SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1 Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpitalwyszkow.pl Wyszków, dnia 09/12/2013 r. DEZ/P/341/ZP- 39/2013 INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j.Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.) w przed­mio­cie: DOSTAWA OPRZYRZĄDOWANIA KOMPATYBILNEGO DO APARATU PRISMAFLEX DO ZABIEGÓW CRRT W SPZZOZ W WYSZKOWIE Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał wyboru ofer­ty nr 1 złożonej przez: Gam­bro Pol­s­ka Sp. z o.o. ul. Cyli­chows­ka 13/15, 04–769 Warsza­wa- cena brut­to 180.576 zł Uza­sad­nie­nie wyboru W przed­miotowym prze­tar­gu  została złożona jed­na ofer­ta, której cena mieś­ci się w kwocie jaką Zamaw­ia­ją­cy może przez­naczyć na sfi­nan­sowanie zamówienia. Jed­nocześnie Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że pod­pisanie umowy z wybrany­mi Wykon­aw­ca­mi nastąpi z dniem 13/12/2013 roku w siedz­i­bie SPZZOZ w Wyszkowie. Ofer­ty złożyli następu­ją­cy Wykon­aw­cy: Gam­bro Pol­s­ka Sp. z o.o. ul. Cyli­chows­ka 13/15, 04–769 Warsza­wa: cena brut­to 180.576 zł- 100 pkt w jedynym kry­teri­um ceny. Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie Wyszków: DOSTAWA OPRZYRZĄDOWANIA KOMPATYBILNEGO DO APARATU PRISMAFLEX DO ZABIEGÓW CRRT W SPZZOZ W WYSZKOWIE Numer ogłoszenia: 476334 — 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obow­iązkowe. Ogłosze­nie doty­czy: zamówienia pub­licznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
  1. 1) NAZWA I ADRES: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1, 07–200 Wyszków, woj. mazowieck­ie, tel. 0–29 7437600, faks 029 7437605.
Adres strony inter­ne­towej zamaw­ia­jącego: www.szpitalwyszkow.pl
  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodziel­ny pub­liczny zakład opie­ki zdrowot­nej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówie­niu przez zamaw­ia­jącego: DOSTAWA OPRZYRZĄDOWANIA KOMPATYBILNEGO DO APARATU PRISMAFLEX DO ZABIEGÓW CRRT W SPZZOZ W WYSZKOWIE. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określe­nie przed­mio­tu oraz wielkoś­ci lub zakre­su zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprzyrzą­dowa­nia kom­paty­bil­nego do aparatu PRISMAFLEX do zabiegów CRRT w SPZZOZ w Wyszkowie szczegółowo opisanego w załączniku nr 2- opis przed­mio­tu zamówienia. 2.Oferowany przed­miot zamówienia musi być wyko­nany i dopuszc­zony do obro­tu oraz stosowa­nia w służ­bie zdrowia zgod­nie z obow­iązu­ją­cy­mi przepisa­mi, w tym ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medy­cznych (Dz. U z 2010 r., Nr 107. poz. 679 z póź. zm.) i ustawą z dnia 6.09.2001 roku pra­wo far­ma­ceu­ty­czne (Dz. U z 2008 roku, Nr 45, poz. 271 z póź. zm.). 3.Dostarczony przed­miot zamówienia będzie odpowiadał warunk­om jakoś­ciowym zgod­nie z obow­iązu­ją­cy­mi ates­ta­mi i nor­ma­mi. 4.Zamawiający zas­trze­ga sobie możli­wość niewyko­rzys­ta­nia pełnej iloś­ci towaru wymienionego w załączniku nr 2, z czego Wykon­aw­cy nie przysługu­ją jakiekol­wiek roszczenia wobec Zamaw­ia­jącego. Sza­cunkowe iloś­ci poszczegól­nych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartoś­ci ofer­owanej dla porów­na­nia ofert i nie mogą być pod­stawą do jakichkol­wiek roszczeń wybranego Wykon­aw­cy w sto­sunku do Zamaw­ia­jącego. 5.Warunki dostawy. a)dostawa obe­jmie przed­miot zamówienia speł­ni­a­ją­cy wyma­gania Zamaw­ia­jącego określane w załączniku nr 2- opis przed­mio­tu zamówienia. b)miejsce dostawy: Odd­zi­ału Anestezjologii i Inten­sy­wnej Ter­apii SPZZOZ w Wyszkowie, 07–200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1. c)Wykonawca we włas­nym zakre­sie zapew­nia trans­port, rozładunek i dostar­cze­nie przed­mio­tu zamówienia do pomieszczeń odd­zi­ału. d)czas real­iza­cji dostawy do 5 dni od złoże­nia zamówienia a dla dostaw awaryjnych do 24 godzin.. II.1.6) Wspól­ny Słown­ik Zamówień (CPV): 33.60.00.00–6, 33.69.00.00–3. II.1.7) Czy dopuszcza się złoże­nie ofer­ty częś­ciowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złoże­nie ofer­ty wariantowej: nie.   II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesią­cach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykony­wa­nia określonej dzi­ałal­noś­ci lub czyn­noś­ci, jeżeli przepisy prawa nakłada­ją obow­iązek ich posi­ada­nia Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku. III.3.2) Wiedza i doświad­cze­nie Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku. III.3.3) Potenc­jał tech­niczny Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku i przed­stawi doku­men­ty zgod­nie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medy­cznych (Dz. U z 2010 r., Nr 107. poz. 679 z póź. zm.). III.3.4) Oso­by zdolne do wyko­na­nia zamówienia Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku. III.3.5) Sytu­ac­ja eko­nom­icz­na i finan­sowa Opis sposobu dokony­wa­nia oce­ny speł­ni­a­nia tego warunku Zamaw­ia­ją­cy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykon­aw­ca złoży oświad­cze­nie o speł­ni­a­n­iu tego warunku. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakre­sie wykaza­nia speł­ni­a­nia przez wykon­aw­cę warunk­ów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświad­czenia o speł­ni­a­n­iu warunk­ów udzi­ału w postępowa­niu należy przedłożyć: III.4.2) W zakre­sie potwierdzenia niepodle­ga­nia wyk­lucze­niu na pod­staw­ie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświad­cze­nie o braku pod­staw do wyk­luczenia; aktu­al­ny odpis z właś­ci­wego rejestru lub z cen­tral­nej ewidencji i infor­ma­cji o dzi­ałal­noś­ci gospo­dar­czej, jeżeli odręb­ne przepisy wyma­ga­ją wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykaza­nia braku pod­staw do wyk­luczenia w opar­ciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert; III.4.3) Doku­men­ty pod­miotów zagranicznych Jeżeli wykon­aw­ca ma siedz­ibę lub miejsce zamieszka­nia poza tery­to­ri­um Rzeczy­pospo­litej Pol­skiej, przed­kła­da: III.4.3.1) doku­ment wys­taw­iony w kra­ju, w którym ma siedz­ibę lub miejsce zamieszka­nia potwierdza­ją­cy, że: nie otwarto jego lik­widacji ani nie ogłos­zono upadłoś­ci — wys­taw­iony nie wcześniej niż 6 miesię­cy przed upły­wem ter­minu składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu o udzie­le­nie zamówienia albo składa­nia ofert; III.4.4) Doku­men­ty doty­czące przy­należnoś­ci do tej samej grupy kap­i­tałowej lista pod­miotów należą­cych do tej samej grupy kap­i­tałowej w rozu­mie­niu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i kon­sumen­tów albo infor­ma­cji o tym, że nie należy do grupy kap­i­tałowej;   III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakre­sie potwierdzenia, że ofer­owane robo­ty budowlane, dostawy lub usłu­gi odpowiada­ją określonym wyma­gan­iom należy przedłożyć: inne doku­men­ty dla zaofer­owanego wyrobu medy­cznego należy dostar­czyć doku­men­ty zgod­nie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medy­cznych (Dz. U z 2010 r., Nr 107,poz. 679 z późn. zm.) w zależnoś­ci od poszczegól­nej klasy zasz­ere­gowa­nia danego wyrobu medy­cznego: ‑kserokopia deklaracji zgod­noś­ci ze znakiem CE, ‑kserokopia zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medy­cznych, wyrobu oznac­zonego znakiem CE, dla którego wys­taw­iono deklarację zgod­noś­ci (wraz z dokład­ną charak­terystyką wyrobu). III.6) INNE DOKUMENTY Inne doku­men­ty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) for­mu­la­rz ofertowy,szczegółowa ofer­ta cenowa,zaparafowany przez Wykon­aw­cę wzór umowy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzie­le­nia zamówienia: prze­targ nieogranic­zony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kry­te­ria oce­ny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewidu­je się istotne zmi­any postanowień zawartej umowy w sto­sunku do treś­ci ofer­ty, na pod­staw­ie której doko­nano wyboru wykon­aw­cy: Dopuszczalne zmi­any postanowień umowy oraz określe­nie warunk­ów zmi­an Warun­ki zmi­any umowy: zakre­su świad­c­zonych usług w związku ze zmi­ana­mi orga­ni­za­cyjny­mi leżą­cy­mi po stron­ie Zamaw­ia­jącego, z uwa­gi na nieza­leżne od stron okolicznoś­ci (tj. choro­ba, wypad­ki losowe, nieprzewidziane zmi­any orga­ni­za­cyjne) doty­czące osób kluc­zowych dla real­iza­cji umowy oraz osób reprezen­tu­ją­cych strony, zaist­nienia omył­ki pis­arskiej lub rachunkowej. zaist­nienia siły wyższej (powódź, pożar, zamiesz­ki, stra­j­ki, ata­ki ter­ro­rysty­czne, prz­er­wy w dostaw­ie energii elek­trycznej) mającej wpływ na real­iza­cję umowy. wys­tąpi­enia nieza­leżnych od Zamaw­ia­jącego i Wykon­aw­cy istot­nych okolicznoś­ci, których nie moż­na było przewidzieć przy zachowa­niu należytej staran­noś­ci, które mają wpływ na ter­miny real­iza­cji zamówienia. zmi­any staw­ki podatku VAT, przy czym zmi­an­ie uleg­nie wyłącznie cena brut­to, cena net­to pozostanie bez zmi­an, zmi­an cen urzę­dowych towaru, wprowad­zonych roz­porządze­niem odpowied­niego Min­is­tra, przy czym zmi­any te mogą doty­czyć pod­wyższenia i obniże­nia cen. zmi­an stawek opłat cel­nych wprowad­zonych decyz­ja­mi odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustal­e­nie ceny towaru, uza­sad­nionych zmi­an wprowad­zonych przez pro­du­cen­tów towarów, na pod­staw­ie doku­men­tu wys­taw­ionego przez pro­du­cen­ta (oświad­cze­nie, cen­nik lub fak­tu­ra). IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony inter­ne­towej, na której jest dostęp­na specy­fikac­ja istot­nych warunk­ów zamówienia: www.szpitalwyszkow.pl Specy­fikację istot­nych warunk­ów zamówienia moż­na uzyskać pod adresem: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie ul. KEN 1 07–200 Wyszków zp_spzzozwyszkow@wp.pl. IV.4.4) Ter­min składa­nia wniosków o dopuszcze­nie do udzi­ału w postępowa­niu lub ofert: 29.11.2013 godz­i­na 11:00, miejsce: Samodziel­ny Pub­liczny Zespół Zakładów Opie­ki Zdrowot­nej w Wyszkowie ul. KEN 1 07–200 Wyszków w budynku admin­is­tra­cyjnym w poko­ju nr 3.. IV.4.5) Ter­min związa­nia ofer­tą: okres w dni­ach: 30 (od ostate­cznego ter­minu składa­nia ofert). IV.4.17) Czy przewidu­je się unieważnie­nie postępowa­nia o udzie­le­nie zamówienia, w przy­pad­ku nieprzyz­na­nia środ­ków pochodzą­cych z budże­tu Unii Europe­jskiej oraz niepodle­ga­ją­cych zwro­towi środ­ków z pomo­cy udzielonej przez państ­wa członkowskie Europe­jskiego Porozu­mienia o Wol­nym Hand­lu (EFTA), które miały być przez­nac­zone na sfi­nan­sowanie całoś­ci lub częś­ci zamówienia: nie Mate­ri­ały do pobra­nia