi do SIWZ — do pobra­nia Zmi­ana ter­minu składa­nia ofert — do pobra­nia Załącznik nr 2 — Paki­ety — do pobra­nia 31.01.2017 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — dostawy Pol­s­ka-Wyszków: Mate­ri­ały medy­czne Ogłosze­nie nr 2017/S 021–036061 z dnia 31.01.2017 r. Przed pobraniem mate­ri­ałów, proszę odświeżyć stronę w przeglą­darce inter­ne­towej Mate­ri­ały do pobra­nia