SAMODZIELNY PUBLICZNY
ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ
w Wyszkowie
07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
Telefony: Sekretariat Dyrekcji - (0-29) 743 76 11 (bezpośredni) lub (0-29) 743 76 00 (centrala), nr wew. 311; FAX – (0-29) 743 76 05; e-mail: spzzoz@wp.pl ; www.szpitalwyszkow.pl
Wyszków, dnia 17.01.2014 r.
DEZ/P/3410/8/2014/TG
ZP-44/2013
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ - DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW”, nr procedury: DEZ/P/341/ZP- 44/2013; w tym: Zadanie nr 1 - wymiana na nowy dźwigu szpitalnego o nr ewidencyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpitala oraz Zadanie nr 2 - zamontowanie dwuprzystankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (platformy pionowej), przy Budynku Głównym Szpitala, dla Zakładu Rehabilitacji Leczniczej. Nasz znak DEZ/P/341/ZP-28/2013. Numer ogłoszenia w BZP: 541390 – 2013, data zam. 31.12.2013.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, dokonał:
I. Unieważnienia postępowania w zakresie Zadania nr 1 i Zadania nr 2 na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. Zamawiający przeznaczył na realizację całości zamówienia kwotę brutto 300 000 zł, w tym: Zadanie 1 – 200 000 zł. i Zadanie 2 – 100 000 zł..
II. Zamawiający, zgodnie z art. 89. ust.1. pkt. 2) odrzucił Ofertę nr 1 złożoną przez LIFT POL Sebastian Piechociński, ul. Kowalska 10 m. 13, 03-432 Warszawa Ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nr 1. nie zawiera opisu przedmiotu zamówienia oferowanego w zadaniu nr 1 i 2 oraz kosztorysów ofertowych (brak parametrów techniczno eksploatacyjnych oferowanych dźwigów, brak zakresu prac budowlanych, brak zakresu prac oddymiania szybu i maszynowni, brak nazw i numerów certyfikatów zespołów dźwigowych).
III. Zamawiający informuje, że w powyższym postępowaniu została złożone dwie oferty:
1. Oferta nr 1. LIFT POL Sebastian Piechociński, ul. Kowalska 10 m. 13, 03-432 warszawa dla Zadania nr 1 – cena brutto 256 586,76 zł. i dla Zadania nr 2 – cena brutto 98 176,60 zł. oraz gwarancja 4 lata dla obu zadań.
2. Oferta nr 2. Winda Warszawa sp. z o.o., ul. Surowieckiego 12, 02-784 Warszawa dla Zadania nr 1 – cena brutto 310 550,40 zł. i dla Zadania nr 2 – cena brutto 146 985,00 zł. oraz gwarancja 6 lat dla obu zadań.
Wyszków, dnia 13.01.2014r.
DEZ/P/3410/6/2014/TG
ZP-44/2013
ODPOWIEDŹ II NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: „SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ- DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW” obejmującego: Zadanie nr 1: wymiana na nowy dźwigu szpitalnego o nr ewidencyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpitala oraz Zadanie nr 2: zamontowanie dwuprzystankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (platformy pionowej), przy Budynku Głównym Szpitala, dla Zakładu Rehabilitacji Leczniczej. Nasz znak DEZ/P/341/ZP-44/2013. Numer ogłoszenia w BZP: 541390 – 2013, data zam. 31.12.2013.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, na podstawie art. 38 ust. 1. i 2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) udziela następujących odpowiedzi na złożone Zapytania do Załącznika nr 1 do SIWZ (PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY):
PYTANIE 1:
STR. 6 "Ogólne warunki jakimi mają odpowiadać oferowane dźwigi " stoi zapis: Centralne drzwi dwuskrzydłowe z blachy nierdzewnej fakturowanej "LEN" lub "SKÓRA" - Pytania:
a) Czy wymogiem koniecznym jest zastosowanie drzwi centralnych i dwuskrzydłowych? Czy dopuszczone są inne rozwiązania np. drzwi teleskopowe trójpanelowe?
b) Jaki ma być materiał wykończenia drzwi skoro w pkt.6.6 str. 14 stoi: "drzwi z blachy strukturalnej kolorowanej". Jaka ma być zastosowana blacha wykończenia kolorowana(barwiona), czy blacha nierdzewna "LEN" lub "SKÓRA" w naturalnym kolorze stali nierdzewnej?
ODPOWIEDŹ: 1a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie drzwi teleskopowych trójpanelowych.
1b) Zamawiający wymaga zastosowania drzwi z blachy nierdzewnej w naturalnym kolorze ze wzorkiem ,, LEN,, lub ,, SKÓRA,,
PYTANIE 2:
STR. 6 widnieje zapis "napęd drzwi kabinowych oraz systemy ryglowania o napędzie elektrycznym". Czy istnieje wymóg zastosowania dodatkowego ryglowania drzwi kabinowych?
ODPOWIEDZ: Zamawiający nie wymaga zastosowania dodatkowych systemów ryglowania drzwi kabinowych,
PYTANIE 3:
STR 7 "Wzmocnione prowadniki jazdy (rama kabinowa)" Czy inwestor wymaga zastosowania jakiejś szczególnej konstrukcji suwaka, jeżeli tak to prosimy o podanie warunków. Czy wystarczą suwaki dostosowane do obciążeń które będą występowały na przedmiotowych dźwigach?
ODPOWIEDZ: Wystarczą suwaki standardowe w ramie kabiny.
PYTANIE 4:
STR 10 p. 5.2 "Wykładanie ościeży" Czy w zadaniu nr 1 wszystkie drzwi są okładane stalą nierdzewną? Czy przewiduje się w zadaniu nr 1 wykładanie marmurem? Czy w dźwigu z zadania nr. 2 przewiduje się takie wykładanie?
ODPOWIEDZ: W zadaniu nr. 1 - dźwig szpitalny, Zamawiający wymaga wyłożenia ościeżnic drzwi przystankowych wszystkich przystanków płytkami marmuro-podobnymi. Rodzaj płytek zostanie ustalony w protokóle wprowadzenia Wykonawcy na obiekt, po podpisaniu umowy realizacyjnej. W zadaniu nr. 2 - dźwig zewnętrzny 2-u przystankowy, Zamawiający nie przewiduje wykładzin ościeżnic na górnym i dolnym przystanku.
Termin składania ofert nie ulega zmianie, oferty należy składać na adres Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07-200 Wyszków, nie później niż do dnia 15/01/2014 roku do godz. 10:00, w budynku administracyjnym pokoju nr 3 (kancelaria).
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15/01/2014 roku o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. KEN 1, 07-200 Wyszków, w budynku administracyjnym pokoju nr 2 .
Wyszków, dnia 09.01.2014r.
ZP-44/2013
DEZ/P/3410/3/2014/TG
ODPOWIEDŹ NA PYTANIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: „SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ- DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW” obejmującego: Zadanie nr 1: wymiana na nowy dźwigu szpitalnego o nr ewidencyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpitala oraz Zadanie nr 2: zamontowanie dwuprzystankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (platformy pionowej), przy Budynku Głównym Szpitala, dla Zakładu Rehabilitacji Leczniczej. Nasz znak DEZ/P/341/ZP-44/2013. Numer ogłoszenia w BZP: 541390 – 2013, data zam. 31.12.2013.
Zamawiający, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, na podstawie art. 38 ust. 1. i 2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) udziela następujących odpowiedzi na złożone zapytania:
PYTANIE 1:
W SIWZ w Ogólnym opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 3 „Program funkcjonalno-użytkowy” W charakterystyce, w opisie dot. udźwigu wind, wymaga się, aby z dostępnej do wykorzystania powierzchni szybów dźwigowych Wykonawca zaproponował relatywnie największy udźwig możliwy do osiągnięcia dla każdego z wymienionych dźwigów (uzależniony od powierzchni kabiny).” Informujemy, że powyższy zapis jest błędny ponieważ nie ma maksymalnego udźwigu dla danej powierzchni kabiny, jest za to udźwig minimalny wynikający z danej powierzchni, dlatego pytamy: Czy Zamawiający zmieni powyższy zapis na: „Zamawiający wymaga, aby z dostępnej do wykorzystania powierzchni istniejących szybów windowych Wykonawca zaproponował kabinę o relatywnie największej możliwej powierzchni, przy minimalnym udźwigu (odpowiadającym danej powierzchni)?
ODPOWIEDŹ: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę tego dotychczasowego zapisu na następujący: ,,Zamawiający wymaga aby z dostępnej do wykorzystania powierzchni istniejących szybów windowych Wykonawca zaproponował kabinę o relatywnie największej możliwej powierzchni, przy minimalnym udźwigu ( odpowiadającym danej powierzchni )”.
PYTANIE 2:
Czy Zamawiający wymaga przy okazji wymiany dźwigu z zadania nr 1, wykonania również instalacji oddymiającej szybu windowego?
ODPOWIEDZ: TAK
PYTANIE 3:
Jeśli Zamawiający wymaga wykonania instalacji oddymiania szybu windowego prosimy o określenie typu „tzw. „systemu oddymiania szybu windowego”, ponieważ na rynku istnieje wiele typów i rozwiązań technicznych różniących się od siebie ceną.
ODPOWIEDZ: Zdaniem zamawiającego drugorzędną sprawą jest wybór systemu (np.: LSC, JET, inne), problematyczne jest doprowadzenie powietrza na poziom podszybia (szyb windowy nie „sąsiaduje” z zewnętrzną ścianą budynku) poprzez wybudowanie czerpni zewnętrznej i rurociągu czerpnia-podszybie. Wentylatory i osprzęt wyciągowy mogą być zainstalowane w nadszybiu (maszynownia dźwigu), gdzie nie występuje ograniczenie przestrzenne na instalację urządzeń, klap dymowych, lub okien oddymiających.
PYTANIE 4:
Czy Zamawiający posiada ekspertyzę ppoż. z uzgodnieniami, co do sposobu wykonania systemu oddymiania szybu windowego? Umieszczony wpis w Programie Funkcjonalno -Użytkowym Załącznik nr 1 do SIWZ punkt 5.4 (strona 12/13) jest zbyt ogólnikowy w celu wykonania poprawnej kalkulacji i przyjęcia odpowiednich parametrów.
ODPOWIEDZ: NIE POSIADA. Wykonawca może uzupełnić swoją wiedzę poprzez dokonanie oględzin lub inwentaryzacji w SPZZOZ w Wyszkowie w każdym dniu roboczym w godz. od 8:00 do 15:35.
PYTANIE 5:
Czy Zamawiający potwierdza wykonanie oddymiania szybu windowego (zapis w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Załącznik nr 1) czy oddymiania maszynowni dźwigu zapis w Postanowieniu Maz. Komendanta Woj. Państwowej Straży Poż. punkt 5 strona 2?
ODPOWIEDZ: TAK; należy wykonać oddymianie szybu i maszynowni zgodnie z Postanowieniem Maz. Komendanta Woj. Państwowej Straży Poż. z dn. 11.04.2006 r. WZ 5595/30/06 punkt 2. Dostosowania w ograniczonym zakresie wszystkich dźwigów osobowych przystosowanych do potrzeb ekip ratowniczych w zakresie zasilania, sterowania i łączności oraz wyposażenia szybów dźwigowych w oddymianie oraz punkt 5. Wyposażenia wszystkich maszynowni dźwigów w Samoczynne urządzenia oddymiające uruchamiane automatycznie i ręcznie przyciskami.
PYTANIE 6:
Czy przedmiotem przetargu jest również wyposażenie klatek schodowych w samoczynne urządzenia oddymiające?
ODPOWIEDZ: NIE, oddymianie klatek jest wykonane.
PYTANIE 7:
Czy Zamawiający potwierdza, że dźwig podlegający wymianie (zadanie 1), ma być dostosowany jedynie w ograniczonym zakresie jako dźwig pracujący dla ekip ratowniczych w przypadku pożaru (tylko pod względem: zasilania, sterowania i łączności), czyli nie ma być w pełni zgodny z PN EN 81-72?
ODPOWIEDZ: Zdaniem Zamawiającego TAK; zadanie należy wykonać zgodnie z Postanowieniem Maz. Komendanta Woj. Państwowej Straży Poż. z dn. 11.04.2006 r. WZ 5595/30/06 punkt 2. Dostosowania w ograniczonym zakresie wszystkich dźwigów osobowych przystosowanych do potrzeb ekip ratowniczych w zakresie zasilania, sterowania i łączności oraz wyposażenia szybów dźwigowych w oddymianie. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z SIWZ i umową obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie zadania zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce, w tym:
- a) opracowanie niezbędnego zakresu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, zezwoleń budowlanych (decyzja o pozwoleniu na budowę, zgłoszenie budowy - jeżeli jest wymagane) oraz uzgodnieniem dokumentacji z właściwym organem jednostki dozoru technicznego, b) opracowanie instrukcji eksploatacji i konserwacji zamontowanego dźwigu. c) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu nowego, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem polskim decyzji dopuszczających dźwig do ruchu, w tym Protokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploatacji z Urzędu Dozoru Technicznego.
- 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwyszkow.pl
- 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
- III.3.3) Potencjał techniczny
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- Załącznik nr 4 - informacja o przynależności lub nie do grupy kapitałowej;
- Załącznik nr 8A i, lub nr 8B- wzór umowy pozwiadczony na każdej stronie;
- Załącznik nr 9 - Formularz informacyjny o zespołach dzwigowych.
- 1 - Cena - 80
- 2 - okres gwarancji - 20
- a) zmiany danych adresowych zapisanych w umowie, b) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. c) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. e) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na realizację zamówienia. f) w razie przekształcenia organizacyjno - prawnego którejkolwiek ze stron. Strona objęta przekształceniem przekaże prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy swemu następcy prawnemu Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia, w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego. 3. Zmiana umowy w zakresie, o którym mowa w ust.1, wymaga dla swej ważności, formy pisemnej oraz zgody obu stron, w postaci aneksu na uzasadniony wniosek zainteresowanej strony, pod rygorem nieważności. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE ZADANIA: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ - DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW obejmującego: 1. Zadanie nr 1: wymiana na nowy dźwigu szpitalnego o nr ewidencyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpitala. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz rysunki i szkice inwentaryzacyjne. Zadanie obejmuje: a) demontaż istniejącego dźwigu, b) opracowanie niezbędnego zakresu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, zezwoleń budowlanych (decyzja o pozwoleniu na budowę, zgłoszenie budowy - jeżeli jest wymagane) oraz uzgodnieniem dokumentacji z właściwym organem jednostki dozoru technicznego, c) opracowanie instrukcji eksploatacji i konserwacji zamontowanego dźwigu, d) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu nowego, opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych prawem polskim decyzji dopuszczających dźwig do ruchu, w tym Protokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploatacji z Urzędu Dozoru Technicznego. 2. Przedmiotem zamówienia objęta jest też co najmniej czteroletnia gwarancja bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty objęte umową w tym na wbudowane urządzenia i wyposażenie licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; w tym zakresie wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt do: 2.1. konserwowania dźwigów w zakresie podstawowym w sposób ustalony Instrukcją Konserwacji i Przepisami o Budowie i Eksploatacji Elektrycznych Dźwigów Pionowych oraz Dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzeń. 2.2. utrzymania dźwigów w stałym ruchu, dokonywanie przeglądów urządzeń dźwigowych oraz usuwanie na bieżąco zauważonych nieprawidłowości w działaniu tych urządzeń. Zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę Wykonawca zobowiązany usunąć jest w ciągu najbliższych 8 godzin roboczych. Wykonawca zapewnia całodobowe pogotowie techniczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014. · 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: